Authors´ Challenge II 4.díl - Ta z metra

Authors´ Challenge II 4.díl - Ta z metra

Anotace: Tak, přebrala jsem to po Čubíkovi a po mne to bere Toulavá..Good luck ! :)

Jen jsem to dořekl, tak jsem zčervenal až za ušima.
Saša se jen krásně usmála a nic na to neřekla.
Ocenil jsem to. Začal jsem se rozhlížet po jejím bytě.
" Máš to tady hezké" řekl jsem směrem k ní, " na můj vkus moc tmavé, ale jinak opravdu pěkné" dodal jsem.
" Děkuji" odpověděla a obdařila mne jedním z těch svých krásných úsměvů. " Mám ráda tmu, tajemno a vše s tím spojené, i upíry" dodala.
" Uuupíry?" jako bych nevěřil svým uším.
" Ano, upíry " opáčila s ledovým klidem.
Oči mi začaly těkat po místnosti, pomalu jsem přešel ke knihovně a opravdu, měla tu spoustu literatury na toto téma.
" Zajímavé " skoro neslyšně jsem zahučel.
" Viď " nežně pohladila jednu z knih a když se na mne podívala, tak se jí zvláštně leskly oči.
" Ale nebudeš na mne zkoušet nějaké rituály, že ne" obával jsem se.
" Hlupáčku" zasmála se, " jistěže ne... Já chci jen tvůj krk " vykřikla a vrhla se na mne.
Vykřikl jsem, udělal krok zpět a upadl na zem.
Saša se dala do hrozného smíchu a já jen zíral.
" To je mi teda sranda" procedil jsem rádoby naštvaně
" Promiň" zatvářila se omluvně " Ale mě to nedalo, vypadal si jak vystrašenej malej kluk " dodala.
" Abych pravdu řekl, tak mne tyto věci trošku děsí" přiznal jsem.
" Mě naopak, vzrušuje mne představa, že bych byla vydána napospas upírovi" odpověděla zastřeným hlasem.
" Oddala bych se jeho síle, zcela se mu odevzdala, ano, to bych chtěla " hlas měla něžný jako kdyby mluvila
o něčem krásném.
Brr, při té představě se mi zježily chlupy. Všechny.
Děsilo mne to a zároveň zaujalo. Byl jsem zmatený.
" Promiň, ale jsem nějaká unavená" hlesla najednou.
" Ale jistě, já už půjdu, nechceš jěště s něčím pomoct?" optal jsem se starostlivě.
" Ne, kdepak, děkuji, už si pro mne udělal dost, jsem ti moc vděčná" mluvila jakoby zní někdo vysál všechnu energii,
kde je ta dívka, co se před chvílí tak kouzelně smála? ptal jsem se sám sebe...
Byl jsem rád, když jsem za sebou zavřel dveře od jejího bytu, jako by ze mne něco spadlo, kámen, který mne tížil.
Nevím, jak bych to vysvětlil. Ten byt jako by mi bral sílu. A nejen mě, napadlo mne.
Saša mi ležela v hlavě celý den, i před spaním jsem na ní myslel, bylo na ní něco zvláštního, jiného, znala mého otce, svěřoval se
jí, to už samo o sobě něco znamená.
Čím je tak zvláštní tahle dívka? Neustále mi hlavou zněla tato otázka.
Až do doby než jsem usnul únavou...

" Dostala jsem ho"
Bože, příšerná bolest v mém břichu, krev na mých dlaních a její vítězný pohled, to je vše co jsem viděl, cítil, prožíval.
" Proč? Proč já? Já? Co jsem udělal?" bolestí jsem téměř nemohl mluvit.
" Není to osobní" odvětila chladně " Ale musí to tak být" dodala.
Cítil jsem jak omdlévám, ale ještě jsem stihl zaregistovat, jak mne někdo bere za nohu a někam táhne.
" Ne, prosím ne" sténal jsem.
Najednou pohyb ustal, snažil jsem se otevřít oči, nešlo to, malou škvírkou jsem viděl pruh světla, na víc jsem se nezmohl.
Nademnou se skláněl nějaký starší muž.
" Tos ho musela tak zřídit? " ptal se neznámý " Neříkal jsem, aby si ho zabila, jen zranila! Sakra" téměř křičel.
" Nevím jestli to přežije " pokračoval dál.
" No jo, no jo, tak umře a co? " odpověděla mu tajemná dívka.
" A co? A co?" řval neznámý " Musí žít , on je vyvoleným" supěl.
" Jestli jen vyvoleným, tak nezemře " s naprostým klidem odpoveděla kráska.

" Honzo, sakra Honzo, vzbuď se" snaží se ho probudit máma.
" Co, co , co se děje? " zmateně se dívám kolem sebe, " Kde, kde to jsem" dodám.
" Doma troubo" řekne máti naštvaně " A zase si měl noční můru" dodá.
" Aha" na víc jsem se nezmohl.
Hned na to odešla.
Noční můru? Zase?
Zas tam byla ona, proč? Co tohle všechno znamená..???
Autor saddova, 08.02.2009
Přečteno 665x
Tipy 30
Poslední tipující: Rolnička, Ulri, J.U. Ray, Zdeněk Farkaš, Ctěný pán, jjaannee, STIMPRE, Arleen.D, Kes, Anastacia-Jane, ...
ikonkaKomentáře (15)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je to až moc jednoduché sad. Každej zvědavěc se chce
vnožit do role někoho jiného - chlap do ženy, žena
do chlapa.

Taky se mi to párkrát přihodilo. Hm, zajímavé. To je
vidět, jak jsou si lidé v některých ohledech podobní,
víc než se nám zdá.

Asi za to může deoxiribonukleová kyselina, základní
pravek naší existence a života na Zemi vůbec.

06.10.2010 12:14:00 | jehlaspichlas

Sad, nic se neděje, je to jen hra... Toulavá už prostě navázala na JÁ po tobě, ...už je v tom hokej. :-))

10.02.2009 12:28:00 | Aťan

No, je docela možné, že by se kolečko případně i opakovalo, když to bude potřeba. Kdoví, jak se ten příběh bude vyvíjet, když není žádná osnova.

09.02.2009 19:27:00 | Nienna

nj Atane, ale ted i Toulava to napsala z pohledu Honzy... jako " já" ...ale videla jsem to i u jinych autoru, ze meni styly, nevim proc to vadi, pac nejsem povidkarka, takze sem to udelala dle sveho nejlepsiho vedomi a svedomi :)

09.02.2009 18:57:00 | saddova

...sad, kdyby to bylo od začátku, tak by to nevadilo.

Ale ještě jsem tady v komentech zjistil, že předpokládáte opakování koleček autorů? Myslel jsem každý jednou a dost, ...a ten poslední napíše konec - např. iniciátorka projektu. Jsem zmaten. :-)))

09.02.2009 15:00:00 | Aťan

Tak, cetl jsem jen tento dil, ale asi to budu muset napravit. A ze je sadovka roztomiloucky upir...to preci vime, ze Hanko? :))

09.02.2009 14:23:00 | Nergal

Nj, to mi nejak nedoslo, ale nemyslim si, ze je na skodu napsat to z pohledu Honzy...

09.02.2009 13:57:00 | saddova

Dobrý, ale jedna věc mi tam vadila. Tři díly píšeme ve stylu ON, a teď je to ve stylu JÁ. Jestli si rozumíme - na Honzu jsme 3x nahlíželi zvenčí, ve čtvrtém díle hlavní hrdina z čistajasna nemůže říkat např. "já jsem" atd.

09.02.2009 09:49:00 | Aťan

Taky by mě zajímalo, jestli se někdy dostaneme k nějakému zdárnému konci. :-)

08.02.2009 21:34:00 | Nienna

čubajs : Kdo vi kolikrat a po kom to jeste preberem :)

08.02.2009 20:32:00 | saddova

Nečetl jsem celou ságu - nečetl jsem první dva díly..ale vypadá to zajímavě a ty psát umíš..možná i líp jak básně :-D
Dobrá práce :-)

08.02.2009 20:18:00 | Chancer

saddova: Já taky. :-) Když se tedy nevyskytují v mé blízkosti, pak bych možná změnila názor.
I když... být to takový zlatíčko jako Riel v mém dílku, tak bych i možná to strpěla.

odettka: Nezáviď a připoj se i k této výzvě ;-)

08.02.2009 19:53:00 | Nienna

Nienna : to je tim, ze ja upiry mám ráda :-DD

08.02.2009 19:48:00 | saddova

Zajímavý zvrat. Ale lhala bych, kdybych řekla, že jsem to nečekala :-)
Moooc povedené - a jen tiše závidím, jak jste se skvěle rozjeli...

08.02.2009 19:45:00 | odettka

Nádhera! Teda vás básníky, když někdo pustí k próze, tak jste jako draci ;-D A jsem moc ráda, že se to opět vrátilo k těm upírům... :-)

08.02.2009 19:43:00 | Nienna

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí