Minulost tě dožene

Minulost tě dožene

Anotace: část 25

Charlie s Deanem si zašli do baru na skleničku, Bonnie šla na důkladnou prohlídku městem a prozkoumat obchody. Jako správná ženská taky potřebovala občas nakoupit něco na sebe.
Jess si lehla na pohodlné lehátko u hotelového bazénu a nechala pálící slunce, aby působilo na její pokožku a opálilo ji ještě více dohněda. Okolo bazénu polehávalo mnoho dalších lenivců a lidé se procházeli po kraji bazénu, kde se chladná voda vylévala na břeh, jako smyslů zbavená.
Nikdo nechtěl zůstávat na pokoji a přijít tak o krásný slunný letní den.
Jess si zašla do baru pro ledovou whiskey a zamluvila si maséra. Položila se na lehátko a popíjela příjemně chladící a silnou whiskey. Vyčkávala, než se masér ohlásí a vychutná si krásnou relaxaci.
„Promiňte, slečno, vy jste si objednala maséra?“ Zaslechla hlas nad svými zády. Přetočila se na bok a spatřila vedle sebe stát statnou postavu mladého muže. Velice na ni zapůsobil svýma tmavýma očima a svalnatou postavou.
„Ano, objednala,“ sdělila svůdně, jak nejlépe dovedla.
„Jestli dovolíte, tak se dám do práce,“ přistupoval profesionálně.
Na své hebké dlaně si nakapal olejíček a s citem jej roztíral po Jessiiných zádech, rukou a nohou. Poté přešel s masáží k jejím chodidlům. Jess pocítila vzrušení, ale nedala na sobě nic znát. Postupně uvolnila napětí z každého svalu.
„Děláte to již dlouho?“ Pokusila se navázat konverzaci.
„Co myslíte?“
„No přece masáže?“ Upřesnila mu svou otázku, i když byla naprosto zřejmá.
„Začal jsem tento rok, ale doposud si ještě nikdo nestěžoval,“ nebránil se chválit svou práci.
„Musí přiznat, že stěžovat si může jedině hlupák. Máte velice zručné ruce,“ lichotila mladíkovi.
„Děkuji,“ ukončil stručně jejich krátký rozhovor a pomalu dokončoval masírování.
Jess pracanta odměnila malou peněžní částkou za skvělý výkon a mladík odešel se spokojeným úsměvem k dalšímu zákazníkovi.
Jess si sedla na lehátko a rozhlédla se okolo. U bazénu zůstalo pouze několik lidí, kteří se kochali teplým večerem, který zanedlouho nastane. U vchodu do hotelu, na který bylo krásně vidět, stál Charlie s Deanem a pokukovali po lidech lenošících na lehátkách. Za moment zahlédli známou tvář, Jessy. Vydali se blíž k ní. Cestou si v baru koupili skleničku a jednu přinesli i pro Jessicu.
„Ahoj, co tady děláte? Myslela jsem, že jste šli navštívit město jako Bonnie?!“ Divila se jejich příchodu.
„Copak jsme ženské?“ Obořil se Charlie.
„To jsem neřekla,“ bránila se Jess.
„Za chvíli se bude stmívat. Jak dlouho tady budeš?“ Chtěl se informovat Dean.
„Za hodinku půjdu do pokoje, dneska jsem si už dost poležela v tom horku.“
„Nevadí, když ti budeme dělat společnost?“ Vnutil se Charlie. Doufal, že bude souhlasit a to se taky stalo.
Hodina uběhla tak rychle, že si ani nestačili všimnout, že se ve všech patrech hotelu rozsvěcují světla a lidé odcházejí do svých pokojů. Barman zhasl zářivku na svém pracovišti a šel do hotelu dveřmi pro personál.
Jess na sebe hodila šaty a kráčela dovnitř. V patách ji následovali Charlie s Deanem. Vyjeli výtahem do dvacátého patra, kde měli střešní apartmány pro dostatek soukromí. Jess nakoukla do pokoje, kde už přes dvě hodiny odpočívala Bonn a zavolala ji do vedlejšího pokoje ke klukům.
Dean všem připomněl jejich úkol na ráno a po krátké rozmluvě mohli jít děvčata do pokoje, kde unaveně padly na postele a usnuly, aniž se stačily svléct z šatů.
Ráno se Jess vzbudila z noční můry, která jí opětovně připomněla rodiče. Zpocená došla do koupelny a vysprchovala se ve studené vodě. Z očí jí stékaly proudy slz, při kterých ani nevzlykla. Osušila se a vešla do ložnice, kde ještě Bonnie spala. Oči měla z pláče celé červené, až ji zvýraznily zelenou barvu duhovek. Vlhké rudé prameny vlasů byly přilepené k jejímu tělu.
U dveří kdosi zaklepal ještě dříve, než se stačila převléci do suchého. Zabalená do ručníku otevřela dveře, za kterými postával usměvavý Charlie.
„Dobré ráno,“ uvítala jej. „Děje se něco?“
„Banka otvírá v šest, tak bychom měli být včas na místě. Co Bonnie? Ještě spí?“
Jess se otočila, aby se přesvědčila. Tento pohyb odhalil její jemnou křivku nahých ňader. Část ručníku se sesunula směrem dolů a než se Jess stačila otočit zpět k Charliemu, jednoduše si ručník vyhrnula do původní výše, aniž by jí zajímalo, že se něco stalo.
„Ještě spí, ale můžu ji vzbudit,“ pohlédla Charliemu do jeho růžové tváře.
„Radši ji vzbuď, ehm, sejdeme se u nás.“
Jess zavřela dveře a na tváři se ji vyloudil úsměv. Netušila, že je tenhle mladíček taková stydlivka. Kousek kůže se objeví a chlapeček pěkně zrudne.
Přistoupila k Bonnie a mírným šťouchnutím ji probudila.
„Musíme se připravit,“ oznámila obluzené kolegyni. „Charlie říkal, že máme přijít k nim.“
Bonn se znuděně vysoukala z postele a hodila na sebe kalhoty a triko. Poté vešly společně do sousedního pokoje.
Posadili se a všichni si vypili kávu a posnídali jídlo přinesené hotelovou službou.
„Pokud se dneska Perez a Engel v bance objeví, tak musíme postupovat velice opatrně. Víme, že jsou nebezpeční a nerad bych, aby někdo z vás riskoval na vlastní pěst,“ oklikou přikázal Dean ostatním.
Autor Jessy5428, 12.02.2009
Přečteno 343x
Tipy 2
Poslední tipující: kourek
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí