Výlet na Hvězdu

Výlet na Hvězdu

Anotace: Když se tým astronautů rozhodne vyslat do Vesmíru lidi za účelem objevení Hvězdy i přesto, že to bude trvat po několik generací. Mají povinnost se v raketě množit, protože přeci za chvíli sami zemřou. Jak to dopadne? Kdo ví.

Tým astronautů se rozhodl vypravit konečně ještě neexistujícího člověka na hvězdu.Výprava bude trvat 4 000 000 let. Je to ten nejtěžší úkol na celé naší planetě Zemi…
Tým vypočítal, že v raketě se celkem narodí 40 000 generací a to 1 generaci bereme jako 100 let.No zkrátka nemožné!!! Ale i tak populace jde do toho!
Raketa je připravena a kosmonauti rozhodli, že do Vesmíru pošlou 2měsíční holčičku s ročním chlapečkem, na kterých závisí celý výlet, ve kterém i umřou…Samozřejmě s miminkama tan pošlou i jednoho chlapce, aby se o děti, než budou dospělé staral. Nejhorší na celé věci je, že nikdy vědci neví, kdo se narodí, jestli zrovna on bude plodný, či jestli se nenarodí 2 holčičky..to by se muselo rodit tak dlouho, dokud by nebyl vytvořen „pár“, když to řekneme s nadsázkou.

Tak a raketa STARTUJE… Roční chlapeček Mike spí a holčička Nancy brečí. Ovšem dvacetiletý hoch je uklidňuje a řídí se radami týmu… Nancy je opravdu znepokojená tím, že v raketě není gravitace, kdežto Mike si to užívá a tímpádem zlobí. Dvacetiletý hoch dal Nancy panenku, jenže náhle Nancyin přístroj ukázal, že na 2měsíční holčičku je toho přespříliš…proto ji dal do inkubátoru a po týdnu se její stav nepatrně lepší. A tak Mike s klukem si hrají každý den a kluk s ním nemá žádné problémy…jen se bojí o Nancy, vždyť ona je ta, na který záleží další generace.

Po 5 letech letu

25letý kluk, který slyší na jméno "Vychovatel" je českým týmem pověřen vysvětlit situaci dětem, tak aby to byli schopni pochopit a učili, se žít jako dospělí. Musejí, vždyť sám Vychovatel taky někdy zemře a budou tu sami. Vše dětem řekl, ale ony se rozbrečeli, že to nechápou a neví, kdo jsou jejich rodiče.
Kluk tedy vidí, že mají tím vším uplně "vymyté" mozky a navrhne jim, že jim to za 9 let vysvětlí..děti nechápou, ale souhlasí. Je jim to jedno.

Po 14 letech

Tak a je tu 2. pokus vysvětlit náctiletým puberťákům, proč tu jsou. Tak chlap si svolá Mikea a Nancy do místnosti (dáli se to tak říci) a vše jim vysvětlí. Říká jim, že nikdy nepoznají jaro, léto, podzim, zimu, nikdy si nekoupí zmrzlinu, nikdy… a že nikdy nepoznají opravdový život, jsou tu proto aby Nancy porodila kluka a holku a umřeli…to je jejich úkol…. Mike s Nancy na něj koukají jako na největšího blbce na světě a znova se rozbrečí a ptají se „proč pane??“ „proč my?“ a další otázka zní „proč mi to mamka s tátou dovolili?“ . Chlap odpovídá Nancy, že maminka s tatínkem umřeli při autohavárii, ale opak je pravdou, její rodiče žijí…Maminka je feťačka, šlapka a tatínek zločinec v USA. To jim, ale přece nemůže říct, musej být v domění, že mají slušné rodiče…jinak by jim to na psychice ubralo, kdyby věděli, že máma ji hodila na nádraží a odešla a tátovi to bylo jedno… Mikeovi chlap řekl, že maminka byla nemocná a umřela, když ho porodila a o tatínkovi prý neví, jenže i u Mike je to jinak ..jeho maminka dala Mikea do kojenckýho ústavu a s tatínkem je rozvedená, ten Mikea nechtěl, tak kojenečák to vyřešil…Puberťák Mike ale najednou řekne, že mu nemůžou přikazovat plodit dítě s touhle krávou! A Nancy taky říká, že nechce mít sex s tímhle hnusem!! Což Vychovatel nečekal a tak čeká na radu týmu a ten chlapovi poradí, jak je dát dohromady, ale má na to jen 5 let, protože potom už musí být Nancy těhotná.

Po 19 letech

Vychovatel dal úspěšně dal "puberťáky" dohromady a je jim oznámeno že do 85 dní musí být Nancy těhotná… Ta se lekne a bojí se, ale oba to přijmou…tak chlap je nechá na 85 dnů být a vůbec si jich nevšímá… Nancy hned po měsíci je těhotná, což je pro tým skvělá zpráva…Po roce Nancy rodí a Vychovatel jako porodní bába porodil od Nancy krásného chlapečka… Nancy je přikázáno, že musí mít jméno Mike 2. Nebo spíš takhle: Nancy se na nic nikdo neptal, je to tak. Nikdy se jí na nic nikdo neptá. A hned říkají, že za dalších 85 musí být těhotná znova…a nancy po 82 dnech je opět těhotná…po roce porodí a je to chlapeček…což je šok pro všechny, nemůže to být chlapeček…tohle dítě je tam prostě přebytečně, i tak ho ale přece Nancy s Mikem milují, jak jen můžou, ale Nancy musí být oplodněna znova…tentokrát už jen do 30 dnů…po 18 dnech je Nancy těhotná, ale psychicky jí je špatně, protože prý takhle si svůj život nepředstavovala. Mike jí utěšuje, ale to není nic platné…. Nancy po roce opět porodí a tentokrát to je konečně holčička…musí se jmenovat samozřejmě Nancy 2. Nancy je šťastná, že už nemusí rodit a má své děti. A tak je společně s Mikem a Vychovatelem vychovávají, aby se ti dva měli rádi a přivedli na svět další generaci. A dítě, které je na palubě navíc bude dělat Nancy 2 a Mikeovi 2 společnost :)…nadbytečné miminko se bude jmenovat „Narušitel“ Trochu netaktní, ale je to tak. Kolik se asi ještě narodí Narušitelů, říká si Mike.. Hned ho ale myšlenka přejde a říká Nancy "Pojď si zahrát Scrabble, potom můžu vyzkoušet Nancy 2 přebalit, nejspíš to už asi potřebuje" směje se. Jenže najednou před sebou chlap vidí velikánský kráter……. Přibližují se k němu ……Stále!!! Blíž a blíž! "Mikeu, co si přeješ??" .. "Přeju si, kdybych tě por..néééééé"

Po 23 letech

Nancy, Mike, Nancy 2, Mike 2, Narušitel a Vychovatel byli rozdrceni kráterem!

"Haló?? Vychovateli?? Co se tam u vás děje? Je Mike 2 a Nancy 2 v pořádku?? Uvažovali jsme přejmenovat Narušitele, protože se ukázalo, že bude vlastně na palubě hodně potřebný, tak sakra proč neodpovídáte, jste v pořádku?!"

Celý výlet končí a nikdo o tom neví. Kolik generací bude doufat?
Autor Tinusa, 17.02.2009
Přečteno 303x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nevím, jestli to mám brát jako vážný příběh, nebo grotesku. Raději bych se přiklonil k tomu druhému.

19.02.2009 07:05:00 | denebrin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí