Zamilovaní jsou blázni.A blázen je i Zoe.

Zamilovaní jsou blázni.A blázen je i Zoe.

Anotace: 5. Nezdařený pokus o seznámení s kluky.

Jako každý jiný den. Nudná škola a dlouhé čekání na odpoledne,kdy obě dívky chodí do skeateparku. Už tam neznají jenom Petru,která je jejich kamarádkou ze školy. Také tam znají od včerejška Bruna,kterého chtějí poznat ještě víc. A tak se těší dneska nejen na „své kluky“ ,ale také na Bruna. A doufají ,že se konečně seznámí s těmi klukami .Snad to nějak půjde přes Bruna,protože kdyby to bylo přes Petru ,tak ta by z toho udělala velkou scénu . A to holky opravdu nechtěly.Ve škole místo matiky si psaly dopisy a povídaly.Avšak jeden dopis Veronice sebrala učitelka a tak se Zoe nedozvěděla co zamýšlí Verča na dnešní odpoledne.Musela počkat na své oblíbené zvonění.To nastalo zanedlouho a holky vyrazily na autobus ,který je dovezl domů.Domluvily se na čtyři hodiny u plotu a každá šla svou cestou.Bylo za pět minut čtyři ,když Zoe čekala na Verču,ta ovšem zapomněla na čas a nestihla autobus.Doběhla ,když už byl v dáli.Naštěstí za 5minut jela další linka.Nastoupily do autobusu a jely do svého velmi oblíbeného skeateparku,kterému zanedlouho začali říkat zkratkou SP. Tak tedy už došly do SP kde na ně před branou čekal Bruno. Ony nevěřily svým vlastním očím. A jedna druhé se na sebe nevěřícně dívaly.Potichu Zoe řekla:“On tu fakt je .Já myslela ,že nepřijde!“ Došly tedy až k bráně,tam se pozdravily a vyrazili všichni jezdit.Teď jim Bruno ukazoval své finty na svém novém skejtu. Holky byly ,ale nebyly rády, jelikož neviděly na své kluky.to jim fakticky moc vadilo.A tak poprosily Bruna jestli nemohou jít ke skokánku,kde na kluky uvidí lépe.On samo zřejmě ,že jo a tak se tedy přesunuli blíže ke klukům.Bruno zanedlouho zpozoroval,že holky už nechtějí jezdit,ale dívat se na kluky,ale přesto nic neřekl. Nechal si to pro sebe.Pak přišla k nim Petra a zeptala se holek jestli nejedou už domů a holky ,že jo.Tak se rozloučily s Brunem a jeli domů.Opět se tu sejdou zítra.
Autor Kšanda :), 07.06.2007
Přečteno 339x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí