(vý)let mimo:))

(vý)let mimo:))

Anotace: opět se procházím, inspirovaná bylinou..., sedím a napadá mě spousta věcí ... opět to není "dílo", jenom chuť něco sdělit:))

Tak jsem zase sama na procházce...:)
Tentokrát jsem si sebou vzala sešit, pero a tužky. Taky nanuka, kyselý žížalky, mp3jku - jedinou věc, co jsem si nevzala je deštník, kterej by se mi teď hodil.
Takže tu sedím pod stromem, u kamennýho křížku.
Fouká na mě a prší.
Cestou jsem si připálila /ano, jeden z mých "trávových výletů", kdy někam jdu a jsem unešená z náderný přírody, co tady je.
Ráda si píšu "svoje postřehy" ...,hlavně v tu chvíli, kdy si takhle zostřuju vnímání.
To okolí tady je krásný.
Místo, kde žiju je ta příroda úplně dokonalá. Jako z obrázku. Všude kolem jsou skály a lesy. Doslova stěny skal a lesů.
Je tu poměrně klid.
Sluníčko svítí na sklizená pole. Vytváří to nádhernej obraz, zvlášť, když nad "stěnama" jsou černá mračna.
Život je strašně vzácnej dar. někdo nám dal možnost všímat si všech těch krás.
Prožívat pocity. Vnímat. Nejhezčí, co na tom je, je to, že tu jsme omylem.
A s takovým darem.
Je vidět, že to byl omyl, protože si jako lidstvo ničeho nevážíme. Ničíme věci, co tu byly stvořeny pro nás. Je to na každým - jak si vybere. Jak si to chce užít. A já i to chci užít.
Miluju život!
Občas jsou chvíle, kdy na to zapomínám a nemám dobrou náladu. A jsem protivná. Občas mám prostě plný zuby lidí, cosi to neuvědomujou.
Chci Vám to prostě strašně ukázat, ale někdy to nejde. Bezmoc.
Konečně přestalo pršet.
Už nemám co bych napsala, všechno, co jsem chtěla, už mám napsaný - ale zdaleka to není všechno, co mě cestou napadlo.
Takže si sbalím výbavu, zvednu se a půjdu domů ...

Bam, bam ^^

(Tak přece jenom ještě chvilku posedím...Na tak malou holku si dávám slušný prásky:D)


-----------------------------------------------------------------------------------

A teď s odstupem .., tohle jsem psala včera.

Cestou zpět se na mě spustil nehoráznej slejvák, ale mě to nevadilo. Měla jsem dobrou náladu.

Vždycky když prší, představuju si, že na mě padají kapičky štěstí.
Autor borůfkovej shit., 25.08.2010
Přečteno 464x
Tipy 7
Poslední tipující: enigman, divoska_jaja, ajlonka, pamp_elka
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

a nemusí to být omyl...

04.10.2010 08:33:00 | enigman

Je to moc fajn moknout a nechat se promočit až na kost, ale já jsem hrozně zimomřivá a dlouho to nevydržím :-D ... ale přesně vím, jaké to je takhle někde sedět a vnímat ten kraj, kde žiješ. Taky mám takové místečko tady u mě doma, jen to není u křížku, ale uprostřed louky ve vršku stromu, co tam jako jeden z mála stojí a roste :-) ... ST za to, že ráda žiješ ;-)

25.08.2010 18:29:00 | ajlonka

píšeš pěkně.
mimochodem - věřím, že kde je to s bylinou, je to i bez ní.......
/ne pořád - ale myslím, že to *ne pořád* má taky důvody../

25.08.2010 17:12:00 | pamp_elka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí