Zůstaneš sama 2

Zůstaneš sama 2

Anotace: Je to povídka... napadlo mě to během pár minut. Je to samozřejmě na pokračování.

Sbírka: Zůstaneš sama

"Co tady chceš? Nadávat na TH? To ti nestačí, že je ponižuješ ve škole? Musíš je ještě ponižovat předemnou?" vykřikne a já na ní vidím, že brečela. A to mě bolí ještě víc. "Plomiň mi.. já jsem se tě nechtěla dotknout a ani nevím co to do mě vjelo… Mohla by jsi mi to odpustit? Prosím.." a sednu si proti ní. "Pod jednou podmínkou," začne… ten pohled moc dobře znám, má něco za lubem, "že založíme hudební skupinu" pokračuje ve svým šíleným nápadu….

--------------------------------------------------------------------------------

"To nemyslíš vážně?" čubrním na ni s vykulenýma očima. "Říkala jsem ti přece už kolikrát, že je to šílenej nápad. A i kdybychom ji založili, tak víš jaký procento máme na úspěch? Budeme pro smích a budem dělat ze sebe idioty. A dál s tebou o tomhle nebudu debatovat." Ale jak vidím, tak Alish je neoblomná: "Cheš se se mnou usmířit? Tak vidíš!" řekne, když přikývnu na její otázku…. Trochu zaváhám a nakonec se do toho nechám zatáhnout.

O pár dní později

"Čau Alex, jak se vede?" zavolá na mne FurQ, když mě vidi v skejt shopu. "Dost blbě. Po té co jsem kývla na ten šílenej nápad Alish, tak mě furt bombarduje. "Neboj, to jí přejde… nepozvala tě náhodou taky na tu schůzku dneska?" zeptá se CoolM, který stojí za mnou.

Nakonec se vymotáme ze shopu a koho nevidíme na chodníku. "To nemáte nic jiného na práci než dělat porno pro bezd'áky?" zahouknu na Jess a nějakého emaře. Asi její objev a to před týdnem chodila se čtvrt'ákem. Jess na nás vrhne vražedný pohled a na podpatku odejdou. Citím smíšené pocity lítosti, žárlivosti a zklamání… Nevím, ale proč.

Když vejdem do kavárny, tak na nás mává Alish s Chikem. "Mám pro Vás novinky" houkne, když si sednem. "Tak to vybal, třeseš se jak ratlík na podpatku." "Tak dobře," a usměje se na nás "jelikož Chick s námi nebude hrát," a významě povytáhne obočí jako kdyby jí to strašně moc vadilo a pokračuje: "tak jsem to naplánovala a už sehnala zkušebnu. A přes známého dostaneme super nástroje zadarmo…." A polkne. "Myslím, že se mnou budete souhlasit, když Alex bude zpívat, že? A já by jsem si vzala na starost elektrickou kytaru. Pár měsíců jsem už na ni hrála, takže to zvládnu. A jelikož bubnování jde nejvíc CoolMovi, tak budeš mít bubny." "A co já?" ozve se FurQ. "Ty budeš mít basovku. A hodiny hraní jsem taky zařídila…. Podle mě bude trvat asi 3 měsíce než to vypilujeme dohromady, ale zmáknem to"

vyhrkne Alish a čeká na naší reakci.

"Na něco jsi zapomněla: my umíme hrát na ty nástroje" ozve se FurQ. "No dobře. Zejtra začnem hrát… Už jsem vymyslela pár věcí na naše písničky"

Podle mě se Alish zbláznila nebo to bere moc osobně. Beztak za to může ta vypatlaná skupina Tokio Hotel. Ona si snad myslí, že budeme jako oni….

"Tak jsme tady!" vykřikne Alish před nějakou barabiznou. "To nemyslíš vážně? Tady máme zkoušet?" "No a co? Je to tady super FurQu!" "Proč mám divnej pocit, že to je bývalá zkušebna TH? Jak jsi to dokázala?" a docela čučím. "Víš, já jsem totiž vydírala Jess. Pokud by mi to nedomluvila, tak by jsem řekla emoušovi, že ho podvádí… Myslím, že to vzala hodně špatně, ale na něm mu záležím…" "Mno dobře, tak jdeme dovnitř." Vyšplhali jsme se po schodech do 2 patra, kde byla železná mříž místo dveří a za ní zkušebna. "Mají tady docela nepořádek," řeknu "ale mi tady uděláme bordel. Za to vám ručím." Ale musím uznat, že to tady je super. Skoro se trefili do mého vkusu. "Tak co? Dáme se do toho? Nástroje jsou vzadu. Pojďte." "Moment" ozve se Chick, "jak se budem jmenovat?" "No přece Jumbie vole!" řeknem s Alish zaráz a začnem se smát.

Po několika hodinách

"Hele, myslím že pro dnešek by to stačilo. Já s FurQem musíme ještě do města. Tak čusec" a nechaj mě tady s Chickem samotnou. "Ten výhled je super, že?" a podívá se Chick z okna. Já vstanu a stoupnu si vedle něj. Otočí se a podívá se mi do očích. Pomalu se ke mně nahne a chce mě políbit, ale já uhnu. "Já…" než to však dořeknu Chick mě zastaví a políbí mě. Já zavřu oči a pomalu mu polibek oplatím. Než si uvědomím co dělám, tak se něžně líbáme a já si vyslíkám mikinu. Odtrhne se ode mne a položí mě na gauč. Já se jen nechávám svádět. Chick se ke mně nakloní a vášnivě mě líbá na krku a jde stále dolů…
Autor Anges, 18.07.2008
Přečteno 281x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí