Krvavá máří

Krvavá máří

Anotace: Fakt nebo fikce? (Moje první reportáž tak buďte ohleduplní)

Jednou si takhle jen tak surfuju a narazím na tenhle článek.
Stalo se to asi před měsícem, když jsme spaly u naší kamarádky Zdenky. Večer její rodiče odešli na ples a nám zůstal celý barák. Tak jsme si řekly, že budeme vyvolávat duchy, konkrétně krvavou Máří. Zdenky rodiče mají doma starý nábytek a mezi ním staré zrcadlo. Zdena se otočila k zrcadlu a tam viděla postavu, které tekla z nosu krev. Po třech minutách začala téct krev z nosu i nám! Já jsem s kamarádkou Kájou utekla domů, protože bydlím kousek a Kája u mě přespala. Vůbec jsme nemohly v noci usnout. Nakonec se nám to podařilo. Druhý den nám zavolal tatínek Zdenky, že Zdenička vykrvácela a její maminka se psychicky zhroutila! My dodnes nevíme co a hlavně proč se to stalo. V noci nás budí noční můry a nechápeme proč umřela zrovna ona!
Docela drasťák tak jsem si řekl že se podívám po dalších informacích o téhle mrtvé dámě. A v souvislosti s ní jsem po chvíli našel
nedělejte si z nich prdel a nedávejte si pod polštář na papírku 666 nebo nepište na zrcadlo666 a neříkejte o půlnoci 3krát satane nebojím se tě pač 1den:pupínký 2:den:poškrábaný obličej 3den:smrt fakt varuji vás!!!!!
Řekl jsem si, tak tohle je zajímavý ale je tahle pověst pravdivá? Na dalších několika stránkách jsem našel ten samý příběh jako v prvním případě, ale další blog mě celkem zarazil, našel jsem konečně návod.
Jistá legenda tvrdí, že když vejdeš do temného pokoje, podíváš se do zrcadla a třikrát zavoláš ,"Krvavá Máří !" zjeví se ti duch brutálně zavražděné a znetvořené dívky a svými drápy ti poškrábe ruce i obličej, takže ti zůstanou hluboké jizvy. NEVÍM JAK TY, ALE JÁ TO ZKOUŠET NEBUDU !!!!!!
Dal jsem na radu a nezkoušel, snad někdy příště :D No, hledal jsem dál. A našel jsem jednu docela zajímavou historku, prý ze života samotné krvavé Máří.
Jednou ráno se Máří probudila a začala brečet, dokud k ní nepřiběhli rodiče. Začala jim vyprávět, že viděla ducha, a že už do toho pokoje v životě nevkročí. Rodiče jí řekli, že s nimi může dnes spát v jejich ložnici. Sice nebyli bohatí, ale měli dům po babičce a bylo tam 10 místností. Ale rodiče Máří pořád někomu spláceli dluh a pořád si půjčovali. A v tu noc zmizely všechny peníze!!! A v tu noc zabila Máří své rodiče, ale ona tvrdila, že přišel ten duch. Od té doby žila sama v péči psychologů(dříve léčitelů). Chudinka neměla ani žádné kamarády.
Tak, to je prý jedna z nejstarších historek. Tady máte další:
Když bylo Máří 18 let, byla nejkrásnější dívka v celém okolí. Proto ji ostatní dívky nenáviděly.Rozhodly se, že ji potrestají.A tak také udělaly. Jednou, když v noci spala, poškrábaly jí hrůzostrašně obličej! A přesně o půlnoci se Máří probudila, podívala se do zrcadla a proklela ho:"Jak já nenávidím půlnoc! Jak já nenávidím zrcadlo! Jak já nenávidím lidi! - Proklínám půlnoční zrcadlo, proklínám každého člověka, proklínám vše!" a pak ještě vykřikla: "Krvavá Máří, Krvavá Máří, Krvavá Máří!!!" Ráno ji dívky našly mrtvou. Ta kletba z ní vysála život, ale funguje dodnes.
Ano, je to pravda, protože když se přesně o půlnoci podíváte do zrcadla a řeknete: " Krvavá Máří, Krvavá Máří, Krvavá Máří" uvidíte někde na svém těle škrábance nebo jiná zranění!(ale uvidíte to jen v zrcadle!)
Takže zranění budou vidět jen v zrcadle.. No že bych to zkusil? Je 22:24 no do půlnoci daleko, najdu další informace. A náhle jsem našel něco zajímavého.
Parta tří kluků a tří holek se vydala na staré hradisko. Večer si udělali malý táborák a zpívali různé písně. Najednou napadlo kluky prozkoumat hradisko. Holkám se moc nechtělo, ale nakonec šly také. Kluci šli samozřejmě napřed. Vyděsilo je jen pár netopýrů a krys. Po chvíli úplného ticha se ozvalo šustnutí. Všichni zpozorněli. Tiše! Zase a zase. Zvuky vycházejí z těch dveří! Kluci se vydali podívat za dveře, ale nevracejí se. Minuty utíkají. Je ticho. Holky zůstaly samy !!
Holky se pěkně vylekaly. Obešly hradbu. Najednou vystoupil měsíc z mraků. Byl úplněk. Holky věřily, že si z nich kluci vystřelili. Náhle spatřily na cimbuří bílou postavu. Začaly příšerně ječet. Postava v tu chvíli zmizela. Holky se nerozmýšlely a utíkaly domů.
Druhý den jedna z nich přinesla knihu, kde si přečetly pověsti o hradu. Poslední majitelka hradu přepadávala své hosty, okrádala je a dokonce i zabíjela. Od té doby tam straší. Přezdívají ji Krvavá Máří.
Dívky sebraly všechnu odvahu a šly se podívat po klukách do hradu. Připravily si křížek na obranu. Když ale vstoupily tam, kde onu hrůzostrašnou noc kluky ztratily, vlasy jim hrůzou vstaly na hlavě. Našly tam tři mršiny, které ohlodávalo hejno havranů. Byli to zakletí sluhové, kteří Máří pomáhali. Stihl je spravedlivý trest.
Holky daly nohy na ramena a utíkaly pryč. Už tam nikdy nevkročily. Na hradě ti kluci stále straší s Krvavou Máří a ten, kdo tam vkročí, se už nikdy nevrátí.
Nedávno se donesly zvěsti, že snad hrad zmizel, ale to už nikdo nikdy nikdo nedozví !
Zajímavá pověst, najednou je to hradní paní, ta Máří se nám ale vybarvuje. Z dalších informací jsem zjistil, že vám krvavá Máří jen na obličej vyryje M ale asi dvoustý komentář pod článkem (já nenávidim blogy :D ) zněl:
No, mě jednou kámoška řekla, že když se přesně o půlnoci kouknu do zrcátka a 3x řeknu krvavá Máří, tak se mi na tváři vyryje "M" no tak jsem to zkusila a...... nic!!! Tak nevím, proč by to mělo fungovat teď. No, zajímavý, už se těším na půlnoc.
Ani nevíte kolik lidí dneska kopíruje :D (já jsem mezi nimi :D) No, ale to jsme odbočili od tématu. Po chvíli hledání jsem našel další velice zajímavý příběh
Jeli jsme s kámoškou na tábor a už první den jsme se začali nudit. Všichni určitě znáte Krvavou Máří musíte si stoupnout do tmavé místnosti před zrcadlo a třikrát zopakovat krvavá Máří . No moc jsme tomu nevěřily,ale ať je sranda.Stoupli jme si před zrcadlo a řekly ty slůvka, pak jsme šly spát a ráno nám nic nebylo jenom jsem zpozorovala na své tváři menší škrábanec, ale obě jsme usoudily , že jsem se už včera škrábla. další den ráno jsem s hrůzou zjistila že mi pár škrábanců přibilo a předchozí se zvětšil. po týdnu mých zranění přibilo na obličeji docela dost . Šla jsem spát ale bála jsem se rána. Probudila jsem se šla se podívat do zrcadla, ale další škrábance jsem neviděla. Rozplakala jsem se nevím jestli štěstím nebo kvůli svému příšernému vzhledu.Skončilo to?Ne!Rány mně začaly hnisat ,výsledek? Byla jsem hospitalizovaná, dostala se mi do ran infekce.asi po roce a půl se to opakovalo, ovšem odnesla to kámoška.
Po přečtení tohohle jsem si zase trochu nadělal do kalhot, mám nemám ? Půlnoc daleko, a třeba najdu něco na odlehčení atmosféry. A našel...
Byla noc. Spala jsem u sestřenice. A potom mi navrhla jestli nechci vyvolávat krvavou Máří. Já sem nijaka dlouho neváhala a řekla jsem super!! Krvavou Máří jsme vyvolával tak, že jsme potajmu vzali zrcadlo a 3krát řekli krvavá Máří. V tom na zrcadle začaly svítit stíny barvami duchů. Potom se zrcadlo rozbilo a rozsypaly se bombony které byly na misce. Ti kteří to ještě nikdy nedělaly bych doporučila aby to ani nezkoušely!!
Nevím jak vy ale nedokážu si představit jak něco svítí barvami duchů. No, tak stále jsem na pochybách, duch když zabíjí tak se většinou drží jednoho scénáře co se nemění, ale tohle? No, pokud najdu odvahu tak se to dozvím. No, tak po pěti stránkách na seznamu toho mám docela dost. No tak si dám pausu, je asi 23:01, teda 23:02 ale to je jedno, prostě dám si chvilku pausu.
23:21 No tak konec pauzy, obrnil jsem se trpělivostí a jídlem a začal znovu hledat. Už jsem prošel plno stránek a blogů a všude jen to samé, poškrábe vás,zabije vás, rozjebe vám xicht a takový věci, no prostě hrůza. Jsem zvědavý jak mi to o půl noci dopadne. Ale, teď jsem zjistil že vás krvavá Máří ,,jen" poškrábe pokud utečete a nestihne vás zabít, to je mi novinka. Než půjdu nasadím si kolečkové brusle. Stále ještě není půlnoc a tak brouzdám po internetu a zjišťuji další informace, jako nejzajímavější se mi zdála ta, že se objevuje se sekáčkem v ruce, docela humor aby mi něco neusekla. :D No jo, srandičky srandičky, ale je 23:40 a půlnoc klepe na dveře. Jsem sám zvědavej jak to dopadne. Přemýšlím co si sebou vzít, růženec nemám, mám jen takový černý křížek, na krku keltský kříž, a asi ho s sebou vezmu. Víc toho nemám, do kostela už nechodím a jediný co mi zbývá je pár zaklínadel z knížky o démonologii, pokud se náhodou něco stane (jako že ne) tak mi to snad k něčemu bude... Tak máme 23:52 v bedně jenom reklamy a já si pročítám keltskou knihu mrtvých, třeba se mi to bude hodit.. no začínám mít naděláno, za chvíli bude půlnoc ( je 23:55 !! ) Brzy se tato pověst buď potvrdí nebo vyvrátí, asi s sebou vezmu telefon a zkusím něco natočit.. Doufám že se mi ten telefon nerozbije. No, je 23:58 jdu se připravit, pokud toto čtete, nic se nestalo.
:D
Je 0:02 a nic, je to za mnou, a kromě toho že mi tečou exkrementy nohavicí tak nic. Tak tímto můžu říct že je to pouze fáma. I když, po pokusu podívat se na nahraná video jsem musel jít natáčet znova, a při mém druhém pokusu se ozývaly zvláštní zvuky, ale to zní jako nějaký zvuky z odpadu vany (zkoušel jsem to u zrcadla v koupelně abych nevzbudil rodiče
:D)
Autor Raven2, 12.08.2007
Přečteno 1490x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí