Dopis z Angouleme

Dopis z Angouleme

Anotace: Anotace: 11. část: Příběh z doby Ludvíka XV., ve kterém nebude nouze o zlotřilé intriky, spalující vášně a samozřejmě... zakázanou LÁSKU. P.S: Trošku kratší kapitolka, ale romantika neopomenuta! ;-)

„ Unášíte?“
Růžolící se Bellu, marně tápající v přehršli nepopsatelných pocitů, ťala ona poslední pronesená věta přímo do živého. Jakým právem si ten přihlouplý otrhanec vůbec dovoluje něco jí nakazovat? A kam vlastně zmizelo oddané služebnictvo, které by bránilo zámeckou paní?
Otrávený bandita si místo obšírné odpovědi nadhodil na rameni svůj křehký náklad, až se povlávající tmavovlásce nebezpečně zhoupl žaludek.
„ Čekám, pane“, škytla přidušeně Annabelle v záchvěvu náhlé nevolnosti.
Oliho dívčina štěbetavost neskutečně rozčilovala. Nehodlal s ní diskutovat, nebyl přece žádná preciózka!
„ Chcete to snad napsat?“, houkl proto rozmrzele a kývnutím hlavy naznačil pošklebujícímu se Mauricovi, aby sklouzl po římse jako první.
Uraženě prskla.
„ A to by jste opravdu zvládl?“
Olivier, který se plně soustředil na prolézání okenním rámem, ztuhl v započatém pohybu. Otočil se zpátky do místnosti a dosti znaveně ze sebe setřásl kňourající postavičku ve fialkovém. Musí ji nějak umlčet!
„ Co jste říkala?“, zajímal se zúčastněně.
Bella se rozohnila.
„ Ptala jsem se, jestli se umíte například podepsat. U lidí jako jste vy totiž…“
Než však stačila dokončit svůj sáhodlouhý monolog, při kterém hodlala maskovaného muže utlouci minimálně stovkou pádných argumentů, zacpal jí pohotový Oli svůdná ústa krajkovým kapesníčkem.
„ Vypadá to, že jste mírně indisponována, drahoušku“, prohodil medově a opět svým neokázalým způsobem popadl šokovanou vévodkyni do konejšivě svalnaté náruče.
„ Bohužel tak musíme nechat náš bohulibý rozhovor na později“, neodpustil si škodolibé odfrknutí.
Pyšná kráska naštěstí neměla šanci na zpacifikování možného odporu, a proto alespoň s jakous takous elegancí přistála nedaleko podupávajícího Maurice, který ji navíc i velmi ochotně zachytil. Podmračený dobrodruh se v mžiku vyloupl vedle svého cenného rukojmí a majetnicky se zmocnil bělostného zápěstí s perlovými náramky.
„ Jdeme“, zavelel nesmlouvavě a smýkl vzpouzející se Bellou tak, že málem podklouzla po mokré trávě. Vyzubený blonďáček kamsi nenápadně zmizel.
Rozcuchaná aristokratka ani v nejmenším nesdílela lupičovo všeobecné nadšení. Když se jí podařilo vymotat ze zoubků kousek batistového hadříku a pohyblivost rtů nabyla přijatelné citlivosti, spustila ke svému únosci takový vodopád nadávek, za který by se nemusela stydět žádná z angoulemských pouličních dam. „Nehorázného pacholka“ střídal „nejodpornější ničema, bídák a vesnický povaleč“, přičemž Olivier vážně zvažoval, zda madame de Charente na místě raději zapíchnout nebo zaškrtit.
Přibližující se kroky napomohly rozpolcenému mladíkovi ke správnému rozhodnutí. Lehce vtiskl stále ještě durdicí Annabelle do tmavého kouta a její hašteřivé připomínky umlčel jediným nehorázně dlouhým polibkem.

Vůně tabáku s provokativní koketérií proklouzla kolem pobafávajícího Didiera, který s pomocí meršaumky zklidnil na pár chvilek své pocuchané nervy, vydrážděné neomluvitelným pozdržením bláznivého provokatéra Oliho. Následné zachroupání navlhlého písku pak donutilo staříka zbystřit uvolněné smysly a nasměrovalo jeho nově vybuzenou pozornost k nezřetelné siluetě, plížící se celkem nenápadně kolem zakrslých tújí. S jistotou rozeznal pokulhávajícího Maurice.
„ Kde je šéf?“, vyštěkl ostře a přeměřoval si udýchaného mladíčka ledovým pohledem.
„ Tam…“, mávl dotazovaný kamsi za sebe a sípavě se rozkašlal. Stěží popadal dech.
Pobledlému Didimu vyvstal před očima výjev smrtelného střetu Kaina a Ábela, kterým ho při nedělních mších občas strašíval obtloustlý vesnický farář. Klopýtavě se proto rozeběhl k východnímu křídlu, kde podvědomě tušil Olivierovu přítomnost. Nikdy by si neodpustil, kdyby se jeho svěřenci cokoliv stalo!
Vyjeveně se zarazil před udýchaným společníkem s polozhroucenou černovláskou v náručí, úpěnlivě se tisknoucí k jeho mužné hrudi a zemdlele opětující laskaní jemně ševelejících úst.
„ Oli?“
Lupič se neochotně odtrhl od omámené krásky a téměř neslyšně zavrčel.
„ Jde s námi, Didi…“
Autor odettka, 20.11.2008
Přečteno 414x
Tipy 6
Poslední tipující: Alex Foster, Nienna, Procella
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jééé, tak toho si moc cením. A už se moc těším! :-D
Pokusím se taky s tou svou tvorbou nějak pohnout. Poslední dobou mi jde nejrychleji psaní 4saken, zrovna když bych potřebovala psát hlavně Srdce bojovnice. To bude tím neformálním stylem, člověk to tak nějak zvládá, i když je unavený. A při tomhle počasí je to teda náročný, si připadám jak zvíře těsně před tím, než upadne do zimního spánku ;-)
Kdybych sem dlouho nic nedávala, tak jsem fakt zazimovala a budete si muset počkat až na jaro. ;-p Což mi připomíná tu písničku od Green Day: Wake Me Up When September Ends...

21.11.2008 20:05:00 | Nienna

Hm, s tím nepočítej - Bella se jen tak nedá :-)
Oki, tak já se pokusím přes víkend něco sepsat, ať mají dušičky pokoj. For you :-D

21.11.2008 17:09:00 | odettka

A co takhle oboje? ;-) To je fakt těžká volba... tak napiš to, na co budeš mít zrovna víc chuť. Mě potěší to i to. :-)
Dobrá, beru tě za slovo. Doufám, že Oli bude něžný ale důrazný ;-)

21.11.2008 15:32:00 | Nienna

Jo jo, jenže on je Oli chlapec vychytralý a tak bude umlčovat naši krásku poněkud něžnějšími způsoby, hihi ;-)
P.S: Jako odměnu za tvé týdenní hudební tipy ti dávám možnost volby - mám do pondělí semolit ještě jeden dílek líbacího škádlení madam Belly nebo raději kapitolku o (ne)usmiřování Brenny a Duncana??? :-)

21.11.2008 14:57:00 | odettka

Jak to tak sleduju, tak bude Oli potřebovat hodně velkou zásobu kapesníků ;-)

20.11.2008 21:34:00 | Nienna

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí