Kapitán Tom a kompas Jacka Sparrowa - 2. kapitola

Kapitán Tom a kompas Jacka Sparrowa - 2. kapitola

Anotace: Jsme v krčmě a objevuje se i nějaký děj :)

Sbírka: Kapitán Tom a kompas Jacka Sparrowa

Onen večer byla hospoda plna hostů, jedlo se, pilo a zpívalo, kramář Joe břinkal do piána, všichni podupávali a tleskali do rytmu. Kapitán Tom už měl dost upito, když se vrávoravým krokem připotácel k Joeovi.


„Pust mě k tomu,“ zamumlal a s divokým gestikulováním se ho snažil přesvědčit, že se piána ujme sám.


„Nech toho, čéče, neblbni,“ bránil se Joe. Po chvilce postrkování však ustoupil.


Tom usedl k nástroji a spustil svou oblíbenou skladbu. Špinavé prsty mlátily do kláves s překvapivou hbitostí, vzhledem k Tomově stavu. Úplně se do hudby vžil a házel do taktu svou záplavou vlasů. V zápalu hry odkopl stoličku, tloukl do klaviatury ve stoje a nakonec hlavou udeřil do mosazného svícnu, postaveného na piánu.


„Jááu,“ zaúpěl bolestí a v návalu vzteku popadl svícen a mrštil s ním přes celou místnost.


 Masívní předmět  trefil svalnaté rameno podřimujícího rybáře Erika, který se probral a zmateným pohledem hledal útočníka. Vedle sedící hubený námořník Terence se mohl potrhat smíchy, Erik tedy obrátil svou zlost proti němu a praštil ho těžkým svícnem po hlavě.


Omráčený Terence se s očima v sloup pomalu sesunul pod stůl. Námořníkův bratr přezdívaný Bouchač se vztyčil v celé své výšce dvou metrů a plnou vahou stodvaceti kilogramů se vrhl na Erika. Ten se snažil bránit svícnem, ale Bouchač mu vytrhl předmět z ruky, zahodil pod stůl a pustil se do Erika pěstmi, zatímco ho Erikův kamarád Lišák mlátil do zad židlí. K pranici se připojilo ještě několik dalších hostů, ostatní vstali a křikem povzbuzovali rváče.


„Tak doost!“ zaburácel krčmou mohutný hlas neméně mohutného hostinského. Všichni okamžitě ztichli a urychleně se posadili na svá místa, jenom Lišák ještě jednou zkusmo přetáhl Bouchače židlí. Okamžitě také usedl a ustrašeně šilhal k Erikovi, ten se však ani nepohnul.


Zato hostinský se k Lišákovi přikolébal a zařval: „Jsem tu snad někomu pro srandu?"


 Místo odpovědi obdržel plivanec do tváře. Vztekle se utřel do rukávu, popadl hosta a prohodil otevřeným oknem do ulice, kde se právě drobně rozpršelo.

Autor Pétík, 18.06.2017
Přečteno 497x
Tipy 2
Poslední tipující: piťura
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí