Počítadlo ve Sněmovní ulici

Počítadlo ve Sněmovní ulici

Anotace: - - -

 

 

 

Kdybyste se „náhodou“ jako Aťan procházeli Sněmovní ulicí, kromě pěkné holky byste viděli i "POČÍTADLO POSLANCŮ“ - akce Rekonstrukce státu

 

Oč vlastně jde? O zákon Smlouvy na internetu. Všechny smlouvy státu a veřejných institucí budou platné jen tehdy, když budou zveřejněny na internetu. Český zákonodárný sbor zatím zákonu zprůhledňujícímu státní správu odolává, odpor organizuje hlavně Marek Benda a Aleš Rádl (oba ODS). Na improvizovaném počítadle hlasů pro zákon vidíme: ČSSD 23, ODS 3, TOP 09 23, KSČM 6, VV 9, Lidem 5, Nezařazení 2 - což je zatím 71 poslanců. K prohlasování chybí nejméně 30 hlasů. Více na webu Nejkrásnější zákon.

 

Držte palce, ať to kurňa vyjde! :-)

 

Aktualizace 19. 6.: Trochu se vylepšil design počítadla, zákon dnes podporuje 74 poslanců. Pokud se poslanci nerozpustí, bude se tu před začátky jednání postávat se štaflemi, aby si kolemjdoucí poslanci mohli posunout kuličku, když budou hlasovat pro www.nejkrasnejsizakon.cz (napravo = pro zákon)

 

Autor Aťan, 11.06.2013
Přečteno 1077x
Tipy 6
Poslední tipující: Radhuza, Joe Vai, ewon, Amonasr
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

19.6. aktualizace počítadla ve Sněmovní ulici

19.06.2013 21:23:46 | Aťan

Ta čísla se dají krásně číst... Tak třeba - KSČM má svých 10-15% jistých, i kdyby trakaře padaly... ODS se nebojí o voliče, protože se stejně po příštích volbách do sněmovny už nedostane. Případně počítá s těmi pár procenty skalních, podobně jako KSČM - zhypnotizovaným setrvačným elektorátem jsou si ty dvě strany víc než podobné, stejně jako tendencí být státostranou... Rozpolcenost ČSSD je také dost výmluvná - co když si ty sliby budou po příštích volbách lidi přece jen pamatovat...? Tonoucí VV a LIDEM se chytají aspoň stébla... Lišák Kalousek ví, že to stejně neprojde, tak proč nenasbírat bodíky pro TOP 09 - po sublimaci ODS se bude hodit každý hlas...

Ale palce držím fest :-) Přímou prezidentskou volbu také nechtěli a nakonec prošla. I zázraky se někdy dějí... ;-)

11.06.2013 22:22:48 | Amonasr

Jsem ve styku s lidmi, kteří věří že to projde, sáhodlouze mi vysvětlovali kdo s kým a proč. Páč to bylo při vínečku, informace musím éééšče ověřit :D

12.06.2013 08:54:11 | Aťan

Je mi jasné, že to je náročná "zákulisní" práce s poslanci a třeba ani všichni poslanci nemusí být stejní lumpové, jako vedení parlamentních stran a mají trošku svědomí... Člověk naštěstí není stroj a i někteří poslanci jsou možná lidé... ;-) Tak se těším, že to projde a přibyde zase pěkná díra do boku českého korupčního tankeru... ;-)

12.06.2013 10:35:19 | Amonasr

Poslanci s námi neseděli, bojej se novinářů, zbabělci :-) Ale jednoho "nejmenovaného" senátora jsem se kdysi ptal, jestli opravdu chlastají všichni, nebo jsou mezi nimi výjimky. Prej jsou i výjimky, tři mají žlučník a jeden je po žloutence :D srandista..
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1306/kalouskova-povoden

12.06.2013 11:34:24 | Aťan

:-))) Umím se sice na chlast podívat i s jistou mírou porozumění, či spíš s určitým soucitem a empatií, vím moc dobře, jak lehce se do toho padá a těžce z toho vyskakuje, ale tak na jistých místech by už dnes ta kultura opravdu měla být jiná, vždyť to vypovídá něco o nás všech... Když se neumí ovládnout a kontrolovat, ať se aspoň necpou tam, kde jsou všem na očích a rozhodují o osudu celého národa... Po jistém váhání jsem tedy taky podepsal... ;-)

12.06.2013 12:45:29 | Amonasr

Konkrétně u kauzy ožralýho Kalouska - čas rozhovoru byl pro Novu dopředu domluvený a Kalousek si sebevědomě věřil, že do televize prostě něco nakecá. Tentokrát přestřelil :-)

12.06.2013 13:06:17 | Aťan

Tak sebevědomí a "drzé čelo" mu určitě nechybí... :-))) Ale já věřím na lidovou moudrost - tak dlouho se... ;-)

12.06.2013 13:14:26 | Amonasr

...se sere v síni.. nebo jak je vlastně to přísloví? :-)))

12.06.2013 13:18:05 | Aťan

:-)))

12.06.2013 14:03:27 | Amonasr

DODATEK: vzpomněl jsem si, že o "nejmenovaném" senátorovi Honzovi Nádvorníkovi jsem napsal v r. 2008 úvahu:
http://www.liter.cz/uvahy-zivot-152844-cist

12.06.2013 12:09:54 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí