Hvězda na Obloze

Hvězda na Obloze

Anotace: Tento román bude mít nejspíš 2 nebo 3 díly to ještě nevím podle toho co napíši. Jinak jsem jako autor tohoto románu chtěl vystihnout co by mohlo nastat lidstvu kdyby udělalo sebemenší chybičku ...

Hvězd na obloze , které někdy také říkáme nebe je mnoho tolik , že než by jste je spočítali uplynuly by desítky let , avšak přesto je na obloze hvězda , která pro samotného člověka je důležitá a bez které by na Zemi nebyl život, tou hvězdou je Slunce.Slunce , které svítí na planetu Zemi již celých 5 miliard let. Slunce , které svítí každý den a Slunce , které zažilo vznik planety a obě světové války.
Zatím je vše v pořádku , ale to co se bude dít následujících desetiletích, tak to bude pro lidstvo katastrofa.Katastrofa, kterou nikdo nedokáže předpovědět a katastrofa , které nikdo nedokáže uniknout. Katastrofa , která udeří v takovém měřítku , že zabije celé lidstvo a přežijí jen ti nejsilnější. Jen ti, kteří se dokáží uchránit. Těch, kdo katastrofu přežijí bude velice málo.Píše se rok 2060 a všechno je v naprostém pořádku , tak jak má být. Jenže o měsíc později tj. v květnu se začínají dít zvláštní jevy a lidi jsou v panice, jsou vyděšeni a utíkají pryč a mezitím jen v rádiu bylo slyšet : První budova se do úplných základů roztavila, ale zatím nikdo neví proč ani jakým způsobem.Ale ztráty na životech a škody jsou obrovské. Lidstvo ještě stále nic netuší co je teď za dalších 200 let bude čekat. Další den už se roztaví hned třicet budov a v noci tentýž den se jich dokonce roztaví čtyřicet a venku jsou slyšel jen houkání hasičů, záchranářů a policie.Všude kolem přibývajících trosek je zmatek a v dopravě je též zmatek. Lidé začínají být v panice a jsou strašně zmatení což nedělá dobře pro danou situace. Situace se zhoršuje. Hlásí v rádiu. A v televizi hlásí zprávy a říkají: Během dvou dnů bylo v celém USA ve městě New York něčím roztaveno 70 budov. O život přišlo téměř 10 000 lidí a dalších 150 000 lidí se pohřešuje a zdá se, že počet obětí a pohřešovaných bude přibývat. Škody se vyšplhaly zatím na 100 miliónů dolarů. To je od nás vše a přejeme hezký večer. A pak jsem vypnul televizi a připadalo mi, že noci jsou čím dál tím více teplejší a opravdu v noci bylo až 30 stupňů a ve dne dokonce bylo i 45 stupňů. Někteří lidé si říkali to snad není normální aby bylo takové vedro. A měli pravdu, zatímco Slunce opět zaútočilo něčím co vědci ani lidstvo stále neznali.
A vědci nevěděli opět nevěděli o jaký jev jde, který roztavuje budovy a vše živé co mu přijde do cesty. Vědci to opět nezjistili a Slunce udeřilo hodně mohutnou silou. Takže abychom vám řekli: Dnešní den byl velice tragický bylo roztaveno 80 budov a usmrceno přes 13 000 lidí, ale ještě horší zpráva už se pohřešuje více jak 400 000 lidí a jejich rodiny a příbuzenstvo jsou v rozpacích. Škody přesáhly 1 miliardu amerických dolarů. A opět to bylo vše. Za dva dny bylo zničeno 150 budov a usmrceno více jak 23 000 lidí a pohřešuje se více jak 500 000 lidí a to vše za dva dny. Hrozné! To jsem jen stačil říci. Lidé začali odcházet pryč z měst a pryč ze země protože už měli menší podezření, že něco se valí na svět a že to něco bude katastrofa, ale jaká ? To už nevěděli. Ale během asi jedné hodiny asi 9.35 místního času přišly 2 obrovské vlny, které: Roztavily celkem 25 měst a vysušily všechnu pitnou a užitkovou vodu v USA a taky roztavily Golden Gate Bridge. Takže abychom to sečetli a podtrhli jen za tyto dvě vlny přišlo o život 514 miliónů obyvatel tj. obyvatelstvo celého Amerického kontinentu včetně Jižní a Střední Ameriky. Někteří zemřeli tak, že byli roztaveni na uhel a popel jiní zase nedostatkem tekutin.
Snad jediné je mohlo potěšit v 12.45 místního času přišli vědci na to, že Slunce se rozpíná a postupně vyhubí vše živé co se nachází na planetě Zemi. A opravdu to byla pravda v roce 2070 populace planety z 15 miliard obyvatel klesla na 11 miliard obyvatel. Jenže přišla ještě mohutnější a obrovitější vlna veder, teploměry ukazovaly až 69 i 71 stupňů a na pouštích dokonce i 88 stupňů. Roztály všechny ledovce, které se hned vypařily. A když se psal rok 2090, tak na planetě Zemi bylo už jen 5 miliard obyvatel. Jev, který vědci pojmenovali růst Slunce trval nepřetržitě 30 let. Celkem Slunce roztavilo asi 99,8% planety Země a zbývajících 0,2% byla neobydlená protože tu byla častá vlna veder. Bohužel v roce 2100 planeta skončila, tak že ji nejdříve pohltila černá díra a pak ji teprve svým žárem 6500 stupňů roztavilo Slunce. A jak dopadlo Slunce? To dopadlo ze všeho nejlépe, poněvadž za dalších 100 let roztavilo 4 planety a to : Merkur, Venuše, Mars a Jupiter. Slunce pak se zmenšovalo a nastala reakce kterou nikdo nemohl nazvat poněvadž nebyla žádná lidská populace na Zemi. A tak na Slunce dopadl meteorit o rozloze jedné poloviny Měsíce a na Slunci zůstal kráter. Slunce se zmenšilo do původní velikosti a teď už snad byl pro celou galaxii klid. A opravdu byl. Poslední zpráva z televize , kterou zaslechl poslední člověk zněla: Dne 27.8.2082 v 12.35 to ... to ... to. Omlouváme se , ale ... Zprávu jsem ani neslyšel, protože byly roztavené kabely a vedení. Dne 28.8.2082 v 00.20 místního času zemřelo vše živé a Země se začala rychle roztavovat a dostala se do černé díry .Tolik vše ode mne.
Autor Alexandr Dmitrij Kromnikov, 07.06.2009
Přečteno 428x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí