Srdce bojovnice II - 6. díl

Srdce bojovnice II - 6. díl

Anotace: Riel se přimotala k něčemu, co by si nejraději nechala docela ujít...

Sbírka: Srdce bojovnice II

Chvilku jsem na Nimloth jenom tiše zírala a nemohla jsem uvěřit tomu, co mi právě řekla.
„Chceš tím říct, že tu... vůbec nikoho neměl?“ vypravila jsem ze sebe nevěřícně.
„Pokud je mi známo tak ne. Většinu svého času trávil s lordem Elrondem a nebo Glorfindelem. Ale můžu se samozřejmě mýlit. Každopádně veřejně tu s nikým nelaškoval.“ Útrpně si povzdechla. „Co jen to s těmi válečníky je? Copak už ani nedokážou ocenit ženskou krásu?“
„Ale to přece není možné... Slyšela jsem něco docela jiného! Že tu zanechal dost zlomených srdcí!“
Nimloth pokrčila rameny. „Spíše dosti zklamaných ellith. Nevím o tom, že by některé nasliboval něco, co by pak odmítl splnit. Prostě se choval, jako kdyby vůbec neexistovaly. A to žádnou elleth nepotěší.“
Znepokojeně jsem se kousla do spodního rtu. Protože čím déle jsem Nimlothinu štěbetání naslouchala, tím více jsem se utvrzovala v přesvědčení, že jsem Thranduilovi křivdila. Až dosud jsem se domnívala, že si dal s tím mým sváděním načas jen proto, aby mne potrápil. Ale nyní jsem to začínala vidět v docela jiném světle. Možná, že to byl on, kdo potřeboval více času... Když jsem si vzpomněla na to naše poslední setkání u cvičiště, chtělo se mi brečet. Snažila jsem se sama sebe přesvědčit, že jsem pro něho vůbec nic neznamenala, jenže tak docela se mi to nepodařilo.
Zatímco jsem se utápěla v přívalu viny a sebelítosti, Glorfindelovi se podařilo jednoho z vojáků srazit pádnou ranou k zemi a ten za lehkého kulhání raději spěšně opustil arénu, provázený nepříliš lichotivým pokřikem. Já se mu však příliš nedivila, neboť byl už natolik zemdlen, že ruka, ve které svíral svůj meč, se mu zcela viditelně chvěla. Hádala jsem, že odrážet Glorfindelovy údery není zrovna žádný med.
„Je tu někdo další, kdo by těmto chrabrým hochům pomohl? A nebo je snad ponecháte jejich osudu?!“ vykřikl zlatovlasý kapitán k přihlížejícímu davu v jasné výzvě.
Dva zbývající vojáci využili krátkého přerušení boje k tomu, aby se pokusili popadnout dech. Jeden si dokonce opřel meč o zem. Bylo patrné, že jsou oba na pokraji svých sil. A jak se zdálo, tak nikdo nepospíchal, aby se k nim přidal.
„Nikdo?!“ pronesl kapitán téměř opovržlivě. „Před chvílí jste je tak povzbuzovali a nyní už se vaší přízni netěší?! Jak smutné!“
Několik ellith se pobaveně zasmálo, očividně se jim líbilo, jak přítomné ellyn ponižuje. Pohledem klouzal z jednoho na druhého, ale žádný z nich se nezmohl na to, aby ho opětoval. I mně připadalo směšné, jak se dívají kamkoli jinam než na svého velitele. Dokud se naše oči nestřetly...
Jako hypnotizovaná jsem zírala do těch modravých hlubin, náhle jsem měla pocit, jako kdybychom tu stáli jen my dva a čas se docela zastavil. Než se jeho rty zvlnily v náznaku úsměvu.
„Jen se k nám přidej, pokud si troufáš!“ pronesl mírně a mně se rozbušilo srdce jako splašené.
Letmo jsem se podívala kolem sebe, jestli jeho slova nebyla náhodou určena pro někoho jiného, a ke svému úleku jsem zjistila, že se všichni dívají přímo na mě. Dívají a čekají, jak se zachovám... Stejně jako na mě dosud upřeně hleděl Glorfindel.
„Ale kapitáne, vždyť je to dívka! Nemůžete s ní přece bojovat!“ namítl ten voják v aréně, co se div nepodpíral svým vlastním mečem.
Spíše mu ale vadilo to, že by měl bojovat po mém boku, než cokoliv jiného. Kupodivu jsem mu to v tomhle případě ani příliš nezazlívala, protože pouhý pohled na kapitána mě naplňoval jakousi dosud nepoznanou úctou a bázní. Jeho pouze po lopatky dlouhé plavé vlasy připomínaly hřívu nějakého divokého zvířete a já si nebyla jistá, jestli se k němu chci vůbec přiblížit.
„Možná je to dívka, však v uniformě, a proto s ní budu nakládat jako s vojákem!“ odvětil Glorfindel rázně a znovu se obrátil ke mně. „Nu, co mi odpovíš?! A nebo se tu promenáduješ takto oděná jen abys na sebe upozornila?!“ hodil po mně uštěpačnou poznámkou.
V duchu jsem zaklela, že jsem kdy dostala tak hloupý nápad se sem cpát a raději jsem nevyčkala, až tahle kratochvíle skončí. Jenže stejně jsem měla pocit, že bych se podobné konfrontaci nevyhnula na dlouho. A tak jsem se zhluboka nadechla a prolezla jsem mezi břevny do arény.
Autor Nienna, 17.02.2009
Přečteno 580x
Tipy 38
Poslední tipující: Boscai, Alasea, Sára555, Lostris Queen, odettka, Lavinie, rry-cussete, Ladyelf, Ulri, Nergal, ...
ikonkaKomentáře (13)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Thranduil už je také zadaný. Co Orophera? To je partie! ;-D

18.02.2009 17:55:00 | Nienna

hm,jestli Kes hodlá zneužít kapitána,zamlouvám si osamoceného chudáka Tranduila ;)
Nedomluvíš nám rande?
xDDD

18.02.2009 09:47:00 | Tammy

Kes působí dojmem, že mi tam kapitána někde za rohem zneužije. ;-)

17.02.2009 18:49:00 | Nienna

Thranduil byl sice super, ale Glorfík je skvělá náhrada jsem zvědavá kdy a nebo kde s ním Riel skončí ;)))

17.02.2009 15:39:00 | Ladyelf

Chtel jsem napsat svuj komentar, ale po precteni toho, co napsala Kes, uz nejsem schopny psat :D

17.02.2009 13:16:00 | Nergal

Ale nečekáte doufám, že ho Riel jediným chvatem dostane na zem a pak si na něj obkročmo sedne, že ne? ;-D
Žádné strachy... princ ještě bude :-)

17.02.2009 11:49:00 | Nienna

Já doufám, že Riel alespoň trochu pošramotí Gloryho ego :-) Hm, doufám, že je neplánuješ víc sblížit. Já jsem pro Tharanduila! :-)

17.02.2009 11:28:00 | temptation

ja sa teda urcite pridavam k Tammy a k Thranduilovmu fanclubu! chudacik, teraz je niekde opusteny a nikto si uz nanho ani nespomenie :( Thranduil forever! :D:D

17.02.2009 10:13:00 | Procella

che,jenomco si prectu zase jeden dil uz tu slintate nad nakym svalnatym vojakem (fuj)ja na svalovce nejsem :D nene mne chybi princ,at zvedne princ tu voji prdel a jede si pro Riel ku***
jeje to mi nejak ujelo,kazdopadne dozvidame se jaky je svatousek a oni tu este slintaji nad nakym troubou :DDD
PS:To byl maly projev Tranduilova fanclubu,kdo se chce pridat?

17.02.2009 09:58:00 | Tammy

boj! boj! boj! =)))

17.02.2009 09:46:00 | Tasha101

Co pořád máte s tím jeho svalnatým pozadím? :-)
Vzpomínáte si vůbec ještě někdo na prince? Thranduil se jmenoval. Aspoň někdo? Ne? ;-D

17.02.2009 09:30:00 | Nienna

Hustá holkáááááá :)
Nebudou mít pak nějaké dostaveníčko s lukem a šípem? To by mu třeba přímo natrhla tu jeho rozhodně rozkošnou pevnou nádherně oblou vypracovanou (*slint slint*) prdýlku :)

17.02.2009 09:05:00 | Kes

Riel, Riel, Rieeel!!!
Doufám, že mu natrhne pr... :o)))
Buď na ní hodná, aspoň škrábnout by ho mohla ;o)

17.02.2009 08:56:00 | jjaannee

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí