Za trnitými strunami

Za trnitými strunami

Anotace: Příběh na počátku 90. let ...Drugs, sex and rock´n´roll ... Pokračování XVII. Jmenoval se Vill

A tak jsem jednoho dne potkala Villa.
Těžce se mi o tom dnes hovoří, ale potkala jsme někoho, kdo mi neskutečně pobláznil hlavu. Možná to bylo tím, že jsem tak dlouho žila v nenaplněném vztahu, i když si troufám říci, že bych se do něj zbláznila i za normálních okolností.

Vill- To je kapitola sama o sobě!
Tenkrát jsem na něj narazila náhodou na rohu chodby, když jsem si šla pro horkou kávu na povzbuzení.
Byly tak tři hodiny ráno a já vrazila do pohledného kluka. Vill byl o něco málo vyšší než já, měl šedé oči a delší hnědé vlasy.
Jak ten válel na kytaru!
Ihned jsme se dali do řeči.  
Povídali jsme si tenkrát o kapelách, které známe a místech, kde všude jsme byli.
Vill pocházel ze začátečnické chlapecké kapely. Poznala jsem, že je kytarista hned, jak jsem spatřila jeho ruce. 
Ach, ty ruce!

 Další den jsem zářila, když jsme na sebe narazili znovu. Byl to velice charismatický mladík, sice narcistický, ale něčím opravdu přitažlivý.
A on to věděl!
Po všem těch letech se ve mě cosi probudilo, něco co mě nutilo žít.
Často jsme spolu vysedávali nad sklenicí vína a diskutovali o všem, co nás napadlo. Po nocích jsem se choulila v jeho mikině, když bylo ve studiu chladno.
V hlubokém tichu spící noci jsem se převalovala v posteli a přemýšlela nad tím, jaké by to bylo, kdyby byl vedle mě.
Nemohla jsem kolikrát ani spát, jak žil v mých myšlenkách. 
Přes málo spánku jsem byla neskutečně nabitá energií, takže se mě Berry neustále ptal, co beru za zázračné pilule.
Věděla jsem, že je Vill pár pokojů ode mě. Přemýšlela jsem, jestli myslí na to samé, co já. 
A pak náhle...

 Berry pořádal menší party v hotelovém pokoji. Sešlo se tam několik kapel, které s námi vystupovali na rockových festivalech, kam se jezdilo společně.
Tančila jsem s Villem a tiskla se během tance na jeho rameno.
Oba jsme byli poměrně opilí, když jsme se začali líbat.
Srdce mi tančilo až v hlavě.
Naše polibky v nás rozdmýchaly vír vášně, který mě spaloval nebezpečným způsobem.
Po dlouhé době, co se naše rty rozpojily, jsem se mu podívala do těch jeho očí.
Bez jakýchkoliv slov jsem ho popadla za ruku a běželi jsme k mému pokoji.
Ještě před tím než jsem odemkla, mě začal horlivě líbat na rameni.
Mohla jsem zešílet vzrušením!
Úplně jsem se mu odevzdala, vlastně to bylo poprvé, co jsem tak učinila.
Bylo znát, že byl zkušený. Každý jeho polibek, kousnutí, mě jen sunulo k dalšímu pádu.

 Během pár minut jsme byli nazí vedle sebe a já si nepřála nic jiného, než aby do mě pronikl. Místo toho si mě pečlivě vychutnával.
Rád mě potrápil, když jsem vzrušením šeptala jeho jméno a přemlouvala jej, aby si mě už konečně vzal.
Po spojení jsem byla jako v extázi. Milovali jsme se zprvu divoce, poté jsme zvolnili a jen si užívali to vzácné spojení.
Jeho ruce kytaristy mě drsně svíjely, občas mě plácl a já toužebně zasténala.
Poprvé v životě jsem dosáhla orgasmu při sexu. Toužila jsme po tom znovu a znovu.
Co bylo zvláštní? Byl to první kluk, který se mohl milovat znovu během pár minut po sexu.
Vážně!
Proto se tato naše noc změnila v jeden dlouhý sexuální hřích.

  Hned druhé ráno jsem se probudila nadopovaná životem.
Usmála jsem se, ještě než jsem otevřela oči. Ležela jsem zády schoulená k Villovi, zatím co mě objímal a podřimoval.
Těšila jsem na celý den, mimo to jsem byla také pevně rozhodnuta, že Petera opustím.
Původně jsem se obávala, že mě bude lákat pouze sex, který mi chyběl.
Myslela jsem si, že je běžné, když jiskra ze vztahu vyšumí a zůstane pouze nudná rutina. Jenže jsem právě potkala něco nového, něco žhavého.

Něco kvůli čemu Carrie shodí svou korunku!





Autor Bára Barborka, 11.10.2019
Přečteno 307x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí