Sny

Sny

Anotace: Asi zase sním

Celý týden se mi zdál krásný sen. Začalo to ránem, zeptala jsem se babičky, jestli můžu jít k vodě. Stála jsem u vody a koukala na se napravo. Najednou jsem na molu uviděla pěkného kluka, který na mě ukazoval, ať jdu k němu blíž. Ale když jsem přišla blíž, nikdo tam už nebyl. A tak jsem odešla pryč. Když jsem se znovu otočila, nikdo tam nestál. Bylo to divné. Pak mi sedl na rameno holub, lekla jsem se a zaječela. Holub upustil dopis a odletěl. Vzala jsem ho do ruky a přečetla. Stálo tam: PROSÍM ZACHRAŇ MĚ. MUSÍŠ PŘIJÍT V 7 HODIN NA MOLO A PODÍVAT SE NA NEBE.
Co je to za kravinu, řekla jsem si. Pak jsem se podívala znovu na molo a ten kluk tam stál a usmíval se na mě. Šla jsem si do chaty pro něco a celou dobu přemýšlela, co mám dělat. Bylo za 5 minut 7 a já scházela dolů po schodech k vodě. Padla 7 hodina a já se podívala na nebe. Pak jsem uviděla hvězdu, která směřovala na molo. Podívala jsem se tam a uviděla kluka, který prosil abych přišla k němu. Přišla jsem blíž a on tam opravdu ležel a v ruce držel skleničku bílého vína, a v druhé držel ještě jednu. Přišla jsem blíž a on mi jednu podal a usmál se. Měl krásně bílé zuby. "Lehni si, prosím, vedle mě. Neboj!" Když jsem si vedle něj lehla, pověděl mi, že je duch. Zemřel, když mu bylo 20 let jako mně a lidé ho vidí, jen když on chce. "A proč si na tebe mohu sáhnout?", zeptala jsem se. "Protože jsi dívka, která se mi strašně moc líbí, a to pak ožiju, abych jí mohl políbit a vyznat jí lásku. Po našem dnešním krásném polibku budeme moci spolu bývat každý den hodinu. Budu s tebou prožívat vše, co si jen budeš přát. Snesu ti třeba modré z nebe, ale ty mi budeš muset zase slíbit, že mě budeš věrně milovat. Až budeme spolu takhle 2 roky, tak ožiju a budeme se moci spolu vzít a mít spolu cokoliv si budeš jen přát."
Milovali jsem se a měli se rádi, až do té doby, než uplynuly 2 roky. Můj princ ožil a vzali jsem se. Máme spolu 2 krásné děti a já jsem šťastná.
Autor PandaBear, 28.07.2008
Přečteno 325x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí