Do třetice ...

Do třetice ...

Anotace: ... snad dobrého. Malá rekapitulace posledního srazu v Počátkách.

Tak to máme za sebou. Třetí Počátky. Účastníci si přehrávají své dojmy a zážitky. Některým se je dříve či později podaří srovnat do nějaké básničky či komentáře.
Ti, co nebyli se snaží zjistit alespoň nějaké střípky atmosféry. A určitě všichni se těší na fotky.

Tak pro ty, co byli i nebyli ... Na ukojení zvědavosti či připomenutí si některých chvil a lidiček ...

Nejprve trocha čísel. Na Valše se v průběhu víkendu zastavilo a alespoň chvíli pobylo 48 lidiček a 1 pes. Z toho 2 dítka školou povinná a 4 účastníci přijeli jako doprovod literáků. Více jak třetina z nich byla na každém ze 3 srazů, další část (zase více jak třetina) vynechala jen 1 sraz. Tak to vypadá, že "dobří holubi se vracejí". A samozřejmě se tu objevilo i několik nových dušiček.

S většinou jsme se setkali už v pátek večer. Ten byl ve znamení vítání, seznamování, povídání, zpěvu při kytaře a grilování uzené kýty.

V sobotu dopoledne Valcha trochu osiřela. Rybáři šli k vodě, houbaři do lesů. Někteří šli na procházku do přírody. Šlo se alejí do Počátek nebo autem do okolních míst a měst. Ani mičuda nezahálela, i když vítr chvílemi foukal pěkně ledově.

A odpoledne ... Většinou se sbíraly síly na večer. Někdo je nabíral spánkem, někdo u kávy. Ti, kdo měli dost síly a chuti se vydali na vlastně už tradiční procházku ke studánce.

Na večer byl avizován tanec. Tedy bylo to spíš takové diskotačení. Byly tu k vidění někdy až neuvěřitelné kreace. Někteří překvapili možná i sami sebe. Tancoval totiž skoro každý. Chvilka oddechu při klavírně pěveckém minikoncertku. A už se to rozjelo nanovo. Jen na karaoke nedošlo. Odvaha začít nám tak trochu chyběla. Asi málo panáků :-).
Aby večer nebyl hladový, provedli jsme, co by rybářská rodina, neplánovanou osvětu projektu "Ryba domácí".Přichystali jsme rybí pohoštění na grilu. Musím přiznat, že mě potěšilo, že mnozí z vás takovou rybu ochutnali poprvé a hlavně, že vám chutnala. A taky že žádná kost neuvízla. Možná, že vás něčím překvapíme i napřesrok. Ale to je ještě dlouhá doba.

A neděle ... To bylo poslední společné foto, loučení a odjezdy. Valcha opět osiřela. Jen listí pomalu padalo z rozložitých letitých lip.

Tolik k atmosféře a teď jen pro dokreslení seznam účastníků:

Katpok + 2 příšerky
čubík
jita.1965
poustevník Jirka
Xebeche
saddova + Oskar
drsnosrstej kokršpaněl
siorak
jehlaspichlas + Fisch
Lucie Teru
Otrik
jára spots
Veru
Kars
nejsembásník
Levandule
G.P.
JardaCH
LadyLoba
Lorraine
sfcanon
labuť
Dota Slunská + sestra
Tacca
zasr. romantik
nehledaná
Dygi
Chancer
René Vulkán
cado
Bambulka
Patrikus + Silvie
Severka
mbonita
LUKiO
teo7322
Viktorie Zvalová
hašlerka
Špáďa
gabkin
Gabkinsson
Štěpina G

A na závěr ... setkali jsme se s docela pozitivními ohlasy na taneční večer a i když to nebyl náš nápad, tak nás to těší. Protože bychom neradi upadli do nějakého stereotypu počáteckých srazů, rádi během roku přivítáme jakýkoliv váš nápad, co se týče programu a organizace srazu apod. Nebojte se, vaše autorství vám neupřeme.

Málem bych ještě zapomněla na všechny šikulky, které tak dobře napekly. Díky.


Tak znovu ukládám složku Počátky 2010 a snad napřesrok ...
Autor Štěpina G, 04.10.2010
Přečteno 624x
Tipy 32
Poslední tipující: Judita, Bambulka, umělec2, saddova, Žqáry, drsnosrstej kokršpaněl, jita.1965, Romana Šamanka Ladyloba, Zasr. romantik, G.P., ...
ikonkaKomentáře (17)
ikonkaKomentujících (13)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Co se týče fotek, stačí zalistovat trochu v DF zpátky. Bývají tam odkazy na fotky ze srazů. Např. ty z posledního srazu najdete na: http://sfcanon.rajce.idnes.cz/Liter_Valcha_10.2010/#

28.09.2011 12:53:00 | Štěpina G

Myslím, že všechno šlo tak, jak jsme si představovali
a skutečnost byla i krásnější. Mám takový dojem, že
svůj podíl na bezvadné atmosféře sehrála okolní příroda.
Můj mozek zabralo množství historek, a ačkoliv jste ráno po flámu bezradní a ostatním paměť vypadává, mám
svůj bonus, že si všechno pamatuju, nevýhodou jsou věci,
se kterými by se nerad někdo chlubil, ale na ty většinou zapomenu, nebo na počítači vyhodím do koše a
koš vysypu. Stejně se jednoho dne objeví, tak co řešit,
budu se jim smát jako ostatní ve svém klubu.

PS Ale tu poslední canonovu společnou fotečku bych chtěl
vidět... Kam ji vlastně uložil? Nejspíš jsem špatně
poslouchal anebo chytil toho Němce, co mi furt někam
schovává mé věci...

28.09.2011 10:58:00 | jehlaspichlas

apropo uděláme ten karneval ?

23.09.2011 22:44:00 | Romana Šamanka Ladyloba

... čubíku, to zní fakt zajímavě - sestřička u Dr. Cvoka :-D ... se těším ... na nastudování máme rok, do další Valchy tak je mooooře prostoru ke zkouškám a vyladění.... Ale hlavní věc - že tím pobavíme, ne?

14.10.2010 21:51:00 | Bambulka

... čubíku, tak jestli se bude realizovat Tvůj nápad se scénkami, divadlem či označme to, jak libo :-), a budeš-li jako rejža provádět nábor "herců", hlásím se předem ... jsem pro každou srandu ... a ač jsem stydlivá, tak pusa mu vždycky jela dobře a komedianství máme tak nějak v rodině ...

Jinak taky nápad se šipkami je super ... soft šipky a k nim potřebný terč sice nemám, ale klasický terč pro steelové šipky bych určitě přivézt dokázala - když by se chtělo partičce počítat :-D

Čímž vlastně říkám, Gabkinovci, bylo to super, moc ráda příští rok zvýším počet účastí svojí maličkosti o další jednu ;-), protože prostě prima "literácká gabkinovská rodina", která čítá lidičky tak různé a přesto si vlastně podobné ...spojené dny i nocemi strávenými "v modru" ... je jedinečná ...Díky za ni ...

A podobně jako brněnská Káťa - i já si pečlivě značím do diáře ... a už teď se těším ... :-D

13.10.2010 22:09:00 | Bambulka

Zase mám co závidět, škoda je Vás nevidět.

12.10.2010 19:02:00 | umělec2

Kurňa, Oskar to četl dřív jak já a ani mi nic neřekl, já to objevila až teď... hold jsem trošku pomalejsi :))))
I já samosebou děkuji za krásnej víkend.. bylo to super , škoda,že sem do toho karaoke nešla, aspoň bych se víc veřejně znemožnila... chjo, uz jsem toho litovala v aute, jo a jinak, cesta do Počátek bez problémů, cesta z Počátek... to už bylo horší..:-D asi nás to domu zas tolik netáhlo, když jsme bloudili :)
Jsem mooc zvědavá na fotky od Canona, děsím se a třesu, jak moc sem byla " v náladě" :-D

11.10.2010 21:08:00 | saddova

Bych se nabídl se svou proměnlivou hrou Jak zeman Káleč všechno pros ... eděl v kadibudce. Tuto hru neustále aktualizuji a hraji ji k nejrůznějším příležitostem. Např. výročí, svatba, narozeniny, sraz Liter, volby, úmrtí a pod.
Typická délka od 5 do 8 min.

10.10.2010 16:13:00 | Zasr. romantik

Přesně tak, není vhodné nic delšího na srázek, jen krátké ukázky humoru, to Ty, Čubíku a Gabkine, zvládáte skvěle... budu případně vděčný divák a ohluším sál svým malým smíchem. :-DDD

06.10.2010 08:47:00 | Levandule

zkrátka díky - bylo skvěle... a divadla se můžu zúčastnit i pouze jako divák, že?

05.10.2010 12:20:00 | nejsembásník

Ještě jednou, moc děkujeme za krásný víkend, jen mě mrzí, že jsem díky bolavým zádům nezvládla ani tanečky, ani ten výlet ke studánce. Příští rok, vybavená dostatečnou dávkou analgetik (pro sichr), jsem pro každou formu divadelní zábavy (i aktivně) :-)
J+J

05.10.2010 09:34:00 | jita.1965

Čubíku, musím říct, že zkoušení v divadle u Vapitiho mě nesmírně obohatilo, neboť jsem stydlín a trémista, i když působím často jinak ;-) Za ta dvě vystoupení jsem obrovsky vyzrála... tam někde uvnitř v sobě... v ně minimálně a z paměti nezvládám vůbec nic... I tak jsem vděčna Vapitimu, že mi poskytl tuto možnost...
V Počátkách budu ráda i divákem, já si to totiž vždy užívám v jakékoliv podobě :-)

05.10.2010 00:59:00 | Levandule

Říkáš divadlo? To mne zaujalo! Něco vymyslím. Rok je dlouhá doba.

04.10.2010 23:11:00 | Zasr. romantik

Už jsem to psal v DF - moc díky za skvělou organizaci, za novinky i "staré" osvědčené recepty. Karaoke bych příště zkusil znova, ale asi budeme muset začít my, abychom svým "ztrapněním" strhli i ostatní. Slyšel jsem nápad na turnaj v šipkách - proč ne :-). Budeme přemýšlet a třeba něco vymyslíme - doufám, že jo - abychom si každý sraz mohli užívat jako naše tábory - ty se jmenují "Tábor plný překvapení" a tak bychom mohli literácké srazy udělat taky "plné překvapení" - hu! už se mi v hlavě něco líhne ;-)

04.10.2010 22:27:00 | G.P.

Milí Gabkinovci... a tentokrát v souladu s pořadím srazu v Počátkách... myslím tedy všechny tři :-))) ...
Byli jste skvělí! My - unavení organizátoři (z jiných akcí) G.P. a já... jsme si to vážně užívali... Pavel sice ne tolik jako já (v pátek kytarista a zpěvák, v sobotu byl DJ). Já jsem si to užívala tak trochu v klídku v koutě s pozorovacím a smířeným okem (tak to vyžadovala moje vnitřní únava)... Dobré jídlo, příjemný kolektiv starých tváří i nováčků, relaxační výlet do okolí, vynikající noční ryba, něžné dotýkání duší při hlubších rozhovorech s některými literáky... a v neposlední řadě duha, kterou jsme na přivítanou my dva dostali v připraveném pokojíčku ;-) Děkujeme z celého srdce :-*

04.10.2010 21:10:00 | Levandule

Tady se dá jen tiše závidět.
A přát ať se vám ta setkání
stále daří...

04.10.2010 20:20:00 | Květka Š.

Velmi lituji, že jsem nemohl býti s Vámi...

04.10.2010 19:58:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí