EVANGELION

EVANGELION

Anotace: Evangelion je strhující příběh, který pojednává o tom, že ne všechno je děním lidské představivosti, nebo strachu.

Nina je obyčejná sedmnáctiletá dívka, která nikdy netoužila potkat démona - „osud“ si však příliš nevybírá, komu přihraje do karet a komu naopak uškodí. Navíc patří mezi ty, kteří se podobnými pojmy příliš nezabývají a řídí se „zdravým selským rozumem“. Jak to ale bývá (bez děje není příběh), její osud převrátí naruby postava, která nese mnoho jmen, protože každý člověk ji nazývá jiným názvem. Vy, já… Stejně tak nejistě dlouho Nině trvá, než pro něho najde vhodné „zařazení“.
{Nazývá ho andělem, ale všechny předem upozorňuji, že jde pouze o metaforu. Prosím, abyste upustili od obrázku bisexuálního křesťanského obrazu andělů, jakožto blond-bezpohlavních bytostí s křídly a v bílé tunice.}
Mladík, který se zprvu jeví jako obyčejný lhář, nebo dokonce pozér se však velmi přesvědčivou taktikou – mnohdy poměrně děsivou, záhy představí jako bytost, která sdílí s Ninou celý její život a životní cesty této dvojice jsou navzájem astrálně propleteny. Opět již zmíněný „osud“ si ale pohraje s nimi oběma, a jejich vzájemný svazek trvající už sedmnáct let bez Ninina vědomí se začne proplétat až nebezpečně blízko hranice skutečnosti i ostatních postav. Smyčka se pomalu, ale jistě stahuje…


Tento román jsem se rozhodla zveřejnit na speciálním webu. ODKAZ NA WEB: EVANGELION.PISE.CZ, své názory pište prosím tam. :) DĚKUJI
Autor SpiraVampire, 29.04.2011
Přečteno 494x
Tipy 7
Poslední tipující: E.deN, Bloodmoon, E., kuklicka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí