Rytíř Pecháč

Rytíř Pecháč

Anotace: Zachraňování princezen nebude už nikdy jako dřív.

Prolog

Rytíř Faldan z Jagermeisteru měl pověst profesionálního záchranáře a ochránce.
Dokonce měl na to živnostenský list!
Chtěli jste zachránit princeznu ze spáru hladového draka? Není problém!
Zavolejte si Faldana, který skolí i pět dračích hlav jedním máchnutím svého kouzelného meče.
Ohrožuje vaši vesnici tlupa kentaurů? Opět je tu Faldan, který přicválá na svém koni jménem Špek, jenž trpěl notorickým alkoholismem.
Všude, kde se objevil se padouši třásli strachy. Panny omdlévali už jen při vyslovení jeho jména. Proč by ne? Jednalo o krásného a statečného mládence. Navíc nezadaného. Co víc si mohli přát?
Jenže všechno krásné jednoho dne skončí. U Faldana to platí dvojnásob.

Stalo se to při záchraně princezny ze zajetí močálové ježibaby. Než ji stačil useknout tu její odpornou hlavu, stihla ho proklet. Prokletí bylo, že ho bude po záchraně princezny provázet smůla. Tu mohla zlomit jedině oženění se zachráněnou princeznou, kterou musí napřed dopravit domů. Poté požádat o její ruku krále a složit manželský slib na půdě chrámu. To vše do sedmi dnů.
Myslíte že to nic není? Mělo to jeden "menší" háček. Aby se tak stalo, musel Faldan udržet po tu dobu princeznu naživu. A tohle už byl problém. Při jeho smolném prokletí se stávali princeznám nehody, které je stáli život, když jim byl poblíž. Zároveň se nemohli od Faldana moc vzdálit, jinak je postihl infarkt (Faldan má odzkoušeno na třech případech, že to tak je).

Za snahou prolomit prokletí padlo už tucet princezen. Králové přestali Faldana jako profi záchrance zvát. Začali se ho štítit, když projížděl kolem jejich království. Princezny dávali přednost uvěznění drakem, černokněžníkem či obrem jen, aby unikli jisté smrti, kterou Faldan začínal v jejich očích představovat.
Při Faldanových cestách ho následoval jeho věrný patolízalský panoš Stoupa, který se snažil pomoci různými pomůckami udržet princezny naživu. Zatím mají úspěch v podobě pěti dnů, což byl rekord u poslední ze zachráněných. Faldan se Stoupou proto museli hledat princeznu natolik "blbuvzdornou", která by přežila a mohla to dotáhnout až k oltáři. Jinak ho bude smůla doprovázet do konce jeho života a přijde tak o svoji živnost.
Na svých cestách budou potkávat další profi záchrance, jako je třeba legendární hrdina Krasoň, vejtahy jménem Boris, či strašpytla Ignáce.
Utkají se v boji s prapodivnými stvůrami z celého světa jen aby našli tu "pravou".

Princezny z celého světa, třeste se hrůzou! Váš záchrance se blíží!
Autor Saláteček, 08.11.2022
Přečteno 106x
Tipy 2
Poslední tipující: mkinka, Marry31
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tvé pohádkové pojetí vypadá zajímavě

08.11.2022 12:14:03 | Marry31

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí