Můj pohled na pražské regionální kolo Slam poetry 2010

Můj pohled na pražské regionální kolo Slam poetry 2010

Anotace: http://nod.roxy.cz/program?id=74

Včera jsem byla na regionální kole Slam Poetry 2010. Trochu jsem měla obavy jaké to bude, přece jen to nebyla "exhibice", ale byla jsem příjemně překvapená úrovní většiny soutěžících a docela jsem se i nasmála. Navíc, nebylo tam zase až tak moc politiky, jako na exhibici.

Bio Masha je skvělá – ale vyhrál to podle mně právem – Honza "Kistanov" (nebo tak nějak) – nováček, který ale měl svůj přesvědčivý a přece skromný styl. Na třetím byl Havel Husák – řekla bych, že taky právem.

Pak se mi líbil básník Ticho – a taky Ondřej Lidický – vítěz loňského pražského regionálního kola.

Zaujala Míša Žemlová – ale ještě to bude muset vychytat a vypilovat – ale dovedla improvizovat – nečekala, že postoupí do druhého kola. Stejně, schopností v druhém kole improvizovat, zaujal i Sláma Mazanec.

Eva Vyskočilová byla taky fajn – ale přišla mi trochu jako kopie Bio Mashi.
Nevím proč, Moniku Serbusovú moc nemusím, i když má taky zajímavé texty.

A ještě byl pro mně zajímavý Ondřej Mrázek – ale ne natolik jako ty první 3 místa.

Boris Demeterský – se mi líbila jeho parodie na rap, ale byla trochu „laciná“, takže nepostoupil do druhého kola
A Cyril Kaplan? Žel měl trému a zcela mu vypadnul text. A to je blbý – takže se nedostal taky do dalšího kola.

Celkově mi ta akce zvedla náladu, kterou mi v práci pokazili aktuální situací.
Autor Romana Šamanka Ladyloba, 25.11.2010
Přečteno 533x
Tipy 1
Poslední tipující: PIPSQUEAK
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí