Zemřu,když mě nepolíbíš

Zemřu,když mě nepolíbíš

Anotace: Tak tohle je moje prwní dílo...newěděla sem kam to mám zařadit..tak sem se rozhodla že to dám sem no..pěkné čtení...:)

Sbírka: Zemřu,když mě nepolíbíš

Bylo zářivé ráno a první sluneční paprsky pronikaly zpola zataženými závěsy.Rachel Kainová se pokoušela zadržet slzy,když držela svého synka v náručí a loučila se s ním."Slib mi,že se budeš chovat slušně a budeš poslouchat tetičku Jane,když budu pryč,"pošeptala maličkému do ucha a odhrnula mu kučery z čela.Hošík přikývl,zatvářil se vážně a podíval se na matku svými hnědými kukadly."Hodně štěstí,Rachel!"snažila se Jane Priceová povzbudit svou sestřenku,neboť věděla,jak těžko se jí odjíždí do Las Vegas,kde chtěla vyhledat otce svého dítěte.
Rachel byla příšerně rozrušená.Hodně záleželo na tom,jak Richard přijme zprávu,že je otec.Nezatajila mu ovšem Nicholasovo narození proto,aby ho snad nezarmoutila,ale protože se ho bála.
To,že se však nyní musela vypravit na cestu,jí jen dokázalo,že se do této nepříjemné situace dostala svou vzdorovitostí sama.
Nějaký čas to všechno zvládala bez Richarda,ale pak jí náhle zemřela matka a nezanechala po sobě nic než spoustu nezaplacených účtů od lékaře.
Zakrátko nato dostal Nicholas těžký zánět průdušek a Rachel si uvědomila,že jí nezbývá nic jiného než se obrátit na Richarda.Nicholas se mohl uzdraavit jen tehdy,když se dostane ze zamořeného Chicaga někam na venkov.To jí výslovně řekl dětský lékař.
Richard byl majitelem nejen jednoho z největších lasvegaských hotelových kasin,ale také vlastnil ranč,ležící mezi Carson City a Lake Tahoe na úpatí Sierry Nevady,kde byl zdravý vzduch,který Nicholas potřeboval.
Za letu z Chicaga do Las Vegas myslela Rachel na Richardův dopis,který jí tehdy po jejím ukvapeném útěku poslal.Radím ti,abys nezažádala o rozvod,protože bych s ním nikdy nesouhlasil...
Kdyby se byl za ní tehdy Richard vydal,nejspíš by se k němu vrátila.On ale nepřijel.
Po Nicholasově narození se cítila opuštěná jako nikdy předtím.Ale i tuto krizi překonala.
A právě nyní tomu osud chtěl,aby neměla jiné východisko než prosit Richarda o pomoc.
Když jumbo jet přistával,zjistila Rachel,jak se znovu roztřásla při pomyšlení,že co nevidět stane tváří v tvář Richardovi.
Zdálo se,že gin s tonikem,který si před chvilkou dala na uklidnění,nijak nepůsobí.Rachel si bezděčně vzpomněla na poslední noc s Richardem.Právě jí znovu udělal jeden ze svých směšných žárlivých výstupů.Slovo dalo za slovo a Rachel se tak rozzuřila,že mu dala pohlavek.
Richard jí to oplatil,a pak ji donutil,aby se s ním pomilovala,aniž bral ohled na její city.To mu nikdy neodpustila,a skutečnost,že k němu ještě pořád něco cítí,ji udivovala.
Třebaže žili zž více než tři roky odloučeně,nikdy Rachel nezapomněla,jakou bouři vášní dokázal Richard v jejím těle vyvolat....
Autor PaJull3, 11.11.2009
Přečteno 279x
Tipy 2
Poslední tipující: Egretta
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ahoj, vítám na literu. :)
Ale k dílu, na Tvůj věk, je to hodně dobrý, srozumitelný a hezky se to čte, ale... vždycky je tu nějaké to ale :) ... bylo by to celý ještě přehlednější, kdybys za čárkou, nebo tečkou dělala mezery, vážně tam patří.

A ještě jedno ale, prosím, nedávej v češtině (anotace a profil) "w" tam, kam nepatří. Čeština je krásná a zajímavá, není třeba, dělat jí ještě zajímavější. :)

Jinak moc chválím, jak už jsem psala, dílko se mi líbí a budu se těšit na další. :)

11.11.2009 18:50:00 | Egretta

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí