Zápisky tvůrce cesty

Zápisky tvůrce cesty

Anotace: Vše co bylo zachyceno....

Autor se probudí do kaskádového rána, za oknem polobdící slunce, přenechává mi otisk mého hříchu, vstát až takto pozdě, znovu a znovu, vstát až takto pozdě, při tom všem nadějném průchodu. Vidím tento rok opravdu nadějně a optimisticky, čeká mne práce na několika projektech, které bych zde rád zmínil, než zase vyrazím do divadla.

První je projekt jež se odehrál v minulosti, ale musím jej znovustvořit aby osvítil a inspiraval, nejen mojí budoucnost. Je to Román Moře a Město, román na cestě, plný úvah, lyrických a metafyzických (sebe)vyjádřeních, dosahujících mnohdy úrovní kosmických, nebo astrálních vibrací a frekvencí, jindy květnatě popisující čtrnáctidenní cestu mladého a nezkušeného poutníka a panice na Interrailing. Je to zároveň první román, debutový, který takto zhmoťní moji neklidnou a chaotickou obraznosti do většího celku. Budu šťasten když se o nem bude hovořit jako o sledu epizod a esejí, které jsou spíše básněmi v próze, než reinkarnací volnodeché prozódie. Naděje a síly ať jsou se mnou a dají mi čas nalézti si čas tuto transkripci dokončit, upravit a vytisknout na vlastní náklady.

Dalším projektem je hudební těleso, které beru jako zárodek hlubšího audiovizuálního projektu Sci Poematika, který vytvářím a s pomocí samplů tak budu schopen tvořit hudbu k vizuálním montážím a projektům, jako jsou záběry z cest po Evropě, mé nebo společně se Sunny Hanny. Tento projekt pojmu jako vesmírné kolektivní i soboní vyjádření, plné úchvatných koláží, dvojexpozic, hlasového vyjádření a hlavně zajímavých zvukových palet a koláží, na kterých budu pracovat, jako na soundracku, nebo na mixování tohoto zvuku, který bude moci posloužit jako samostatná stopa. Zároveň pod Sci Poematikou mám v plánu vytvořit i hypnotické smyčky, futuristického sound designu a různých drum and bassem ovlivněných tracků, jež bych mohl někde poušťět pro lidi na experimentálním pódiu komorní noci, doprovázené právě i vizuálním catheringem. A na závěr tohoto období i vystoupit jako lyrický mc a dj po boku svého kamaráda, se svojí produkcí a pečlivou selekcí neura i jump upu, který rozproudí a neurazí.

A tím posledním je právě práce, kterou inspiruje moje nynější práce a to je práce na autorském projektu, divadelní hře. V hlubinnám již vím, že to chci vytvořit a manifestovat z hlubin své duše, ale v čiré jasnosti zatím netuším, jakým směrem se vydat, mám jej určitou představu, měl by to být dobročinný projekt a jeho výnos bych měl dál potřebným, ovšem musí být dostatečně kvalitní, bude to z mé hlavy, ovšem bude v něm více postav, bude to fyzické i vizuální, jako multidimenzionální báseň, báseň o tom co tady žijem i o tom vesmírném přesahu. Interaktivní možnosti, to vše mne baví a učí promýšlet. A pomýšlet tak i na divadelní, hereckou a jevištní práci, dramaturgickou, skladatelskou, performerskou, veškrze různých odnoží tvorebnosti.

Na závěr, zorganizovat nějaké nové čtení, nebo slam poetry, kde bude reprezentovat čistě zájmy poezie a slovního umění. Performace a taky hudební jazzové rekognice.

---- --- --- ---- ---- --- ----

Asklepiovi lyricke asociace. Dubové reticulummitochondra.
Bassova lyricka foundace anakonda. Dragonauti ganja rihonuklea.
Mezzo kvinta. Lidé v pohybu. Tanec noci.

Cítím to. Jsi blízko. Tvá zygota je blízko.
je to všude. Všude je bass. Všude okolo je propast.
mikromolekularni dynastie. Propadliště dějin l.
varena Jezisova extaze, slzy svate Terezy,
Znovuslouceni nostalgie, potrat bolesti milostných strevicu,
Stare jizvy vyrostou nad pevnost poznání,
Světlo prozáří horizont s majáky.
Ona usedá je v ni má polovička.
má osobnost má trojclenka lásky.
Prameny jsou Křišťálové lodice.
cévy uprostřed pouštím
a ty které minarety rek zlou zilou pouštím,
V arkádu smysl tragédie.
a milenka na opálovým ostrove
Pali mne i me srdce
Hoří jako fantazie
ktera je nesmrtelna.
Autor Happyyz, 06.02.2016
Přečteno 247x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí