Svině jedna krvežíznivá!

Svině jedna krvežíznivá!

Anotace: Ano, zbláznila jsem se kvůli nim, nezbývá než čekat na svěrací kazajku. Kdo se mě ujme dobrovolně.. A chcete mě vůbec?"

Nenávidím pískání u ucha!
Nenávidím, když se musím drbat, zvlášť, když je to na nepřístupným místě!
Nenávidím KOMÁRY!

Zpráva z nočního lovu.

Nejdřív jsme spolu žily ve vzájemné symbióze. Týden to fungovalo tak, že si holky cucly, jen když jsem spala. Tudíž jsem neslyšela žádné pískání. Ráno se natřela přípravkem proti svědění a byly jsme šťastné všechny.

Až do dnešní noci! Ty mrchy začaly být pěkně oprsklé! Nejdřív jsem jen seděla na posteli a něco si spisovala do deníčku, když v tom jsem to uslyšela!
Nejdřív to bylo jen takové vzdálené pískání, ale později se to změnilo na několika decibelové „fíííííííííííííííííííí“… Nebo co to vyluzují zpoza sosáků.
(Ano, ti kteří znají anatomii komára – ukamenujte mě!)

Dala jsem jim ještě jednu šanci. „Holky, spát!“
A praštila jsem sebou do postele. A ejhle, pískání opravdu ustalo. Po několika nastražení uší jsem názor poněkud pozměnila. Pískání bylo slyšet vzdáleně, potvory asi řádily v koupelně. Přemýšlela jsem nad tím, co tam asi můžou provádět a za chvíli jsem usnula.

Kolem třetí ráno mě probudilo charakteristické „fiiiiiiiiiiiiiiiii“ u ucha a následné lechtání na mojí zadní části. Ležela jsem totiž na břiše, odkrytá, zadnice samozřejmě taky volná. Lechtání se mi po několika vteřinách podařilo identifikovat.
„A jo, holky jsou na báru…“ Pomyslela jsem si a jala se otočit, protože mě to začalo obtěžovat.
To ty mrchy zřejmě naštvalo.
Ve tři ráno nastal horor.
Krveprolití.

„Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.“
„Ty mrcho, kde seš?!“
„Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.“
„Ticho!!!“
„Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.“

Schovala jsem si celé tělo, včetně hlavy pod deku a čekala, co bude. Chvíli nic.
Jen horko, tma a nedostatek kyslíku.
Musela jsem si trošičku duchnu nadzvednout…
„FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!“
Uslyšela jsem svoji „kamarádku“. Honem si zase zadělala hlavu a hodlala se klidně udusit, jen abych to neslyšela.
Holky si ale navzájem asi prokecly, že na ně pod duchnou sejřím a daly si před sosáky mikrofon. „FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII…“ Znělo mi přes deku.
„Tak to ne…“ Pomyslela jsem si, vyhrabala se z postele a rožnula lampičku.

A hle, jedna mrcha seděla hned u mojí hlavy na zdi. Pomalu jsem jako kočka vzala cíp peřiny a ladným pohybem ji na ni přimáčkla a vzala to smykem o zeď doprava.
Smrt komárky připomíná jen deseti centimetrová šmouha mojí vlastní, osobní, soukromé krve a dvě nožičky, co po ní zbyly. Tělíčko padlo někam za postel.
Juchů, pocítila jsem úlevu. Padla zvesela na postel, že mě ta druhá komářice už nebude otravovat, protože cítí smrt své kolegyně a teď se za ní někde modlí.

A opravdu, žádný zvuk už se neozval.

Ráno jsem otevřela oči. A co jako první nevidím. Přímo nade mnou sedí ta druhá „kámoška“. Pomalu jsem se zvedla a hodlala ji poslat na věčnost. Ale frnkla mi.
Určitě se smíchem!

Tak to ne.

Dala jsem do zásuvky Raid, co jsem našla v kuchyni a má smůlu.

Chichichi… (Směju se ďábelsky)

Akorát já si teď drbu všechna možná místa, protože se mi druhá komářice pomstila za smrt svojí kolegyňky vskutku originálně.
Nechala mě usnout na vavřínech, a pak mi zákeřně způsobila osm svědících puklic.
Bohužel většinou tam, kde si na to nedošáhnu.

NENÁVIDÍM KOMÁRY!
Přečteno 498x
Tipy 2
Poslední tipující: Úsměv sedmnáctky, Sarazin Faestred
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Jo, tak to teda hodně pobavilo:D soucítím s tebou ... :D

19.01.2008 22:18:00 | Grafomanická MIA

Perfektní, pobavilo mě to.Víš co na ty mrchy platí?Dost alkoholu v krvi nebo sem snad četl kofein,ale ten je myslím zabijí.Kámoš denně chlastá a žádní komáři na něj nejdou.Takže zaručená spolehlivost.Jen piš dál Aivi

21.09.2007 20:53:00 | Aivi

takhle jsem se už dlouho nepobavila!!!! nj, i ten Raid je návykovej a potvory jedny bzučící potřebujou čím dál tím víc

10.09.2007 09:38:00 | xxx xx s

Jen dodávám, že jsem ten Raid do zásuvky dala, ale nějak to na ně nezabírá nebo co... To je tím vývojem...

19.08.2007 17:31:00 | Zasesevracímkpřezdívcezorik

no tak tohle je dokonaly.. jsem se u toho celou dobu tlemil xD

18.08.2007 16:50:00 | inmax

Ne,nechme to na Milady:-D

18.08.2007 15:00:00 | Haňa,dívka do nepohody

Myslím, že jsem se k tomu už vyjádřila...:-) Takže to pořád platí.., je to vážně super..., nějak u tebe komentuju jen v superlativech..:-D

18.08.2007 12:29:00 | Lorellin

Já také je nesnáším, co už se mě natrápili...

18.08.2007 11:47:00 | Bíša

:''-D To jsem se po ránu báječně zachechtal!! Eště se z toho drbu na hrbu. V raném mládí jsem měl z těchhle ochlastů s pípou na hlavě smrtelnou hrůzu, ale už jsem jim přestal chutnat od tý doby, co zjistili, že mě v krevní bance navždy odmítli jako dárce :)
Gratuluju ti, statečná bojovnice! Ale stejnak... bejt komár, taky bych si zobl =))).
Tak příště dobrou noc a pytel blech na pomoc.
Dík za prima příběhy.
P.S. Vem si s sebou do postele zavařovací gumu - tou se dobře střílí i na strop - zabiješ tu bestii a "zbraň" ti spadne zpátky k rukám. Lovu zdar!! M. :-)

18.08.2007 09:47:00 | bába čurchlastka a inkontinenční ucháč

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí