Hydroponic town 37. - Jen přes noc

Hydroponic town 37. - Jen přes noc

Anotace: snad se matně bude dáti poznat prohnilost podobná té, co dobře známe z církve. Aneb žerte bahno a my za vašimi zády kaviárek...

Ze schodů sestupovala elipsa ženské postavy. Kroky se rozléhaly a dvě dychtivé oči netrpělivě čekaly, až se její tělo vynoří z přítmí strmého chodiště a stane pod paprsky lamp s naoranžovělým světlem. Když se objevila její tvář, zrychlil se mu tep.

,,Jsem rád, že jste přišla."

Neodpověděla.

,,Dala byste si skleničku šampaňského?" pronesl nabídku a galantně ji podal své rámně. Dotkla se jeho ruky a pokorně se s ním vydala do jeho království.

Dveře se zavřely. Sarrah překvapilo vybavení v silném retrostylu. U stěn stály objemné dřevěné skříně, na stole, za kterým visela tapiserie s vyobrazením bitvy u Hatrínu, stála jako artefakt, článek ve vývoji elektroniky, stará plazmová televize a v rohu na skřínce byl postaven gramofón se zaltou tubovitou korunou, z které vycházela Beethowenova symfonie. Sir Lionheart posadil Sarrah na pohovku s kožešinou ze severského soba a donesl jí prvotřídní bublinky s jahodou.

,,Vy tady máte šampaňské a jahody?!" divila se Sarrah, neboť měla za to, že všichni obyvatelé Noemovy archy jí pouze vyživovací prášky a pijí čistou vodu.

,,Snad jste si naivně nemyslela, že budu žrat prášky jako všichni ti všiví lidi, když jsou tu zásoby nejvybranějších pochutit z kuchyň celého světa? Ještě že k nim nemají přístup všichni, ale jen vybrana spoečnost!"

,,Vybraná společnost?" zatvářila se Sarrah uraženě( a taky že byla uražená). Ten chlapík myslící si o sobě bůhvíco ji začínal lést na nervy. A to s ním strávila teprve čtvrthodinku. A navíc si uvědomila, že lidé zůstanou pořád stejní. Vždyť, proč nebyla řádnou katoličkou? V Boha věřila, desaterem se řídila, před každým jídlem pronesla krátkou motlitbu, jedinné, co jí v tom bránilo, byl fakt, že věděla, jak se církevní hodnostáři v dobách středověku chovali za zády obyčejných rolníků. A jak se chovali na přelomu 22.století. A jak teď zjistila, i v dobách největší krize lidstva, kdy by se očekávalo, že potáhnou za jeden provaz, se najdou takoví lidé, kteří hledají užitek jen pro sebe. A s takovým člověkem má strávit noc?!

Dále šlo vše velmi rychle. Nedopité šampaňské se rozlilo po gauči, sklenička se roztříštila o dřevěnou podlahu a hrubá tvář sfoukla svíčku...
Autor Muta cum liquida, 16.12.2007
Přečteno 360x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí