Srdce bojovnice - 124. díl

Srdce bojovnice - 124. díl

Anotace: Snít je krásné a milování se s princem ještě lepší... Takže to koukejte číst až po desátý večerní ;-)

Sbírka: Srdce bojovnice

Bezmocně jsem se zmítala na posteli dokonale omámená vášní.
Ani jsem si nepovšimla, kam se podělo veškeré mé oblečení, natož pak kdy vlastně zmizelo to princovo. A bylo mi to upřímně jedno. Jediné, na čem nyní záleželo, byly Thranduilovy dotyky, kterými tak neomylně ovládal mé tělo. Musel to být on, protože já už k tomu dávno pozbyla sil. Moje svaly byly tak dlouho napnuté, že se nyní víceméně pouze chvěly, a já už se dávno vzdala jakýchkoli pokusů prosit ho o slitování. A to se mne dosud ani nezmocnil…
„Riel…“ vydechl mé jméno, než se mi jeho zuby zakously do vnitřní strany stehna a já jsem opět vykřikla slastí.
Každý jeho dotyk byl jako další šíp do terče mé rozkoše, jen jsem si přestávala být jistá, kolik jich ještě dokážu snést. Kombinace něžnosti a občasného trochu hrubšího zacházení se ukázala být pro mě naprosto osudnou. Zatímco jindy jsem po pár okamžicích mazlení ztrácela docela zájem, nyní mne každá další chvilka naplňovala téměř smysly zbavující touhou.
„Thranduile!“ vyjekla jsem, když mě začal intenzivně laskat jazykem a zároveň mě uvnitř dráždil svými prsty. Už jsem ani nedokázala rozpoznat, jestli pociťuji tak silnou slast, že až hraničí s bolestí, a nebo bolest, která mi působí slast. Možná bych na to dokázala přijít, kdybych se jen mohla aspoň krátce soustředit, ale to bylo téměř nemožné, když svými prsty pohyboval dovnitř a ven a já si mohla jen zoufale přát, aby už konečně nahradil svou ruku něčím víc. Ale ačkoli se mi důkaz jeho vlastní touhy žádostivě otíral o nohu a zanechával za sebou slabě mokrou stopu, zdálo se, že princ je pevně odhodlaný mě nejdřív zbavit jakéhokoli možného odporu. Ne že bych vůbec byla schopná se na nějaký zmoct.
Ostře jsem mu zaťala nehty do silných svalů na zádech. „Thranduile…“ vypravila jsem ze sebe ochraptěle a naléhavě jsem se proti němu z posledních sil vzpínala. „Chci tě… hned!“
Thranduil ke mně vzhlédl. „Hm… Tak nejen že mi tykáš, ale už mi i rozkazuješ? Takové chování zasluhuje tvrdý trest!“
Podle jeho výrazu jsem hádala, že už se ani on nedokáže déle ovládat. A já jsem za to byla vděčná. Což bylo samo o sobě podivné, protože jsem nikdy během vlastního milování nedosáhla vyvrcholení. Možná proto, že jsem nedovedla tak úplně pustit z hlavy vzpomínku na to, jak mě tehdy ten Ork drtil pod sebou. Ale v princově případě mi zřejmě něco podobného nehrozilo, neboť jsem měla potíže vnímat cokoli jiného než jeho. A když mi pevným hlasem nařídil, abych si klekla na všechny čtyři, přinutila jsem své vyčerpané svaly ke spolupráci a bez zaváhání jsem se mu podřídila.
Cítila jsem, jak mi dlaní zálibně přejíždí po zadečku a o chvilku později jsem zasténala, když mě přes něj nepříliš šetrně plácnul. Celá jsem se zachvěla a schválně jsem se položila horní polovinou těla na postel a ještě o něco víc jsem roztáhla nohy. Doufala jsem, že to Thranduila pohne konečně k tomu, aby si mě vzal, ale on se na nějakou dobu spokojil pouze s tím, že mě střídavě hladil a vyplácel, až jsem měla pocit, že už samou touhou ztratím vědomí. Kůže mě štípala a pálila a mlhavě jsem vnímala, že mám vnitřní strany stehen už celé zmáčené od své vlastní touhy.
„Prosím…“ vydechla jsem zničeně a bylo to jen díky Thranduilovi, který mě jednou rukou podpíral, že jsem ještě nezkolabovala na mnou propocené prostěradlo.
„To už je lepší…“ zavrčel princ a já jsem vzápětí ucítila horký dotyk jeho ztvrdlého přirození mezi svými stehny, než se mě jedním rozhodným přírazem zmocnil docela.
Hlasitě jsem zasténala, protože mě vyplňoval tak beze zbytku, že kdyby mne předtím důkladně nepřipravil, jistě bych nyní utrpěla nějakou újmu. Thranduil mi nedopřál ani okamžik na to, abych si jeho velikosti přivykla, a rovnou se začal pohybovat. A já to více než dychtivě uvítala. Z posledních sil jsem se proti němu nestoudně vzpínala a pokaždé, když můj dosud citlivý zadeček přišel do kontaktu s jeho tělem, nemohla jsem potlačit spokojené zavzdychání. Zoufale jsem zatínala nehty do matrace, připadalo mi, že mými žilami proudí místo krve tekutý oheň, který mě musí co nevidět spálit na prach. Svaly se mi roztřásly v další samovolné křeči a aniž bych si to uvědomovala, několik slz mi vyklouzlo z očí a zmáčelo mi už tak vlhkou tvář. Možná jsem brečela vzteky, protože pokaždé, když už jsem byla jen maličký kousek od vrcholu, princ schválně zpomalil.
„Prosím…“ zašeptala jsem žalostně a on se nade mnou posléze konečně smiloval a několika prudkými pohyby nás oba přivedl k tolik vytouženému orgasmu.
Myslím, že jsem musela na okamžik ztratit vědomí, protože když jsem opět otevřela oči, ležela jsem schoulená v princově náruči a on mne láskyplně hladil po zpocených zádech.
„Jsi moje, rozumíš?“ oznámil mi a vtisknul mi majetnický polibek do vlhkých vlasů.
Neprotestovala jsem, protože jsem na to neměla dostatek sil. A také možná proto, že snít bylo tak krásné.
Autor Nienna, 02.02.2009
Přečteno 1009x
Tipy 36
Poslední tipující: Boscai, Sára555, Tempaire, Lostris Queen, rry-cussete, Ulri, temptation, Tammy, Procella, Tasha101, ...
ikonkaKomentáře (14)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

A já už se radši ani nechtěla ptát, kdože tě to inspiroval X)

03.02.2009 17:36:00 | Koskenkorva

Pěkně prosím manžel. Teda až na to bití ;-D

03.02.2009 14:50:00 | Nienna

hm... kdopak te inspirooval co? ;)

03.02.2009 13:57:00 | Tammy

Díky! Asi jsem měla dobrou inspiraci ;-)

03.02.2009 08:08:00 | Nienna

Fíha..tak to je zatím nejlepší intimní scénka, co jsem od tebe četla :)

02.02.2009 22:09:00 | Koskenkorva

:-D Bude Valentýn, zkus oslovit prodejce...

02.02.2009 20:55:00 | Nienna

Ale ty tvárnice zabraly dokonale ;). Meli by si vsichni vzit priklad a amorkum davat (ak reslit) misto sipu betonove tvarnice o:)

02.02.2009 17:33:00 | Tammy

hold já sem naprosto neposlusna ;) ale co uz, stejne prusuju zakon 18 let tak naka 10. hodina vecerni mi muze byt u ....:D

ale psssst neprasknete me xDDD

02.02.2009 16:42:00 | Tammy

Lechtiváááá? Ta tvoje byla daleko víc ;-p Moje v porovnání s tím byla naprosto krotká. :-)

02.02.2009 16:10:00 | Nienna

Nic mě nepobavilo. Spíš jsem rudá až na prdeli a v jistých mírných rozpacích. To víš, takhle lechtivá scéna pro tak slušně vychované děvče jako jsem já ... :)

02.02.2009 15:37:00 | Kes

Já to sem dala lehce po půlnoci, takže budu věřit, že to slušní četli ještě nad ránem. Do kolikáté ranní hodiny se vůbec můžou číst nemravnosti? :-)
Tam se budou ještě dít věci... Amorek je totiž nenapravitelný...

02.02.2009 12:44:00 | Nienna

Hm, tak registruju, že tvoje varování o čtení po desáté večerní se u literáků silně minulo účinkem... Jsme holt cháska zvědavá :-)
Teď jsem jenom zvědavá, co vymyslíš do 286. dílu druhé série, když jsi to vzala takhle hopem ;-)

02.02.2009 12:24:00 | odettka

A copak tě tak pobavilo? :-)

02.02.2009 10:58:00 | Nienna

Ehm. Jo, tak takhle je dobrý začít ráno.
Hehe. Teď budu chodit po chodbách a přiblble se usmívat. :-D

02.02.2009 09:31:00 | Kes

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí