Martina II.

Martina II.

Anotace: no další díl..díky za komentáře k tomu minulýmu.. :o)

Hodím bágl na ramena, v kaspe mi třímá zapalovač a vydám se směr park.Jsem nervózní.Hodně nervózní.Za chvíli spatřím lavičku a na ní Marcelu, Lindu a asi tři kluky.,,Jéé..ahoj Marti.."Usměje se a zamává mi Linda.,,Čau,"pozdraví mě i Marcela.Kluk s černou čapkou odhodí nedopalek, utře si ruce o kalhoty, chytně mou dlaň a řekne:,,Čus.Já jsem Roman."Pustí mě a odplivne si.,,Hm.Martina."Sednu si vedle Lindy na opěradlo lavičky.Druhej kluk, co mi je představenej jako Štěpán, vytáhne flašku piva a pošle kolovat.Normálně nějak zvlášť nepiju, ale v týhle partě si prostě musim aspoň cucnout.A né jednou.Jak jsem měla před tím špatnou náladu, tak teďkon jí mám o to lepší.Nejdřív jen tak postávám v koutku,ale pak se přidám k Marcele,která svými hlody baví celou partu.Cejtim se naprosto skvěle.Asi v pět se Linda omluví a pádí domů.Marcela se někam vypaří se Štěpánem a já s Romanem si dáme dvě cigarety.Zrovna nejlíp mi potom není,ale je tam sranda,takže ničeho nelituju.V sedm si sbalím svých pět švesteka vydám se domu.O půl hodiny dýl otvírám dveře našeho bytečku.,,Ahooooj ségra,"vrhne se mi kolem krku holka s naprosto rudou palicí.Jsem nejdřív zaskočená,ale pak jí taky obejmu.,,Téda,"začuchá.,,Pěkně ti smrdí triko.Po cigaretách."Zkoumavě si mě přeměří.,,To nic.Jsem se stavovala za Ajkou v hospodě."Zalžu.Sestřenku Ajku,která pracuje jako číšnice,jsme už neviděla ani nepamatuju.,,Aha.To jo,"usměje se.,,Koukej, co jsem ti přivezla."A vytáhne z tašky krásnýho meetujáckýho méďu.,,Páni,ten je klásnej."A líbnu ségru na tvář.,,Díky." V úžasný náladě zapnu náš domací compíček, pravděpodobně vyrobenej před sto lety.Připojím se na net a kliknu na ikonku ICQ.On-line je jen Linda,sestřenka Mirka a spolužák Kryštof.
LINDÍSEK: Ahoj.Co děláš..?Nemáš chuť pozítří někam vyrazit?
MaRtInA:To jako v pátek..??Kam? :-O
LINDÍSEK: jj, v pátek.Na discošku. ;-)
MaRtInA: no, já nevim..
LINDÍSEK: V čem je problém..??
MaRtInA: jestli mě mamka pustí..
LINDÍSEK: mazej se zeptat.. ;-)
MaRtInA: ok.vydž..
Zvednu se váhavě ze židle a jdu do kuchyně.Vůbec se mi nechce mamky ptát.Na discotéce jsem ještě žádný nebyla a zatím mě to ani moc nelákalo.,,Mami..?",,Hm..?"Pohlídne na mě od rozečteného článku o tom, jak nejlépe uvařit kuře.,,Můžu v pátek na discotéku..?"Poslední slovo řeknu hodně potichu.,,Na discotéku?!?"Mamča se postaví, což není zrovna dobrý signál a já se chci raději stáhnout.,,A nemyslíš,že je na to ještě brzo.?Já v tvým věku.."Chce ještě něco namítnou,ale ségra jí přeruší a spustí.,,Mami,prosim tě.To byla úplně jiná doba.A navíc je jí už sand víc než patanáct.Vzpomínáš na mě..?Já absolvovala svojí první discošku už ve čtrnácti."Usměje se.,,No jo,ale tos byla ty."Vzdychne mamka.,,To byla ona jo..??"Vytočím se.,,To mi jako nedůvěřuješ?Nebo co?"A hodím hodně zamračenej pohled směr mamča.,,Jo a jen tak mimochodem.Já tam jdu taky."Ušklíbne se ségra.,,V tom případě tě tam pustím."Odpoví mamka spokojeně.Lehce naštvaná, ale zároveň spokojená odepíšu Lindě.
MaRtInA: tak můžu.
LINDÍSEK: to je supééér. ;-D Zejtra po škole jdem na nákupy..
MaRtInA: OK..pa...
Autor Princesse, 09.08.2006
Přečteno 847x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Je to hodně dobrý, už chci pokráčko, jsem moc zvědavá, co se z toho vyvine.

12.08.2006 16:40:00 | Slocky

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí