Sen & Realita - Prológ

Sen & Realita - Prológ

Anotace: Možnože sen a bdenie sú naopak. Zamýšľali ste sa nad tým? Možno nočné mory sú realita. Možno náš svet je bublinou v nejakom inom.A možno je tu niekto, kto sa môže prebudiť. Elyona is back !!!!

Prológ

Čakáš. Stále. Si uväznená v tomto svete do ktorého nepatríš, v živote bez cieľa.
A čakáš každý deň. Čakáš na dobrodružstvo, však? Čakáš, že niekto príde, a pomúže ti. Už si unavená...tak strašne unavená...
Zdá sa ti, že tvoj život nemá zmysel. Že život nikho v tomto vesmíre nemá zmysel.
Narodíte sa, žijete, a potom zmriete. Je to kruh...
Si uväznená v kruhu. A kruh nemá koniec.
De die in diem.
Čo môžeš urobiť pre to, aby si to zastavila? Čo máš urobiť pre to, aby si ma zobudila? Aby si sa ty zobudila?
Šaliem. Som tu príliš dlho, prílš sám, v príliš veľkej tme a v príliš veľkom chlade.
Šaliem.
Spomienky. Moje spomienky sa miešajú so snami. Tvoje tiež, však? Máš nočné mory. Že ležíš vo veľkej miestnosti na posteli a okolo teba všetci spia.
Nevieme čo je spomienka a čo bol sen. Nevieme čo je skutočné a čo je sen.
Ako to môžme rozlíšiť? Čo je pravdivá spomienka na realitu a čo je len snovou ozvenou? Musíme to vedieť. Je to dôležité. Musíme to zistiť.
Musíme to zastaviť.
Musíš mi pomôcť.
Kruh. Je to kruh bez konca. Čas.
To, čo sa ti zdá skutočné, je len klamstvo.
Musíš nás zachrániť.
Zobuď sa, Karo.
Autor Elyona, 28.04.2013
Přečteno 404x
Tipy 2
Poslední tipující: maliska
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí