Bichle, 2 část - Zpráva dne

Bichle, 2 část - Zpráva dne

Anotace: 2. část příběhu o špionu Joeovi Bukabovi Městem West Bay Town letí zpráva. Šíří se rychlostí blesku. CSS nabourána. Co se s ní stalo?

Sbírka: Bichle, zápisky špiona

25. 5.
"Včera okolo 23. hodiny večerní zjistili v Úřadu pro Kontrolu Centrální sítě státu hypervirus typu Convisiter blíže neurčené verze v blíže neurčené části CSS." Hlásal deník "WBT Daily". To pro nás znamená, že ten hacker se mohl hrabat v údajích kohokoliv, protože poněvadž neurči li verzi Convisitera, ani přesnější umístění toho hyperviru, nemůžu si tím pádem být jistý, že se nehrabal v souborech našeho WestBayTownu. Byla by to sice náhoda, ale kdo ví. Probudím se a hned takováhle zpráva. Super, zase budu mít neklidnej den. Půjdu asi ven, vsadím se, že už toho je plný město! Jdu po schodech. Už jsem venku. ...No jasně! Elektro-billboardy, noviny... Už je toho tady všude plno. Ale nechápu, jak se to mohlo vůbec někomu povést. Vždyť i ta "tajná" společnost zdejších hackerů se o to pokoušela snad desetkrát. To je hold někdo informovanej. Bzzz. Pager. "ZDRAVÍM, PŘÍTELI. PROVĚŘILI JSME SI VÁS, SNAD VÁM TO NEVADÍ. NABÍDKA TRVÁ. PAUL.". ??? Jak si mě mohli prověřit... TO SNAD NE! Zase ten Paul. No kdo jiný, že ano. A minule mi ani neřekl jméno té agentury. Tak teď nevím. Připadají mi podezřelí. Do setkání zbývají ještě 4 dny. Uvidíme, co si na mne ještě připraví. I když, nevím, jestli jsem na ty jejich zkoušky a hříčky ještě zvědavej...
Autor Ralph Pentler, 21.09.2009
Přečteno 262x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí