Kdo dělá kruhy v obilí?

Kdo dělá kruhy v obilí?

Anotace: Jak se pozná, že kruhy v obilí jsou mimozemského původu? Jednoduše! Stačí když ufolog řekne, že kruh je zaručeně pravý. Říkají si Circlemakeři a dělají zaručeně pravé kruhy v obilí...

Když se někde přes noc objeví záhadný obrazec v obilí, obvykle se kolem něj krom novinářů srotí i další podivná individua - ufologové, parapsychologové, záhadologové a další samozvaní vědci. Měří v kruzích hypermagnetické pole, antigravitace, následně vydávají své výsledky v nabubřelých "vědeckých" pracích, v nichž připisují původ kruhů mimozemšťanům, duchům, tajemným energetickým polím, skřítkům, elfům a další havěti. Tito badatelé vymýšlejí každoročně další teorie, čím praštěnější, tím lepší.

Naštěstí existují lidé z opačného pólu - lidé, kteří hold na sebe musí vzít úkoly mimozemšťanů, duchů a energetických polí a dělají za ně jejich práci, aby ufologové měli radost, neboť mimozemšťané, duchové a energetická pole na své povinnosti týkající se tvorby záhadných obrazců zvysoka kašlou. Parta lidí, jež si vzala na svá bedra takovou tíhu, si říká Circlemakeři.

To se vždycky tak jednou dvakrát do roka seberou, vezmou si náčiní a v náhodně vybraném poli pak přes noc vyrobí záhadně vypadající obrazce. Na tom by nebylo nic tak zvláštního, snad jen na to, že jejich kruhy jsou zaručeně pravé, jak tvrdí odborníci. Poté několik měsíců sledují výkydy některých ufologů o jejich obrazci, načež se veřejně přihlásí k autorství ničíc tak tajemnou Záři obalující každého ufologa. Nechme však mluvit samotné ufouny a ufology:

Kruh prý objevili zemědělci při žních a báli se obilí v jeho okolí sklidit a tak ho nesklidili. Ufologové prohlásili, že jde o přesný kruh. Dále prohlásili, že kdyby obrazec chtěli udělat lidé, museli by ovládat umění antigravitace, protože do kruhu žádné stopy po lidech nevedly. Nikdo si už ale nevšiml toho, že do kruhu vedou stopy po traktorech a těmi se lze do obrazce lehce dostat. Na obrazci byla též naměřena tranzdimenzionální energetická substance

Dlouho jsme neváhali a tak jsme napsali do novin protireakci, kde jsme se přihlásili k autorství. Se svou odpovědí do novin přišel místní ufolog Novák: Zástupce společnosti Lugnasat Radomír Novák, který se zabývá zkoumáním piktogramů, považuje popsanou metodu za naivní. "Piktogram u Bystřičky byl ve skutečnosti elipsou. A navíc střed víru, který tvořilo polehlé obilí, ležel mimo eliptický střed. To by nikdo nedokázal," kroutí hlavou. Podle něho svědčí výpovědi občanů, kteří v okolí bydlí, že v obilném lánu skutečně došlo k něčemu neobvyklému. "Svědci tvrdí, že v noci viděli v mlze tři červená světla. A psi z nedalekých domů se dodnes bojí přiblížit k tomuto místu"

Povšimněte si razantní změny názoru na tvar obrazce tak typickou pro lidi, kteří si na vědce jen hrají, a mlží a mlží... Jsou i tací, kteří se snaží vyluštit zprávu zašifrovanou v obilných klasech a dokonce se jim to daří. Poslyšte reakce církve na jiný výtvor CircleMakerů:

„Obrazce viděl i můj kolega, který je věřící člověk. Na druhý den po nálezu farář při kázání informoval o tom, že po Loučce koluje Panenka Maria z Růže a její symbol je právě stylistický kříž s rozvětvením - stejný, jaký je zobrazen v obilí,“ uvedl Mutina. Jeho kolega poznal údajně i druhý symbol v blízkosti Valašského Meziříčí, kterým má být Boží oko. „Taková malůvka je podle jeho slov na oltáři v novojičínském kostele,“ dodal.
Lékař se později přišel podívat na rozvětvený kříž osobně. „Klásky jsou kladeny od středu stejnoměrně všemi směry. Zajímavé je i jejich rozložení v koncích obrazce. Není ohnuté či polámané, ale ležící klasy přesně zapadají vždycky mezi dva klasy stojící,“ přiblížil.
Autor Láďa Rejpal, 16.09.2004
Přečteno 2151x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (5x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí