To jsem byla vážně já? II

To jsem byla vážně já? II

Anotace: a jak to bylo dál?

Co mi vlastně cigareta dávala?Ani sama nevím ,pamatuji jsi jak jsem si poprvé
potáhla .Zamotala se mi hlava udělalo se mi zle a po první cigaretě jsem sotva došla do postele , bylo to zvláštní , ten stav byl sice hrozný ,ale přesto jsem se cítila lépe. Moje potřeba cítit se "lépe" se stupňovala za 3 měsíce jsem v pohodě vykouřila krabičku denně.Chodila jsem si vždy zakouřit na roh baráku ,aby mě pomluvačné sousedky neviděly , to by mi ještě scházelo.
Seznámila jsme se tam s pár lidmi o pár let staršími jako já a vykuřovali jsme tam spolu bavili se a konečně jsem si připadala mezi svými.Byl to krásný pocit ,po dlouhé době první takový.Scházely jsme se denně ve večerních hodinách na lavičkách povídali si smáli se.Jednou , ani nevím jak na to přišlo mi jeden z nich nabídl krabičák ,bylo mi to vlastně jedno, chtěla jsem zapadnout a napila jsem se plnými doušky jsem tak nějak vypila půl té krabice.Svět byl krásnější s cigaretou to byla perfektní kombinace , tahle dvojice mi zaručila sladké sny ,radost i smích.Na školu jsem začala strašně kašlat,slovo úkoly jsem neznala natož nějaká příprava.Z jedniček jsem šla na trojky a moje učitelka si zavolala do školy mámu...
Autor Katy98, 14.06.2014
Přečteno 345x
Tipy 1
Poslední tipující: Aiury
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pozor na shodu podmětu s přísudkem, pokud ti JEDEN nabídl krabičák, tak jste se smálI, ne smálY.

14.06.2014 18:58:11 | v.t.v.h

Dotaz: To je autobiografické dílko?

A jinak... Je to strašně krátké a chybí mi přímá řeč...

14.06.2014 14:23:56 | Elisa K.

je to autobiografie přímá řeč je protože to vyprávím jen jak si to pamatuji přeci jen je to už nějaký pátek a krátké to je ,ale jelikož je to na pokračování tak si jistě počteš až toho bude víc :)

14.06.2014 14:29:52 | Katy98

I do autobiografie patří přímá řeč... I kdyby sis měla ty věty vymyslet, zkus to, text jinak bude, myslím si, časem působit nudně :)

14.06.2014 14:34:21 | Elisa K.

děkuju za názor ,třeba časem k přímím řečím dojdu :)

14.06.2014 14:36:59 | Katy98

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí