Nevěsta 5.díl

Nevěsta 5.díl

Anotace: Prosím o komentáře, případně hodnocení...

Měl další. Vyhlédl si svou obět při náhodném obědě v restauraci, kde se právě pohádala se svým společníkem. Křičela na něj cosi o nějaké sekretářce a muž jen bezmocně krčil rameny a snažil se o vysvětlení. Žena ho ale nepustila ke slovu. V závěru všeho si ještě stáhla z prstu prstýnek a hodila ho na stůl. Pak se vztyčenou hlavou opustila restauraci. Doprovázel ji svýma zvídavýma očima. Ano, to je přesně ona. Mávl na číšníka, aby zaplatil účet. Pak se urychleně zvedl a vydal se po stopách nicnetušící ženy.

Jako tolikrát, i dnes seděli v šéfově kanceláři a čekali, co se o případu dozví nového, případně další úkoly. Šéfinspektor, jindy silný a rázný, však při svmé vstupu do místnosti před své podřízené, připomínal sklíčeného psa, kterému sebrali oblíbenou kost.
,, Dnes odpoledne zmizela další žena," řekl, aniž by zvedl oči od země. V kanceláři to zašumělo. ,, Jmenuje se Betty Riscoeová, vzhledově stejný typ jako naše první oběť,navíc měla krátce před svatbou. Odhalila však snoubencovu nevěru s jistou sekretářkou a při obědě mu hodila prstýnek na hlavu!"
,, Ani se jí nedivím," zamumlala Scottová. Anthony na ní zvědavě pohlédl. Zdále se mu nějaká jiná. Opatrnější, zranitelnější. Tohle nebyla ta razantní seržantka, která s neuvěřitelnou výdrží dokázala pátrat po vrahovi a jít třeba přes mrtvoly. A to občas doslova.
,, Takže dámy a pánové," pokračoval šéf. ,, Tu ženskou bych rád našel živou a zdravou. To znamená ještě větší pracovní nasazení. Je vám to jasné? Na nástěnce máte seznam úkolů. Scottová a Anthony zajedou za tím záletníkem a pěkně si ho proklepnou. Ostatní k počítačům, vysílačkám, telefonům nebo do aut. Je mi to jedno. Hlavně něco dělejte!"

Anthony se nabídl, že bude řídit. Scottová to kupodivu přijala a bez větších námitek se usadila na sedadlo spolujezdce. Půlku cesty jeli v napjatém mlčení. Pak už to Anthony nevydržel.
,, Sarah, co je s vámi?" vypadlo z něj, když odbočovali na jedné křižovatce doleva. Překvapeně na něj pohlédla.
,, Nic mi není," řekla úsečně. ,, A říkejte mi, prosím, seržantko Scottová, ano, seržante?" Mlčky přikývl. Asi po deseti minutách natáhl ruku a chystal se pustit rádio, když vtom se kolegyně ozvala znovu:
,, Dobrá, řeknu vám, co se stalo!" Zadívala se kamsi na špičky svých bot a zastřeným hlasem pronesla:
,, Já...no, totiž...jsem těhotná!" Anthony instinktivně přišlápl brzdy a zajel s autem k chodníku.
,, Vážně?"
,, Ano," Když mu odpovídala, měla v očích slzy. Polkla, aby je zahnala. Pak pokračovala:
,, Před dvěma měsíci jsem byla zasnoubená s detektivem Danem Hughesem. Jednu neděli jsme měli jet na oběd k jeho rodičům. dan mi zavolal, že má nějaký případ, abych jela napřed, že za mnou přijede. Já ale věděla své a vydala se na stanici. Tam jsem se dozvěděla, že je v terénu na nějaké nebezpečné akci. Jednalo se o naplánovaný únos dcery nějakého prominentního ministra. Když jsem tam dorazila, už probíhala mezi únosci a policijí přestřelka. Zabili mi Dana před očima. Bylo to strašné. Měli jsme tři týdny přes svatbou. Milovala jsem ho. Miluju ho. A včera jsem zjistila, že čekám jeho dítě. Je to snad dar od Boha za všechno to trápení? Nevím... Já nevím, co mám dělat......!" Bezútěšně se rozplakala a Anthony ji jen mlčky objal.
Autor Lady Alexiss, 15.08.2007
Přečteno 303x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

tak konečne sme sa dozvedeli, čo sa jej stalo, to som teda zvedavá, ako bude reagovať na tie vraždy. ale inak je to fakt dobré :))

15.08.2007 19:55:00 | Procella

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí