Tak jak bylo?

Tak jak bylo?

Anotace: ... v Počátkách

Co na to říct? Krásně. Vzhledem k suprovému počasí je to snad i slabý výraz. Možná i rekordně.

A v čem byly stejné a v čem jiné?

Sešlo se nás celkem 46, i když někteří se v čase a prostoru minuli. Z toho 5 bylo neliteráků. Byl překonán rekord v nejmladším účastníkovi srazu. Jednoznačně vede 15 týdenní Miško. Dosud byla držitelkou rekordu Doty dcerka (jestli se nepletu, tak Anežka). Rekordní byly dozajista i teploty, však jsem také po vzoru svých dcer celé září "miklíkovala-piklíkovala" (to je kouzelné zaříkávání), aby počasí vyšlo. Dále jsem si všimla, že 11 vytrvalců nevynechalo ani jeden sraz. Jestli vydrží i do příštího - pátého, tak to je už skoro na inventární číslo nebo čestný titul.

Zhruba polovina lidí přijela v pátek večer. Průběh se podobal předchozím rokům. Vítání, grilování uzené kýty, vyprávění, co se za ten rok změnilo atd. Jen letos v pátek trochu chyběla kytara.

V sobotu se také nedělo nic výjimečného. Dorazila druhá polovina účastníků. Semtam dorazilo i nečekané překvapení. A zase padl rekord. Takové procesí ke studánce už Valchovské lesy dlouho nezažily. Nevím, jestli to bylo počasím, ale šli téměř všichni.

Odpoledne se už objevila kytara a zpěv. Večer jsme se snažili trochu roztancovat a opět někteří překvapili svými tanečními výkony a kreacemi. Nebudu jmenovat. Oni jistě ví :-).

No a samozřejmě nechyběla propagace rybích jídel. To by nebyla naše rybářská rodina. Už v létě jsme se s paní Tomandlovou domluvili, že nám uvaří svou výbornou rybí polévku. Doufám, že mi dáte za pravdu, že stála za to. No a já se konečně odvážila udělat pro vás rybí škvarky ve velkém. Doufám, že vás nezklamaly. A protože se mě hodně z vás ptalo na postup, tak tady ho najdete: http://liter.cz/Basne/241467-view.aspx.

A trochu výjimečná byla i letošní neděle. Na vyhřáté terase jsme vydrželi rekordně dlouho. Bylo to takové pomalé rozcházení.

A ještě mě napadá jedna rekordní věc. Bylo tu předáno nejvíce různých výtisků vlastní tvorby. Samozřejmě s věnováním :-). Nebo aspoň jsem jich tolik dříve nezaznamenala nebo nedostala.

A na závěr malá rekapitulace zúčastněných nicků:

čubík
Tacca
Siorak
E.T. Jane
spare
Churry
Paulmatthiole
Madanik
Princezna.Smutněnka
brooklyn
Špáďa
René Vulkán
JardaCh
Lorraine
sfcanon
Jehlaspichlas
zvířenka
Romana Šamanka
labuť
hauskaa
Toulavá
Bamnbulka
Drsnosrtej kokršpaněl
Hazentla
Dota Slunská
jára spots
Veru
cado
jita.1965
poustevník Jirka
nejsembásník
Kars
mbonita
chodecr
TetaKazi
J´s Randomness
Slávka
šuměnka
Mirka Hedbávná
gabkin
Štěpina

Na konec vás chci ještě pochválit, protože se mi s vámi rok od roku lépe spolupracuje. Už se vám leccos zarylo do paměti, takže už nemusím např. tolik nahánět lidi včas na jídlo. A i to papírování je pro mě nějak snazší. Takže vám děkuji za vaše přispění k atmosféře.

A ještě jedna poznámka. Domlouvali jsme se, že ten příští jubilejní - pátý sraz Počátky 2012 bychom mohli pojmout karnevalově. Tak máte na rok o čem přemýšlet.

Tak za rok nashlednanou. V Počátkách.
Autor Štěpina G, 03.10.2011
Přečteno 797x
Tipy 22
Poslední tipující: Kars, hloubavá, J's .., nejsembásník, Dota Slunská, zvířenka, Hazentla, Romana Šamanka Ladyloba, ...
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

a jeste fotecky od Jardy CH
http://ladyloba.rajce.idnes.cz/2011_10_01_02_Sraz_literu_objektivem_Jardy_Ch/

17.10.2011 23:54:00 | Romana Šamanka Ladyloba

Tedy, musím přiznat, že mě mrzí naše letošní neúčast, na druhou stranu jsme si s Levandulkou vybrali první společnou dovolenou po deseti letech a lenošili celých jedenáct dnů v prosluněném, teplém posezónním Chorvatsku, poznali nové tváře a kraje - a měli se báječně. O to víc se teď budeme těšit na další setkání s Literem - s vámi :-)

17.10.2011 18:25:00 | G.P.

Měli jste se určitě báječně - něco jsem i zaslechla! :-)) Příští rok jedu - i kdyby čert na koze jezdil!! :-)))

15.10.2011 08:02:00 | hloubavá

Samba?? Příště nejedu ... ;-DDD

05.10.2011 07:45:00 | nejsembásník

Štěpino - možná Sio začal číslovat od nuly :)

04.10.2011 14:26:00 | Romana Šamanka Ladyloba

Sio, ten byl vloni :-)
Letos je to IV.sjezd :-)))

04.10.2011 12:55:00 | Štěpina G

fotečky
http://ladyloba.rajce.idnes.cz/2011_10_Sraz_literu_v_Pocatkach

03.10.2011 22:05:00 | Romana Šamanka Ladyloba

Díky za rozmilé resumé, vrátilo mě tam zpátky. :) A teď už miklíky piklíky prosím děkuji nezapomenu. :))

03.10.2011 21:32:00 | Dota Slunská

děkuji za nádherný poklidný sraz :)

03.10.2011 19:48:00 | Romana Šamanka Ladyloba

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí