Martina IV.

Martina IV.

Anotace: pokráčko..

,,Co tady děláš?"Otáži se poměrně hrubě Kryštofa, jež si klidně vlez do mojí lavice.,,Sedím,"řekna a ani nezvedne oči.,,Aha."Hodim batoh k lavici a sednu si vedle spolužáka.,,A můžu vědět proč..?"Zeptám se trošičku mírnějc.Podívá se na mě a já si všimnu jeho lehce užaslého pohledu na mé vlasy.,,Totiž, abych ti to vysvětlil.Místo u mě už je jaksi zabraný.A mně se nechce sedět samotnýmu."Pohlídnu do lavice ke Kubovi, kde si trůní Marcela.,,Hm.",,Ale ty mě tu necháš sedět, že jo?",,Hm."Bude matika a možná budem psát.",,Hm.",,A navíc,"chytne mě kolem ramen a mnou projede jakýsi elektrický výboj,,Tě dneska na dýze vezmu na ploužák.",,Jak víš, že tam budu?"Kouknu na něj podezíravě a setřesu jeho paži.,,Linda povídala, že se tam chystáte."Řekne jen tak a dál se věnuje mobilu.Hodím jeden vražednej pohled po Lindě.Ta ho ovšem nezaznamená, protože právě probírá nějaký,předpokládám hódně důležitý, téma s Klárou.
Odpolko si zapnu comp a ihned automaticky najedu na ICQ.
LINDÍSEK:Tak co jak se těšíš..? ;-)
MaRtInA: Já nevim.Ale v podstatě jo.. ;-)
LINDÍSEK: taky máš na co..si to užijem.. :-D
Jo to jo, pomyslím si a z nervozity si začnu na prst natáčet pramínek vlasů.
LINDÍSEK: A do kolika máš propustku???
MaRtInA: no vidíš ani sem se neptala.
LINDÍSEK: vždyť to je nepodstatný, že..?? :-D
MaRtInA: jj, to je :-D do kolika ty?
LINDÍSEK: ve tři musím bejt doma
,,Mamí,"zakřičím hlasitě od počítače.,,Do kolika můžu bejt dneska na tý dýze..?"Odpovědí mi je ticho.,Mami!"Zkusim to znovu.,,No?Cos chtěla?"Nakoukne moje rodička do obýváku.,,Dýza.Do kolika ta můžu bejt?"Zeptám se zcela otráveně.,,Do jedenácti?",,Mámi.To nemyslíš vážně,"podívám se na ní naprosto vyděšeně.,,A do kolika bys tam chtěla asi bejt?!"Zakroutí hlavou.,,Andreo, řekni jí něco."Zakoulím prosebně očima na mojí sestru, která se právě vrátila domů a slyšela náš rozhovor.,,Tak může jít domů se mnou ne..?"Navrhne setřička, moje zlatíčko.,,Tak jo.Ale nějak přiměřeně jasný?",,Fájn, díky mami."A mrknu na ségru.
MaRtInA: tak je to OK..du domu se ségrou.. :-D
LINDÍSEK: supééér.
V tom se ozve-O ou a otevře se mi další okno.
CHRISTHOPER: hele na kolik tam jdete dneska?
MaRtInA: na devět proč..?
CHRISTHOPER: jen tak.. ;-)
LINDÍSEK: už se chystáš?
MaRtInA-LINDÍSEK: né proč??
MaRtInA-CHRISTHOPER: jen tak jo.?Proč..??
LINDÍSEK: za hoďku a půl vyrážíme..tak já končím..pa pa..
MaRtInA-LINDÍSEK: né počkej..co si bereš na sebe..?!?
LINDÍSEK: Asi džíny, triko, normálka..musim..čus.
CHRISTOPHER: fakt jen tak
Vypojím se z ICQ a vrhnu se na obsah mojí skříně.Hrůza!Uvědomím si, když vytáhnu kalhoty s velkou dírou na zadku.Pak vyndám tílko, k němu zvolim bokový džíny do zvonu a na vrch mikču s kapuckou na zapínání ve předu.Vlay si umeju a patřičně vyfoukám.Očka obtáhnu tužkou a na řasy naplácám řasenku.Zašklebím se na sebe do zrcadla a jsem v podstatě se sebou spokojená.Teď už jen najít peníze a občanku.Kde jí jen mám?Prohledám peněženky i školní batoh a nic.Najdu ji zapadlou za skříní.V půl devatý líbnu mamku na tvář.,,Žádný vylomeniny!Je ti to jasný?"Začne.,,Jasně mami.",,A alkohol-ať Tě ani nenapadne.Na to máš času dost!.",,Hm.",,A kluci a drogy!Jedno horší než druhý.",,V klidu mami.S žádným si nezačnu, když už jsem v tom s Fandou ne?"Mamka se na mě výhružně podívá, že neberu její řeči vážně.,,Tak pa.Už musím."Mávnu jí a dodám:,,Neboj."Seběhnu schody a vyrazím směr tělocvična, kde se celá akce pořádá.Přede dveřmi na mě čeká Linda.,,Čauves!Úž si řikám, kde vězíš.",,Ále maminečka měla svoje rady."Rozhřetáme se s Lindou obě, protože známe svoje rodičovstvo.,,Čtyřicet."Řekne docela mladej kluk u pokladny a my každá zaplatíme.Tělocvična je veliká a je v ni už vcelku dost lidí.Všude na zemi se válí polystyrén a pěna.Prej by to měla bejt Sněhová show.Linda mě zatáhne ke stolu, kde sedí Marcela, Klára, Kuba, Roman a jeden kluk z vyššího ročníku, jehož jméno fakt netuším.Zabereme s Lindou dvě z šesti volných míst.,,Hele to je Kryštof,"ozve se po chvíli Klára.Kouknu ke vchodu a málem mi pohled vyrazí dech.Za Kryštofem totiž stojí ten kluk ze čtvťáku a kecá s někým.,,Ahoj,"pozdraví se s náma hlasitě spolužák a už si sedá, přímo naproti mně.Z bedýnek se ozve pořádnej hit tohohle roku.Marcela s Klárou se zvednou, popadnou Kubu a Kryštofa a vytáhnou je na parket.,,Jdme ne?"Zazubí se na mě Linda.Nezbývá mi než přikjevnout a vydat se trsat se zbytkem.Ze začátku tančím dost nejistě.Marcela se rozjíždí a de jí to fakt dobře.Po pár písničkách se celá parta vydáme zapít začátek slibného večera.Hodím do sebe panáka a pak se opět vrátím na parket.Moje pohyby už jsou mnohem lepší.Taky to někde musí bejt znát, když jsem celou základku chodila na tanec, ne?V davu si všimnu ségry.Mávnu na ní a ona na mě.Hudba poněkud zpomalí a proto nás většina odejde si sednout ke stolu.Marcela zůstane s Kryštofem.A kluk ze čtvrťáku s brunetkou, kterou jsem včera viděla.Po prvním ploužáku sleduji Kryštofovi kroky, který míří přímo mým směrem.Srdce se mi rozbuší.Že by šel pro mě?Na tanec?Nechce se mi tomu věřit.,,Jdeš na ten ploužák, co jsme tí slíbil Marti?"Zazubí se na mě a já se cejtím, jakoby mě někdo nadopoval drogou štěstí.

Pokračování příště...
Autor Princesse, 16.08.2006
Přečteno 711x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

no good dobře se to rozjíždí..kdy bude další?

20.08.2006 21:08:00 | Dark Angelus

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí