Bichle, 1. část - Nabídka

Bichle, 1. část - Nabídka

Anotace: Jsem Joe Bukabo a tohle píšu jako deník, zápisky. Jsem taky špion a tohle píšu kvůli ztrátě nebo vymazání paměti. Nevím, proč zápisky pojmenovat takhle, ale kdybych ztratil paměť, tak tohle musím mít u sebe. Celý příběh i jeho další části jsou fiktivní.

Sbírka: Bichle, zápisky špiona

22.5.
Píše se rok 2015, je květen a já sedím zakouřeném lokále s chlápkem v černém, co vypadá, že mu na to stačí pomyslet a já bych ležel mrtvý na zemi. ,,Jsem Paul, odpověděl jste na inzerát v centrální síti státu?" prkenně povídá ten chlápek v černých brýlích. ,,Hmm, asi jo." Rozklepaně odpovím. ,,"Asi"? Tak to se pak zřejmě nemáme o čem bavit." ,,Ano. Máte pravdu, odpovídal jsem." ,,Tak to tedy budu pokračovat. Pro vás jsem Paul, hledáte novou práci, že ano? Já pracuji u agentury, jež se zabývá získáváním informací a jejíž jméno vám zatím nebude zjeveno. Přesněji řečeno, řídím ji. Pokud by jste prošel určitými testy, mohl by jste pracovat pro mě. Toto vám zatím musí stačit. Pokud by jste měl zájem, jděte za týden v 21:00 na Rocklinkskou křižovatku. Snad to není moc pozdě" "Ne, nevadí mi to." A ten chlápek zmizel. Ten mi toho tedy moc neřekl. No co, na tu křižovatku v devět večer půjdu, ale musím si dávat pozor, přece jen je to později. Teď pojedu domů, musím si to promyslet. Nastupuji do vlaku SCDS. Ten chlápek mi připadal trochu ...no hodně divný. Domů dorážím okolo 7. hodiny večerní, ještě jsem se podíval průzkumníkem do CSS a pak jsem, byť tak brzy, ulehl unavený a zvědavý z věcí příštích, ke spánku.
Autor Ralph Pentler, 17.09.2009
Přečteno 301x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí