Manifest radikální veganky (úvod)

Manifest radikální veganky (úvod)

Anotace: úvod biografického románu mapujícího osudy a názory Ivy K.

"Je tomu již dva roky, co jsem se rozešla s P., protože mě podváděl. Ne s nějakou kurvou, to by mi asi nakonec ani tak moc nevadilo, ale jedl maso. Dvakrát jsem mu odpustila, když sliboval, že už to nikdy v životě neudělá, ale popravdě se mi již tehdy hnusil.

Cítila jsem z něho pach hnijícího masa, jeho dotyky byly odporné a nasáklé krví. Nemohla jsem s tím kanibalem spát jak se mi hnusil. Ve chvíli, kdy jsem ho nachytala s kuřecí bagetou a konečně ho definitivně poslala mezi ostatní bezcitné zrůdy, se mi ulevilo.

Už žádné kompromisy.

Od té doby jsem nespala s nikým, kdo by nebyl strikní vegan. Minimalizace styků s vrahy, či otrokáři, kteří mučí miliardy cítících bytostí jen kvůli kusu sýra. Vlasthně jsem si k masožroutům, vegetariánům a podobným šmejdům vypěstovala takový odpor, že je mi na zvracení, jen když s nimi musím výjimečně promluvit. Naštěstí se to neděje často.

Opuštění toho debila mi umožnilo radikálně změnit život. Již žádná tolerance k lidem, kteří se podílí na genocidě. Každý, kdo jí maso, je vrahem, každý kdo kupuje sýry, vejce, pije mléko se podílí na celoživotním bestiálním mučení. Jaký je vlastě rozdíl mezi požíráním sýrů a používání mýdla z židů zavražděných v koncentráku?

Hermelín obsahuje strach, bolest, utrpení, depersonifikaci, krev a pár živin, které veganská strava nahrazuje. Ti kdo se na tomto mučení podílí o tom dobře ví. Nenzaslouží si žádné slitování. Vždy, když jsem čla kolem restaurace, v níž lidé žerou živočišnou produkty je mi z těch zrůd na blití. Chci jim tam hodit bombu," Iva se na mě podívala a usmála se," "Chápeš mě, ne?"
Autor Vivienne P., 27.11.2018
Přečteno 348x
Tipy 4
Poslední tipující: Jan Urban, danaska
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Co kanibalové, i jim by se měla odepřít přirozená strava.

27.11.2018 21:57:17 | Jan Urban

Po dnešku začínám kanibalům rozumět. No nekupte to! Šár pravé svíčkové tři kilečka á 720. Buď celý nebo nic!
Příště picnu z okna královské chýše raději kance, popřípadě kdyby šel okolo nějakej mladší vůl.

28.11.2018 21:48:54 | Lesan

Fantastico! Ivuška je náš člověk! Madonna Mia! Ta by se šikla v Lesním království.
Zrovna dnes odpoledne jsem ještě seděl na traktůrku, bych zaoral listovku z plantáže RRD a kompost s mikromletým vápencem na posledním honu. Může vegan obilí, potažmo zrní, slunečnice, svazenku, česnek a topinambury?
Ivuška by mohla být i náčelnicí a opatrovatelkou včelnic. Máme hodné, cvičené. Může vegan med?
Nevadila by té vzácné ženě senoseč, obracení a sušení sena a otavy? Může vegan i spát na seně?
Pak taková drobnost, suší se i pár otepí kopřiv. Ty jsou úplně na vše. Na hlavu, na prsa, naa pudel, na nohy, i pro dravé ptáky ve voliérách. A co ptáci, nevadí?
Ovšem pozor, jsou zde i jistá úskalí, na samotě v lese. Normální noční TMA. Tak nevím, s tmou nic nenaděláte, leda ve dne. Může vegan tmu?
P.S. Tady nikdo na debila ani nevzdechne.

27.11.2018 21:32:44 | Lesan

Jsem velmi zvědavá na pokračování, doufám, že hrdinka Iva do té doby neumře hlady. Co vlastně jí?

27.11.2018 19:55:53 | danaska

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí