Den dětí v očích žákyně 8.B.

Den dětí v očích žákyně 8.B.

Anotace: Malý se střich, co se dělo v chomutově na škole GHornické, když jsme měli projektátk :)

Na naší škole jsme měli projektový den. Uskutečnil se 2.6., neboť den předtím se slavil Den dětí. My jako žáci druhého stupně jsem si připravili pro naše mladší spolužáky různé soutěže a atrakce. Konkrétně naše třída 8.B. vymyslela hrátky ve školním bazénu. Začínali jsem sice až od druhé hodiny, neboť chvilku to trvalo něž jsem měli všechno nachystané. Chtěli jsme jim z toho udělat spíše divadlo než typické soutěže. Smíchali jsme dohromady pobřežní hlídku a pohádkové bytosti jako jsou víly, nymfy a vodník. Naštěstí to dopadlo vcelku dobře a kdyby někdo přece jenom měl pocit , že tam byl za blbce, tak to přece nevadí, přece jenom šlo o to se třeba trochu pobavit a zpříjemnit si náš svátek.
Když konečně byl čas, vybraný doprovod, který se staral o svoji skupinku prcků, se vydal do akce. Vlastně si tím vyzkoušeli práci učitele. Já měla to štěstí, že jsem se nemusela potýkat s těma malýma. Mezi ty štěstím bez sebe můžu řadit od nás ze třídy Terku Fridrichovou. Vodila druhačky po škole. Jak mi sama řekla: “Musela jsem furt hlídat. Naštěstí to byly holky z druhé třídy, takže šly uhlídat vcelku snadno.“ No to měla fakt asi ještě štěstí. Slyšela jsem pár spolužáků říkat jak jsou ti z prvního stupně neposlušní. Jí se to ale nedotklo. No aspoň viděla, co mají jíní za atrakce, který jsme my osmáci nemohli stihnout vidět, když jsme zůstali ve školním bazéně. K nám se taky chodila děti dívat, jenže někteří nemohly skotačit v bazéně, jelikož si zapomněly plavky doma. Těm jsme jim jenom předvedli scénku, rozdali bonbony či hračky z čokoládových vajíček. Ti, co plavky měly si užily soutěže typy: „Vylov co nejvíc puků!!“ a „Kdo plave rychleji.“ Vypadalo to, že je to asi i vcelku baví a nenudí se. Až si všichni dohrály, tak jsme tam s nimi chvilku v bazéně řádili. Což k vedru, které venku zrovna panovalo, se dalo přirovnat k ráji. Vodní bitva a podobný vodní radovánky na ty prostě muselo dojít.
Jiné třídy si pro ně připravily taky velmi povedené hry. Jako například pavučinu, kterou vymysleli žáci z 9.B. Vyrobili ji z provazů, přes které se museli dostat na druhou stranu. Aby zjistili, jestli se náhodou nedotýkají, tak jim přivázali na ruku rolničky. Když se dotkli, tak rolničky zacinkaly. Někoho zas napadlo nechat naše mladší spolužáky strefovat se na Pyramidu, vytvořenou z plechovek, tenisovým míčkem.
Celkově se projektový den vydařil a my jsem si užili zábavu, kterou bychom v obyčejné hodině nenašli. Počasí nám taky vyšlo, takže se dá říct, že to byl vcelku povedený den.
Autor Helulalile, 02.09.2008
Přečteno 436x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Děkuji moc máš pravdu pravopis je můj největší nepřítel, ale to přece neznamená, že bych to měla vzdát:) díky za pochovalu :)

24.08.2009 15:16:00 | Helulalile

Píšeš opravdu pěkně,jen kdyby jsi měla za sebou někoho, kdo ti pomůže z pravopisem,ale to ty víš nejlépe sama né?Vždyť jsi se o tom i zmiňovala.

08.06.2009 17:44:00 | repi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí