Doteky stínů

Doteky stínů

Anotace: Krásná,mladá dívka Alexandra prochází těžkou životní zkouškou.Při autonehodě tragicky zahyne její přítel,který byl pro ni vším(otcem,přítelem i milencem v jedné osobě).Dokáže se z tragédie ještě někdy vzpamatovat a otevřít svou duši jiný???

Bílý měsíc osvětluje temnou,zatáčkami protkanou silnici,která se svijí jako had kolem černého lesa,na který v tenkých nitkách dopadají měsíční paprsky.Nikde není ani živáčka,pouze zvuky obyvatel lesa narušují zdánlivý klid páteční noci,kterou si většina mladých lidí užívá někde na zábavách,diskotékách nebo klasického posezení u vína či piva.Dva mladí muži,kteří právě opustili diskotéku Brooklyn,nasedají do červeného Megana a odjíždějí na pospas této krásné a vražedné noci.Krásný černovlasý mladík s černým šátkem uvázaným na piráta se lehce skrčí do sedadla a lokne si lahváče.Hlavu má opřenou o sklo a pozoruje černou oblohu posetou třpytivými hvězdami.Dvou nejjasnějších hvězd si všimne,protože mu neskutečně připomínají krásné,velké oči jeho dívky.,,Taky tak ráda jezdí za tmy a pozoruje hvězdy.V noci se cítí nejlíp,"vzpomněl si na její slova.Nemohl se dočkat až ji obejme,políbí a zasype ji svými provokativními poznámkami,přičemž ona vystartuje jako rozdrážděná šelma.Nikdy si nenechá nic líbit,na vše má argument a nikdy nikomu nic nedělá jednoduché.Při té myšlence se musel pousmát věděl,že jako jediný ji dokáže zkrotit,dokáže se naladit na její emoce a hlavně jidá to co ostatní jidát nikdy nemohou.Byla jeho,jen jeho každý záhyb jejího těla patřil jemu,každý pramínek světlých vlasů,které přes den nosila stočené do drdolu a v noci je rozhazovala přes nahá ňadra.,,Těšíš se na Alex co?"vytrhl ho z přemýšlení jeho bratr,který doposud pozoroval pouze plné čáry na silnici.,,Strašně,chci ji vidět s tím řetízkem co jsem ji koupil,bude ji slušet,"pousmál se nad tou myšlenkou.,,Tak to bude,když bude mít na sobě jen to,"zasmál se jeho bratr provokativně.,,Však to je v plánu,"zasmál se Honza a je pravda,že mu ta myšlenka nahrnula krev do slabin,raději si loknul ještě trochu piva,ale ani je nestačil polknout,když auto dostalo v zatáčce smyk.Červený Megaqn byl nevladatelný a prudkou rychlostí se roztříštil o vysoký smrk,který se lehce kymácel sem a tam.Místo spolujezdce bylo zničené a krásný,černovlasý mladík ucítíl prudkou,pichlavou bolest,která mu jakoby jedním tahem projela celým tělem.Byla tak rychla a nemylosrdná,že nestihl ani otevřít ústa k bolestnému výkřiku.Celým tělem mu procházela vlna,která celým jeho tělem třásla a zároveň znehybnila všechny části těla.Pokusil se otočit hlavu na místo řidiče,aby uviděl co se stalo s jeho bratrem.Ležel v bezvědomí s hlavou od krve položenou na volantu.Byl to nesnesitelný pohled,stejně jako bolest,která mučila jeho tělo,měl pocit jakoby byl v pekle a celý se koupal v pekelném ohni.Přál si ať už to tato noční můra zkončí ať se z toho probudí v Alexině náručí,ale paní Smrt si jen velmi pomalu brousila kosu a nechala ho prožít muka ještě tři minuty.Po třech minutách ukončila jeho život a tím změnila život jeho dívce Alex,na kterou poslední tři minuty života myslel.
Autor Ariadna, 27.07.2009
Přečteno 241x
Tipy 1
Poslední tipující: SharonCM
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí