náš příběh

náš příběh

Náš příběh už skončil, ale přesto byl krásný. Byl krásný jako letní svit slunce, který jemně proráží okno, byl něžný jako jarní vánek na louce plné pampelišek, byl sladký jako čerstvě utržený pomeranč ze sadu na pobřeží Capri, ale především to byl náš příběh. Letní láska, která začala jako všechny ostatní. Byla jako všechny ostatní, ale byla naše. Vždy tu byl ten druhý. Nebyl jeden jediný den kdyby tu ten druhý nebyl. Nebyla jedna jediná chvíle, která by pro jednoho z nás byla osamnělá. Naše rozhovory o citech, které cítíme, a vždy cítit budeme. Tvé úsměvy, které mé srdce zahřívaly, jako marshmallow, který se jemně otáčí nad ohněm. Tvůj chladný pohled, který mi dával na jevo, že něco není v pořádku, ale my to spolu zvládneme. Tvůj dech, který se každé ráno odrážel v pokoji o protější stěnu. Tvůj smích, který říkal ,,miluji život, miluji svůj život, který plánuji prožít s tebou”. Tvé krátké básničky, které jsi mi nechával každé ráno když jsi někam spěchal na klice dveří. Čas strávený s tebou byl jako měsíc. Byl v úplňku, ale věděla jsem, že z něho za kratší či delší dobu zbyde jen srpeček. Milovala jsem to, milovala jsem tebe. Ale čas běží dál, nemůžu svůj život zastavit jen protože jedna letní, přesto významná láska skončila.
Autor klarina, 21.04.2024
Přečteno 46x
Tipy 12
Poslední tipující: Frr, zase já, Marry31, IronDodo, mkinka, cappuccinogirl, Ondra, J's .., Žluťák
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Krásně napsáno

22.04.2024 07:00:09 | Marry31

moc děkuji za zpětnou vazbu, o to víc si toho vážím, když máte na svém profilu tolik krásných příběhů

22.04.2024 14:30:43 | klarina

pěknej marshmallow*

21.04.2024 22:22:38 | J's ..

omlouvam se, trochu jsem to pri psani prehledla, ale uz je to opraveno:)

21.04.2024 22:25:14 | klarina

tak jsem to nemyslel, ale teď to snad stihnu:)

21.04.2024 22:28:06 | J's ..

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí