Hydroponic town 35.- Krutá daň

Hydroponic town 35.- Krutá daň

Anotace: jak už to na světě chodí, ze všechno vytěžit něco pro sebe...

Delší ostře střihané vlasy ji stínily oči a černý kabát jí stékal po celém těle.

,,Chci do Vitanovy!" vhodila své slova do kamenné síně. Sir Lionheart se otočil, dlouho se na ni díval, a pak dal pravicí pokyn vojevůdcům k odchodu. Barevné brány symbolizující kontinenty se zavřely.

,,A proč chcete, mladý muži, bojovat?"

,,Protože nechci ztratit svět, můj domov!" řekla ta postava upřímně a zcela věrohodně.

,,A nebo nechcete ztratit svého manžela, paní Plantová!" usmál se a rukou jí odhrnul vlasy na stranu.

,,Jsem Sarrah Buttnová, nejsem vdaná!" řekla podrážděně, ale v hlase jí zněla poraženost.

,,Mýlím se snad, že znáte Joshe Planta?"

Zaváhala...

,,Ano, toho vůbec neznám!" a razantně zavrtěla hlavou.

,,Vážně? Já myslím, že ne. Nejsem tak hloupý, slečno Buttnová, šel se s vámi včera rozloučit..."

Sarrah nevěděla, co říct. ,,Co musím udělat?" zeptala se nakonec.

,,Co musíte udělat, aby neodletěl?"

,,Ne...abych letěla taky!"

Sir si ji znovu prohlédl a Sarrah si nemohla nevšimnout jeho náznaku úsměvu.

,,Jste krásná."

,,Děkuji..." nejistě odpověděla.

,,Zítra poletíte, jestli je to vaše přání." Sarrah nic neřekla, protože čekala nějaký háček. ,,Stačí jen, když dnes zůstanete v mé velitelské kabině...přes noc."

Sarrah neodpovídala.

,,Tak souhlasíte?"

,,Jste svině!" a pak s lesklýma očima od slz pošeptala: ,,Ano..."

,,Výborně, jste chytrá holka. V deset večer tady!" pak se otočil a odešel. Sarrah tam zůstala stát a tak moc si přála, aby teď Josh přišel a ona nemusela za jeho přítomnost platit vlastním křehkým tělem...
Autor Muta cum liquida, 05.12.2007
Přečteno 215x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí