Výprava do Ostravy

Výprava do Ostravy

Anotace: ... aneb krátke shrnutí II.

Výprava do Ostravy – začala ještě v Praze – pár minut před desátou se na Wilsoňáku potkali JardaCh, Drsnosrtej kokršpaněl a LadyLoba Romana. Chvíli posečkali, zda-li se ještě někdo objeví – pak pořídili společný lístek a nastoupili do čtvrtého vagónu. V Kolíně Romana vyhlížela Jehlaspichlase, ale neuviděla. V Pardubicích přistoupil Jiří Kubíček, jenž byl již SMS informován v kterém vagonu sedíme, dříve známy jako Irša nebo Irshah. Přinesl sebou klobouk plný pardubických perníčků.
V počtu 4 ks jsme se bavili víceméně až se k nám těsně před Svinovem přidal Jehlaspichlas, jenž se rozhodnul nás ve vlaku najít. V rámci zábavy došlo i k zjišťování kdo je jakým znamením - načež se k vzájemné veselosti zjistilo, že z nás čtyř jsou nejkompatibilnější Zajíc a Koza – tedy JiříK a Drsnosrstým kokršpanělem.
Po krátké poradě s Anewue, se rozhodlo, že vystúpime na Svinově, kde nás bude čekat uvítací výbor.
Jehlička cestoval až na hl. nádraží kvůli ubytování.
Na Svinově nás uvítaly holky transparentem Liter.cz – Anewue, strašidýlko-strapatý, Iris a lady Carmila. Zahájili jsme přesun na tramvaj a cestou povídali a zakoupili jízdenky.
Na místě nás čekal salónek, kde byli pro nás rezervované dva stoly.
Postupně přicházeli a mezi tím i odcházeli lidi. Celkem dvakrát nastala situace – že nás u stolu (tedy pro opravdu pověrčivé u dvou stolů) sedělo třináct, nicméně celkově se nás tam sešlo patnáct – abecedně –
Anewue, čubík, Drsnosrstej Kokršpaněl, Iris, JardaCh, Jehlaspichlas, Jiří Kubíček, Kavec, kikis, Lady Carmila, LadyLoba Romana, siorak, strašidýlko-strapatý, Tacca, Trapné dítě s mastnými vlasy.
Jedlo se a pilo – kofola i pivo – povídalo se a fotilo a smálo se.
Zjišťovalo se, kdo je jakým zvířátkem dle čínského horoskopu, kdo s kým by pasoval a podobně.
Byli tam Koně, Zajíce, Opice, Hady, Tygři, Kohout, Vepř a Koza.
Dva z přítomných lidí s narodili na Samhain.
A pak dovezla Tacca speciální kouzelnou kořalku – 62procentní – tak jsme se desinfikovali i s ní.
Pak nám, těm nejskalnějším, Lady Carmila udělala krátkou více než hodinovou popůlnoční exkurzi po Ostravě a ostravských parcích – mezi skalními jsme byli já, Tacca, Lady Carmila, Trapné děcko, Drsnosrstý kokršpaněl, Jehlaspichlas, Jiří Kubíček, JardaCh a čubík.
Autor Romana Šamanka Ladyloba, 31.08.2009
Přečteno 664x
Tipy 15
Poslední tipující: PIPSQUEAK, drsnosrstej kokršpaněl, J's .., Zasr. romantik, Bíša, kikis, Lady Carmila
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Když se někde chlastá a já tam nejsem kde jsem? To kdybych věděl. Asi se Vám to líbí. Asi to děláte rádi. A ne jednou. Často, venku kdekoliv. Že to tam moc neznám se doznám. Snad to přez Vás poznám.

05.09.2009 21:40:00 | umělec2

rád byl, díky

04.09.2009 00:38:00 | drsnosrstej kokršpaněl

fotky jsou zde:
http://picasaweb.google.cz/sraz.literu.v.Praze/DozvukyPrazskehoSrazuVOstraveSrpen2009#

zatím bez popisků ...

03.09.2009 09:26:00 | Romana Šamanka Ladyloba

kikis.. někde v parku byl s dřevěným zajícem ohnivý had ještě v neděli ráno, krásně slunečno.. vzpomíná i třeba na to tvoje fascinující oční co-O?:) a děkuji všem, kteří udělali Liter v Ostravě tak nezapomenutelný.. dík, jirka-irshah

02.09.2009 10:48:00 | J's ..

Mám radost, že jste si to užili. Nyní jsou na řadě Počátky...

31.08.2009 23:36:00 | Bíša

Že já nezůstala!!! (Prostě to ale nešlo:() Nebyli jste také v tom parku na Hulvácích, jak tam je to zdemolované koupaliště? Tam chodíme běhat, z tělocviku, ale za tmy ne no, to je fakt.D I tak děkuji za Bájo zážitky,)

31.08.2009 20:16:00 | kikis

Samhain je co nebo kdy? :)

31.08.2009 15:35:00 | blue

:-) náhodou...ráda jsem vás všechny poznala a doufám že se uvidíme v počátkách :-)

31.08.2009 15:23:00 | Lady Carmila

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí