Srdce bojovnice - 54. díl

Srdce bojovnice - 54. díl

Anotace: Tak copak chystá princ na Riel? Omlouvám se za případné chyby, ale stále si užívám s chřipkou, takže bych se ani nedivila, kdybych tam něco přehlédla.

Sbírka: Srdce bojovnice

Nevěřícně jsem na něho vytřeštila oči. „Pane?“ vypravila jsem ze sebe a hlas se mi přitom třásl. Hodlá mi snad udělit podobnou lekci jako Beleg? Tak krutý přece být nemůže a nebo ano?
„To byl rozkaz, vojáku! A nehodlám ho opakovat!“ pronesl princ nesmlouvavě a nepřívětivě se na mě zamračil.
Cosi v jeho tónu mě zarazilo. Možná proto, že v něm nebyl ani nádech po nějakém vzrušení. Zněl věcně a chladně jako jindy. Že by to byl pouze nějaký druh testu? napadlo mě a trochu se mi při té myšlence ulevilo. Jistě, to musí být ono… rozhodně by se mu to podobalo víc, než moje předchozí představa, jak mi provádí to, co Beleg.
Navíc mi přece prozradil, že mě hodlá bedlivě sledovat. Nejspíš si chce tímhle prověřit, jestli bez váhání uposlechnu jakýkoli jeho příkaz. Nic jiného v tom určitě nebude. Jakmile mu ukážu, že jsem zcela poslušná, nechá mne brzy odejít.
Odhodlaně jsem zajela rukama ke svému šněrování na tunice a pomalu ho rozvázala. Jelikož mi Thranduil nedal žádný další pokyn, posléze jsem si ji přetáhla přes hlavu a pak jsem na něho vrhla nejistý pohled.
„Pokračuj!“ vybídl mě a beze spěchu se zvedl ze židle a zamířil ke mně, což mi zrovna příliš na klidu nepřidalo.
Zhluboka jsem se nadechla a poté, co jsem odložila tuniku na židli, jež ke mně stála nejblíže, jsem si neochotně sundala i košili. I když jsem si neopomněla stáhnout hrudník plátnem, přesto jsem si ji hned stydlivě přitiskla k sobě.
„Myslel jsem, že jsi připravena přijmout svůj trest… Tak proč nyní otálíš?“ zeptal se mě Thranduil, který se zastavil jen necelé dva kroky ode mne.
Provinile jsem sklonila hlavu. Pravda, proč? Předtím jsem byla odhodlaná udělal cokoli jen pro to, abych směla zůstat v armádě. Ale nyní… nyní už jsem si nebyla až tak jistá. Ne, že bych se k tomu nedokázala přimět, ale nechtěla jsem přijít o iluzi, kterou jsem si o svém veliteli utvořila. Nechtěla jsem, aby se z něho vyklubal někdo podobný Daeronovi. Toužila jsem konečně sloužit někomu, ke komu bych mohla chovat úctu. A obdiv. A do tohoto okamžiku jsem se domnívala, že on by mohl toto mé očekávání naplnit. Tolik jsem doufala v to, že mne pouze zkouší, jenže nyní bylo zřejmé, že mu jde o něco docela jiného. Bolelo mě, že jsem se v něm tak hluboce zmýlila.
Téměř nahněvaně jsem odhodila svou košili ledabyle na zem a natáhla se ke šněrování svých nohavic.
„To stačí!“ zadržel mě princ a já si oddechla v domnění, že už je ta jeho podivná zkouška u konce. Jenže on mě vzápětí vyvedl z omylu, když mi přikázal, abych se rozkročila a dlaněmi se opřela o desku jeho stolu.
Uposlechla jsem a napjatě očekávala jeho další rozkazy. Žádné jsem ale nedostala. Místo toho přistoupil ke mně a zlehka se dotkl obinadla na mých zádech.
„To nevyhlíží příliš pohodlně…“ poznamenal skoro soucitně.
Koutkem oka jsem zahlédla, jak si z boty vytáhl dýku, a neubránila jsem se lehkému zachvění. Co má u všech Valar v úmyslu?
Opatrně zajel ostřím pod látku a než jsem vůbec stačila zatajit dech, ucítila jsem, jak povoluje. Kousla jsem se do rtu, abych nevyjekla, když má prsa nestydatě vyklouzla ven. Jejich tíha mi okamžitě připomněla, kým jsem, a já je za tu připomínku nenáviděla. Ještě štěstí, že nebyla příliš velká, jinak by mi mohla během střílení překážet, ale i takhle mi ještě přidávala na zranitelnosti.
Princ schoval dýku zpátky do pouzdra a z komody, která se nacházela hned vedle nás, vyndal nějaký předmět. Neviděla jsem, co to je, a tak jsem sebou cukla, když mi tou věcí přejel po holých zádech.
„Omlouvám se za tu látku, ale nebylo by správné, abys byla částečně zahalena, když jiní takovou výhodu nemají…“
Ztěžka jsem polkla. Už jsem tušila, jaký předmět to asi svírá v ruce. Bič…
Autor Nienna, 12.10.2008
Přečteno 753x
Tipy 26
Poslední tipující: Boscai, Alasea, Sára555, Tempaire, Darwin, Lavinie, Kes, jjaannee, Procella, Tasha101, ...
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pro Ladyelf: Diola lle :-)
A jinak další dílek Melien Edhel sem dám zítra ráno.

12.10.2008 21:00:00 | Nienna

Chudák Riel doufám, že jí to nebude moc bolet :D No i když ona je na to zvyklá =D
Tak se hlavně uzdrav, přeju ti brzké uzdravení.

12.10.2008 20:07:00 | Ladyelf

Radši přej, protože se mi v tomhle stavu fakt nepíše nejlíp - a zítra zas do práce, chjo. Na Melien Edhel jsem vůbec nesáhla a to jsem plánovala aspoň dvě stránky. Ale aspoň jsem - a to doslova - vypotila pár kapitolek 4saken a Srdce. Tak jenom doufám, že budou dávat nějaký smysl ;-)

12.10.2008 17:25:00 | Nienna

Tak teď nevím, jestli ti přát brzké uzdravení, páč teď to má šťávu ;-)

12.10.2008 16:40:00 | odettka

Gratuluju! :-D Však on i to svlíkání schválně nařídil tak, aby ji nechal chvilku v nejistotě toho, co se bude dít dál.
Těžko říct... Když jsem nachcípaná, tak obvykle nepíšu romantický scény ;-) Ale určitě přežije... muhehehehe.

12.10.2008 10:00:00 | Nienna

Ha ha - uhodla... :-) Omlouvám se za projev mého egoistického ega, samozřejmě je mi Riel mocinky líto. Ale stále naivně doufám, že Thranduil nebude přece jen tak zlý... Že ne???

12.10.2008 09:35:00 | odettka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí