láska na první pohled

láska na první pohled

Anotace: o jedné dívce

Bila jednou jedna dívka jménem bella.Jedno šla do úplně nové školy nikdo jí tam neznal.Ale jednoho dne seděla v jídelně ze svými novýmy přátely zadívala se do jednoho kluka naproti ní ale on to nemohl vydržet a odešel z jídelny.Pak se ho zeptala:co ti namě tak vadí jen to že namě koukáš jak na vraha řekl ten neznámý kluk.Já jsem se stebou chtěla jenom seznámyt nic víc řekla Bella tak jo odpověděl kluk jmenuju jse Edward.Druhého dne přišla do školy avšichni jely do hor až na rodinu Edvarda tak se ho bella zeptala jestly nechce jet snimy.Edward říkal že nemůže že mu to zakázaly jinak by jel Bella mu tu jeho lež nevěřila tak jak přijela domů sedla kpočítači a našla si jeho příjmeni na internetu.Pak zistila že je upír. Byl to proní šok když její kámoš je upír.Tak jak šla ze školy šla do lesa který byl ůplně plný skal a jeskyní a tam to Edwardovy řekla byl celý rozčílený pak běžely do hor aby věděla proč s nima nemohl jet.Jak vyběhly do hor strhnul ze sebe košily a začal jse lesknout.
Autor muspas, 16.12.2009
Přečteno 381x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Uuuf a ty pravopisné chyby ou ou.Neoddělování přímé řeči brr

16.12.2009 22:13:00 | jaulina

Chjo nerada dávám špatné komentáře ale ted musím.Praštilo mě to do očí.Tak zkusím jemně no ehm na román strašně krátké.Za druhé kopíruješ známou knížku i jména což není dobré.hezký název ale chtělo by to uplně změnit.

16.12.2009 22:11:00 | jaulina

Úžasný!

16.12.2009 22:02:00 | nerozhodná holka v mezidobí bez majáku

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí