Scream 4

Scream 4

Anotace: Není divu, že se Vřískot vrátil zpět. Ačkoliv po uvedení třetího dílu (2000), se zdálo že série padla, letos Dimension Films dal čtvrtému dílu zelenou a natáčení začíná již tento rok - 2010. A režie se nejme nikdo jiný než Wes Craven.

Není divu, že se Vřískot vrátil zpět. Ačkoliv po uvedení třetího dílu (2000), se zdálo že série padla, letos Dimension Films dal čtvrtému dílu zelenou a natáčení začíná již tento rok - 2010. A režie se nejme nikdo jiný než Wes Craven.
Premiéra nás čeká 12. dubna 2011 a uvidíme opět stejné herce, což jsou Courteney Cox, Neve Campbell a David Arquette. K tomu by měl přibít Rory Culkin, Hayden Panettiere, Emma Roberts, Ashley Greene a prý se o roli uchází také Jamie Kennedy.
A o čem by měl čtvrtý díl být? Oficiálně se nejedná pouze o čtvrtý, nýbrž také o pátý a šestý. Správně, Wes Craven remakuje celou trilogii. Proto určitě také neuvidíme Sidney, nýbrž zcela jinou postavu. Děj filmu se střeží v tajnosti, ačkoliv tak to bylo také při druhém dílu, kdy ani herci nevěděli, kdo bude na konci vrahem.

V aktuální době je do světa vypuštěno již několik fotek z natáčení a dokonce byl zveřejněn i dokonale propracovaný falešný trailer!!! Ovšem o tom, jak to dopadne se bude ještě "hodně dlouho" jen diskutovat...
Autor Strike, 27.07.2010
Přečteno 623x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí