Dohodnutý sňatek 18

Dohodnutý sňatek 18

Anotace: ....

Následující týdny mě o neustále někdo pečoval, ať to byla mamka, Anička, Terča, Marek nebo jeho tatínek, tak ten týden mi už lezl krkem a já chtěla ať už mi dovolí vstát a můžu zase začít chodit a doslova žít!! už mě nebavilo ležet v posteli a jen hrát hry buď s mamkou nebo Aničkou, která se ode mě skoro nehnula, nebo poslouchat Terču, která si našla nového přítele a teď mi vykládala všechny možné historky, které s ním zažila..
A pak se stalo něco, co jsem už snad ani nečekala..Marek mi dovolil, abych konečně vstala a dokonce semnou šel na menší procházku po zahradě.
„Jak ti je? Nejsi unavená?“ zeptá se mě.
„Ne je mi dobře.“usměju se na něj. Marek si mě přitáhne blíž k sobě a dá polibek do vlasů.
„Jsem rád, že ti je líp.“
„Marku, za 2 týdny mi začíná škola a já vím, že jsme se o tom nebavili, ale první splátka se má zaplatit do konce srpna...pokud sis to ale s tím placením rozmyslel tak..“
„Ne nerozmyslel. Stavím se tam a zaplatím to. Rovnou se zeptám na seznam učebnic pokud chceš a další věci.“nabídne mi a já hned nadšeně souhlasím.
„Niky, budeme se muset vrátit, nesmíš se ještě moc namáhat“ řekne a já se na něj jen smutně podívám. Tohle mi právě chybělo, čerstvý vzduch. Sice jsem měla otevřené dveře, ale s tímhle se to nedá srovnat...
„Ach jo“řeknu smutně.
„Zítra půjdeme zase“slíbí mi Marek a já nakonec přikývnu s tím, že se vydáme domů. A nakonec jsme udělali dobře, protože se hned zatáhlo a začalo pršet, a pršelo celé odpoledne a pak i večer, což mou blbou náladu ještě podpořilo...
„Co chceš dělat?“ zeptám se Marka nahoře navečer, když se tam uchýlíme. Dneska odjela mamka s Aničkou zpátky domů, protože jak usoudila, už její pomoc nepotřebuji. A neodjeli sami. Doprovázel je i Markův tatínek, takže jsme tu s Markem zůstali sami, což na nudě ještě přidá..
„Nevím vůbec, chceš si zahrát hry?“zasměje se a já na něj hodím hnusný pohled.
„Hry? Těch mám za ten týden po krk!“řeknu naštvaně a lehnu si do postele, kam za mnou hned skočí Becky a začne se dožadovat hlazení. Marek hned skočí za mnou, čímž vyděsí pejska a ten vyděšeně seskočí z postele a lehne si na své místečko v koutě.
„Vidíš to? Vyděsil jsi i Becky“vyčtu mu hned pobaveně, ale hned mi úsměv z tváře zmizí, protože se ke mně Marek nakloní a začne pomalu a jemně líbat.
„Něco ti musím říct“ přestane mě zničeho nic líbat a podívá se mi do očí.
„Co?“zeptám se a očekávám to nejhorší.
„Nejspíš jsem se zamilovat, už když jsem tě viděl poprvé, tak ses mi hrozně líbila a když se ti stala ta nehoda...nemyslel jsem si to, ale pak mi otec otevřel oči a já si to uvědomil..“ zašeptá
„Tak to jsme dva“usměju se na něj. Marek mi hned úsměv oplatí a já ho k sobě přitáhnu, abych ho mohla políbit...Ucítím jeho ruku jak mi vyhrnuje triko nahoru a já mu v tom nebráním!! nemůžu mu v tom zabránit, ani kdybych chtěla, protože teď nechci!!
„Měli bychom přestat“řekne Marek hned a stáhne se.
„Ne Marku, nechci přestat.“zakroutím hlavou a Marek se na mě vyděšeně podívá.
„Co tím myslíš?“ zeptá se.
„Nechci přestat, chci aby se to stalo, teď, s tebou a ne někdy jindy. Pokud chceš vůbec ty?“zeptám se ho.
„Jsi blázínek“usměje se na mě a začne mě znovu líbat. Nechám si triko úplně svléknou a pak rozepnou i knoflík na riflích. Hned se přidám k jeho hře a za chvilku už jsme obě v posteli jen ve spodním prádle, kterého mě Marek hned taky zbaví a já jeho.
„Nechci ti ublížit“řekne Marek.
„Já vím,“řeknu s úsměvem a stáhnu ho na sebe. Neuvědomila jsem si, že je ještě břicho trochu citlivé, takže to trochu zabolí, ale nenechám na sobě nic znát...Marek se ke mně chová velmi něžně, opatrně a mile. Ucítím lehký tlak. Nikam nespěchá, proniká do mě úplně pomalu a mě to zabolí jen malinko. V podbřišku mě jen lehce zabolí a já poznám, že do mého tělo pronikl úplně.
Milujeme se něžně a jen malou chvilku. Po chvilce se Marek ze mě odvalí, lehne vedle mě a přitiskne na sebe. Po chvilce oba usneme.
Autor Veručka, 23.05.2009
Přečteno 718x
Tipy 27
Poslední tipující: Coriwen, Ulri, SharonCM, temptation, hermiona_black, kourek, Lenullinka, Princezna.Smutněnka, Makýýsek, Tasha101, ...
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jj souhlasím xD xD

23.05.2009 21:21:00 | ChrisTea

aaa rychle pls další pokráčko =)...naprosto boží povídka chválím =) ;-)

23.05.2009 19:55:00 | Aaadina

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí