klasika románek

klasika románek

Anotace: Tenhle se mi stal.Je to takové hřejivě ženské.

Bylo pěkné odpoledne a já zase neměla do čeho píchnout.Trochu jsem byla líná ale trochu zase měla chut něco dělat.Zvláštní pocit venku svítilo sluníčko tak mě to vytáhlo ven na zahradě jsem si roztáhla lehátko tak aby na mě nikde moc nebylo vidět a při tom slunění jsem přemýšlela co vlastně večer.Všechny kamaradky mi odjeli na chalupy k rodičum a kam se dalo.Tak jsem zůstala sama napadlo mě Proč nejít sama někam za zábavou jistě se nějaka zpřízněná dušička najde.Přemítala jsem si kam pujdu a co si obleknu.Na konec jsem se vydala do místního klubu kde jsem se rozhodla že se pobavim.Třeba potkám někoho známého pomyswlela jsem si.
Přelétám očima z chodbičky k baru na parket a zase zpet.Posadím se támhle ke dveřím napadlo mě že bude lepší když nebudu zatim moc na očích.Koupila jsem si tedy drink a šla si sednout na barovou stoličku.A tak jsem ztoho večera tak nějak otrávená když ke mě přišla Maruška všichni ji tak říkali sice byla o několik let mladší než ja ale ne o moc.Navíc Maruška se k ní vůbec nehodilo a přesto ji tak všichni říkají.Obyčejná tuctová ženská.Ahojky jsem ráda že tě vidim.Řekla mi a já překvapeně zatěkala očima.Maruška začala vysvětlení.Jsem přišla s Denisou jen si sbalila u baru nějakyho frajera a ted na mě kašle.Jo tak to jo.Povídam se zájmem.A kde vůbec jsou?Marie zdvihne prst a ukáže na parket Denisa se tak přiblble zatváří a dál se rádoby svůdně vlní.Upřímně jistě poznáváte mé sympatie k těmto dvou dámám.Jsou to jen domýšlivé peněz chtivé ničeho si nevážící fuchtle.Jak tak sedime s Maruškou a popíjíme tak koukáme na Denisy výkon na parketě.Divně pohazuje hlavou a hazí svými blond vlasy jako o život a prohýbá se všemožně v pase který snad ani nemá.Její štíhlost hraničí s vyzáblostí což se o mě rozhodně říct nedá.Ale nechme ji až teprve ted jsem si všimla jejího urostlého frajera.Byl vysoký brunet s akorát svalnatou postavou trochu opálený s krátce střiženýmy vlasy.Měl na sobě býlé tričko ve kterém se mu rýsovali svaly a džíny ve kterých vypadal opravdu sexy.Ležérně se pohupoval do rytmu hudby a spíše dbal na svou cigaretu ze které občas potáhl.Marie si všimla mého obdivného pohledu.Je nádhernej co?optala se.A já jako přistižená malá holka zčervenala.Povídám.Mno je dobrej no.Maruška dodala zasněně.Jenže na takového mi dvě nemáme.Zatvářila jsem se kysele.Ts jak myslíš.Odsekla jsem ikdyž jsem měla sebevědomí na bodě mrazu.Ty myslíš že ty jo?optala se nedůvěřivě Marie.Kdo ví třeba jo.Odpověděla jsem a bez vysvětlení jsem se zvedla ze židle a odešla.
Šla jsem ven bylo tam na mě moc kouře a měla jsem strašnou chut kouřit.Venku mě to přepadlo.Sakra holka přece si stim takovou dobu bojovala a najednou jen proto že máš sebevědomí na nule bys kouřila.Venku před klubem jsem se opřela a studenou zed a přijímala její chlad.Co ty tady?Probral mě neznámí hlas.Oči jsem otevřela koukla na silného staršího chlapa co by mi mohl dělat tátu.A řekla co nejodpudivějším hlasem:Nic.Dále jsem si řekla kašlu na něj nebudu si ho všímat odejde sám když uvidí můuj nezájem.Naopak ikdyž jsem mlčela tiše si přisedl na zem a natáhl si pohodlně nohy.Dělala jsem jakože mě vůbec nezajmá ale hlodalo to ve mě.Trošku jsem se i v té tmě bála.Copak trápí tě láska?ozvalo se ze spoda.Ser na lásku.Hlasitě škitnul e říhnul si.A jestli tě nechce sáhni mu do kalhot a vyjed po něm.Rozdurdil se hlasitě.Už mírným hlasem povídá.Pokud nejseš žádná mrcha tak sexem ho dostanes a vlastnostma utvrdis ze jses spravna.Prostě ho...a naznačil švihem ruky.Dál jsem stála opřená o zed a delala že ho mám v paži.Najednou se začal zvedat dost neohrabaně.A tak to je.Dodal a odsápal se.
Najednou jsem se zhluboka nadechla jakobych vsala novou sílu energii a sebevědomí.Probrala jsem se a šla dovnitř s obrovskym usměvem.Vrátila jsem se k Marušce která jak jsem poznala se nehla z místa.Jen na stole bylo o pár prázdných sklenic navic.Tak co optala jsem se.No nic jsem tu furt Denisa snim šla na bar.Otočila jsem se k směrem k baru a uviděla jak se mu vnucuje a cpe a nakrucuje natřásá jako slepice.Usmála jsem se vždyt mi mužem jit na parket taky.Chytla jsem ji za ruku a táhla jakoby to byla má nej kámoška.Začala jsem se propojovat s hudbou a byla to paráda pohyb mi dal uvolnění a svěžest jakou jsem potřebovala.Po divokém tanci ze kterého byla i Maruska znacně veselá.Když jsme se vraceli ke stolu tak k nám mířili i Denisa se svym oběvem.Usadila jsem se na svou židli a oni přišli.Čau pozdravila mě odpověděla jsem.Kluka nechala stat kousek od ni ale furt se ho drzela naklonila se k Marii a začala ji něco švitořit.Já seděla na te židli a prohlížela jsem si ho jako svatej obrázek.Bylo vidět že o mě ví ale nic no.Čím více jsem ho prohlížela tím více i chtěla.Denisa si nakonec vzala židli k Marii a začala ji něco vyprávět.Ovšem toho chlapa pořád držela letmo líbala a chovala se jako by ji patřil cely život.Napadlo mě že bych mu to mohla nějak naznačit.Vždyt co vidim ho třeba poprve a naposled stěmahle ženskejma se nestýkám tak co při nejhoršim bude trapas a na ty jsem zvykla.Převalovala jsem v ruce mobil a vytukala smsku ,,Jseš nádhernej,,.A mobil mu potajnu podala zvláštně se na mě podíval a to bez usměvu.A podal mi telefon zpátky.Když mi ho podával všimla si toho Denisa.Sekla po me pohledem ostrým jako bčitva sama.A tak jsem tam seděla a koukla na nej co bude.Denisa si jeho ruce pritahla bliz a on si k ni stoupl zezadu takže ona seděla naproti marušce a on stál za Denisou a tím byl i blíže u mě.Mno napadlo me to jsi tomu teda dala příště zas dám na rady někoho.Přepadali mě zase takový pocity jako Jounsovou v tech trapasech dycky si pripadam jako ona.Letmo ke mě otočil hlavu a řekl ,,kdybys to řekla dřiv,,a nenapadně ji rychle vratil zpět aby si nevšimli.Leč sem byla zamyšlená poznala jsem z jeho hlasu určitou žádost.No nic dámy jdu najit toho partaka co jsem snim prijel nejspis bude dole.Zakricel to az komicky nahlas a ja vedela že to byl signal pro mě.Odešel dolu po schodech do spodniho baru a ja na židli byla jako na trníí.Přemyšlela jsem jak se co nenapadneji ztratit za nim dolu a dyt je to jedno blesklo mi hlavou bezela jsem po schodech jako o život nalehavě rychlou chuzi jsem došla ke dveřim a rovnou do baru propletala jsem se lidma a najednou citim teplou náruč.Správně pochopila.Usmala jsem se a ten statny pěkny chlapik s klucicim vyrazem me drzel v naruci.Trochu jsem zčervenala ale těšila jsem se z jeho zájmu.Začali jsme spolu tančit na vše zapomneli.Myslím tím co to co bylo předtím nahoře a byla to parada.Připadala jsem si jako nejžadanějši žena protoze po jeho boku na nas koukali davy žen obdivujicich ho.Cítila jsem se jako kralovna.Tančili jsme co nejbliže u sebe do skoro pul5rano.Příjemně chtivě se mě dotýkala a ja cítila jeho mužné tělo a pod jeho doteky jsem se zmitala.Mno ve zmítání se přestalo když se ke me naklonil a řekl že budeme muset asi nahoru na bar.Říkam smutně proč?Neodpověděl a ukázal na nasupený obličej té blondyny a ještě jsem zastihla překvapeny výraz Marušky.Šli jsme nahoru a řekli si že je stejně pozdě že mě půjde vyprovodit domů.Oblékl mi kabát a potom sobě jeho krásná bunda doplnila jeho image a mě bylo nadherně.Chytil mě za ruku a jako pár jsme vyšli ven.Zde čekalo velmi nemilé překvapení v podobě Denisy.Co si myslíš ty kurvičko?Budeš přebírat kluka?A co ty ty srabe zasranej.Šíleně opilá křičela a ja tiskla Zdendoj ruku a čekala až dokončí svůj ortel.Co si o sobě jako myslíš ty cuchto.Zmohla jsem se na jedinou odpoved tiše pípnout.Nic.Mám ti rozbit hubu křičela rozzuřená jako býk.Zdenda mě stáhnul a společně jsme utekli a ona tam zustala všem pro smích.Se Zdendou jsme si dali prvni opravdovou velkou pusu hnedka naproti klubu.Domu to mám dva kilometry a i presto me sel vyprovodit skoro až domu a pak zavolal kámošovi at pro nas dojede a odveze nas.Doma mě vysadili vymenili jsme si čísla a mě bylo skutečně nádherně.
Zajmá vás jak to dopadlo?Mno byla jsem nedockava napsali jsme si hnedka den potom.Ten vecer jsme se spolu nádherně pomilovali a už nikdy jsem ho neviděla ale bylo to nádherný a ted si i občas napíšem ikdyž máme každý svého partnera.
Autor mexx, 24.02.2008
Přečteno 611x
Tipy 4
Poslední tipující: Lavinie, FETKA
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nádherný, škoda jen že to nepokračovalo dál...

26.02.2008 20:20:00 | FETKA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí