Z Afriky do divočiny- 5.

Z Afriky do divočiny- 5.

Anotace: Prostřednictvím pátého dílu s naší veterinářkou přeji hezký start do nového týdne :)

5.


               Byl první týden v červenci, který byl pekelně horký. Nora měla všechna okna dokořán, neboť v podkrovním bytě by nemohla dýchat, ale jinak spala přikrytá pod dekou. Chtěla si pořádně odpočinout po náročném dni, kdy přišla z práce unavená, ale nebylo jí přáno. Pořád jí pípal mobil. Ben byl i po několikátém odmítnutí stále neodbytný. Posílal zprávy, volal a pak zase posílala zprávy.
Volal i právě teď.
 ,,Máš doma hodiny?" vzala naštvaně Nora hovor právě od Bena.
 ,,Na tvůj sexy hlas není pozdě nikdy."
 ,,Bene, prosím. Můžeš mě nechat alespoň jednou v týdnu vyspat?"
 ,,Můžeš se jednou v týdnu vyspat se mnou," byla Benova odpověď.
 ,,Jsi nalitý, nebo úplně debilní? Já s tebou spát nebudu. Nechci!"
 ,,Můžeme to udělat tajně, aby se to ten tvůj nedozvěděl!"
 ,,Bene, můžeš mě prosím nechat na pokoji? Unavuje mě to tvoje věčný nahánění. Nebavíš mě."
 ,,Já bych tě bavil, když bys mi to dovolila. Ale až zjistíš, jak jsem dobrej, tak už o toho modrookýho fotbalistu nebudeš mít zájem."
 ,,Ale já to nechci zjistit. Pochop to!"
 ,,Já ale tvé svolení nepotřebuji," řekl a Noře naskočila husí kůže po celém těle. Okamžitě hovor ukončila a telefon ihned vypnula.

 

          ,,Dobré ráno, paní doktorko," zdravila Noru jedna z ošetřovatelek, kterou míjela cestou do šatny.
 ,,Dobré ráno," odpověděla Nora.
Byl horký letní den a proto měla Nora na sobě jen lehké žluté šaty a páskované boty bez podpatku.
 ,,Ahoj," pozdravila, když vešla na lékařský pokoj, kde byli už její kolegové Hans Bauer a Matyas Schuster.
 ,,Ahoj. Sluší ti to," řekl Hans.
 ,,Díky. Jak bylo v noci?" zeptala se a ze skříně si vyndala své pracovní oblečení, což bylo tričko a kraťasy s logem zoo.
 ,,Byl relativně klid. Jen si myslím, že každým dnem můžeme očekávat nový přírůstek."
 ,,Bethany je neklidná?" zeptala se Nora na nosorožčí nastávající matku.
 ,,Jo, chvilkama řádila, ale pak se uklidnila," řekl Matyas.
 ,,No, to je jasný. Už má nejvyšší čas," řekla a svlékla se ze šatů. Nestyděla se, ani jí nevadilo, že se svléká před dvěma muži. Byli to kolegové, ona byla jediná žena mezi nimi a tak se musela přizpůsobit.
,,Co nás dnes čeká?" zeptala se Hanse.
 ,,Budeme chladit a chladit."
 ,,Jako včera. Je mi to jasný," řekla Nora a svázala si vlasy do drdolu.

 

     ,,Byla jsi včera s Joachimem?" zeptal se Hans, když sledovali, jak ošetřovatelé stříkají slony vodou, aby se ochladili a sloni si to užívali.
 ,,Ne, proč?"
 ,,Přijdeš mi unavená a nevyspalá."
 ,,To jsem, ale s Jochim se uvidím až dnes. Moc dobře se mi nespalo."
 ,,Mě taky ne. To horko je děsný."
 ,,Tak zrovna horko bych asi neřekla. Pořád musím spát po dekou."
 ,,Já zapomněl, že jsi ta afričanka. Co budeš dělat v zimě?"
 ,,To jsem taky zvědavá," řekla a v kapse kraťasů se jí rozdrnčel telefon. ,,Friedrichová. Jsem u slonů. Aha, hned jsem tam," řekla a hovor ukončila. ,,Na vrátnici na mě někdo čeká. Jdu tam a pak asi půjdu domu, co ty na to šéfe? Souhlasíš?"
 ,,Jo, vždyť to je akorát. Užij si to s Joachimem."
 ,,Díky, čau."
Nora přicházela na vrátnici služebního vstupu do zahrady, kde měla mít návštěvu.
     ,,Paní doktorko, ten muž prý nemohl čekat, tak vám tu jen nechal tohle," řekla vrátná a dala jí kytici růžových lilií.
 ,,Aha, děkuji. Nenechal mi nějaký vzkaz?"
 ,,Tady," řekla a předala jí ještě obálku. Nora ji hned otevřela a přečetla si vzkaz.
-Mrzí mně, pokud jsem byl v noci otravný, ale moc po tobě toužím. Ben-
 ,,Jestli za mnou ještě někdy přijde, tak mu řekněte, že tu třeba nejsem, nebo tak něco," řekla Nora a i s kytkou odcházela do šatny, kde se převlékla a za dvacet minut pro ni přijel Joachim.

          ,,Ahoj," políbil jí, když nasedla vedle něj do auta.

 ,,Ahoj," usmála se na něj a na zadní sedadlo hodila kytici lilií.
 ,,Propásl jsem něco? Máš narozeniny nebo nějaké jiné výročí?"
 ,,Ne, nic, neboj se."
 ,,A můžu se zeptat od koho je ta kytka?"
 ,,Od, no, asi to raději ani neřeš. Chtěla jsem jí vyhodit, ale pak jsem si řekla, že ta kytka za to nemůže," povzdychla si a připoutala se.
 ,,Všechno v pořádku?" zeptal se a pohladil jí po ruce.
 ,,Jo, jo. Moc jsem se na tebe těšila."
 ,,Já se tě taky nemohl dočkat," řekl a rozjel se.

       

     ,,To byl skvělý film. Málem jsem se smíchy počůrala," říkala Nora, když vycházeli z kina.

 ,,Jo, dlouho jsem se takhle nezasmál. Bylo to fakt dobrý," říkal a odemkl auto. Nora se chtěla pustit jeho ruky a jít do auta, ale Joachim ji nepustil a přitáhl jí k sobě a beze slova začal líbat.
 ,,Můžu tě pozvat k sobě domů?" podíval se jí do oči.
 ,,Moc ráda se k tobě podívám. Vždycky mě zajímalo jak bydlí slavní fotbalisté," řekla a usmála se.
 ,,Tak jedeme," řekl Joachim a od kina se přesunuli k němu do domu, kde to Nora všechno obdivovala a všechno se jí tam líbilo.

 

     ,,Co Eva?" zeptal se Joachim mezi večeří.
 ,,Eva? Nic."
 ,,Stále jsi jí neodpustila?"
 ,,Já nevím. Na jednu stranu jí to nemůžu a asi ani nechci odpustit a na druhou stranu bych chtěla. Sejít se s ní, dát si koktejl někde na baru a povyprávět si o chlapech, o práci a tak."
 ,,Tak jí jednoduše zavolej. Nemusíte hned na první schůzce být nejlepší kamarádky. Můžete se sejít někde v soukromí a všechno si vyříkat. Jen vy dvě. Potom časem se to třeba vrátí do stavu, v jakém to bylo než si odletěla do Afriky. Nemyslím tím ale, že se vrátíš k Janovi, to v žádném případě."
 ,,Ty mě nepřestáváš překvapovat," řekla a napila se vína.
 ,,To jsem rád. Chci tě pořád něčím překvapovat," řekl, natáhl se k ní přes roh stolku a políbil jí.
 ,,Doufám, že to myslíš jen v tom dobrém."
 ,,Samozřejmě. Chci abys byla mile překvapená," řekl a znovu ji políbil.

Zajel jazykem do jejích úst a v tom se Noře rozezvonil telefon.
,,Ne, neber to," zašeptal a chytl ji kolem pasu. Převalil se na ní a pokračoval v líbání.
 ,,Počkej, Jochi, co když je to z práce?"
 ,,Kdyby běhal po městě lev, asi by těžko volali tebe."
 ,,No, právě že volali."
 ,,Fajn, tak běž," nechal jí a Nora rychle běžela k mobilu. Vyhrabala ho z kabelky, podívala se kdo volá a vyzvánějící mobil zase vrátila do kabelky.
,,Nevezmeš to?" podivil se Joachim.
 ,,Ne," řekla a vracela se k němu.
 ,,Já jsem přestal v líbání tvých božských rtů jen proto, abys to nezvedla?"
 ,,Je to někdo, s kým mluvit opravdu nechci."
 ,,Eva? Jan?"
 ,,Neřeš to," řekla a začala s líbáním tentokrát ona.

 

Po chvilce ji Joachim vysadil na sebe, Nora kolem jeho pasu obmotala nohy a odnášel jí do ložnice. Položil jí do své velké postele a začal ji pomalu svlékat.
 ,,Pane bože, ty jsi tak krásná," zaúpěl, když ji svlékl halenku a byla jen v podprsence. ,,Chtěl jsem se s tebou pomilovat už když jsme byli u tebe, ale udržel jsem se. Dnes už to ale nezvládnu," svěřil se jí a rozepnul podprsenku.
 ,,Já ani nechci, abys se udržel. Moc tě chci," zašeptala a svlékla mu tričko. Joachim nevynechal snad žádné místo na jejím těle, kam by nedal alespoň malý polibek, nebo které by nepohladil. Nora mu vycházela ve všem vstříc a brzy byli oba úplně nazí.
Joachimovi svítily oči vášní a chtíčem, když se na Noru podíval.
     ,,Smím?" zeptal se Jochi.
 ,,Musíš," vzdychla Nora.
 ,,A chceš abych si vzal,"
 ,,Kondom? Ne, nemusíš," řekla a přitáhla si ho k sobě tak blízko, jak jen to šlo.

Rozevřela stehna od sebe a během dlouhého a hlubokého polibku do ní Joachim vnikl. Téměř ihned ho obklopila její hebkost a vlhkost, z čehož ztrácel dech a pojem o realitě.
          ,,Byl jsi úžasný. Takovýhle intenzivní sex jsem snad ještě nezažila," řekla, když po jejich milování ležela v Joachimově náručí a on jí jemně hladil a tu a tam políbil na rameno.
 ,,Ty jsi byla skvělá. Každý tvůj dotek mě vzrušuje víc a víc," dořekl a Noře se opět ozval mobil. Joachim zesílil objetí, ve kterém ji držel. ,,Ani o tom nepřemýšlej," zavrčel jí do ducha.
 ,,I kdyby mi teď volal Santa Claus, tak bych to nevzala."
 ,,Hodná holka."

 

          Byla už temná noc, když Joachima probudilo drnčení Nořina telefonu. Podíval se vedle sebe, kde v klidu spala Nora. Opatrně vstal z postele a šel do obýváku, odkud mobil vyzváněl. Podíval se na displej, kde bylo napsáno Ben. Mobil po chvíli utichl a na displeji se ukázalo pět nepřečtených zpráv. Než Joachim došel zpět do ložnice, přišla další a než tvrdě usnul, tak přišly další dvě sms zprávy. Nora vedle něj stále klidně spala. Políbil ji lehce na spánek a usnul.

 

     ,,Dobré ráno," uslyšela Nora , když se probudila v Jochiho objetí.

 ,,Dobré ráno," usmála se na něj.
 ,,Jak jsi se vyspala?" zeptal se, když se odkutálela vedle něj.
 ,,Úplně úžasně. Takhle skvěle jsem dlouho nespala," řekla a protáhla se. ,,Nekopala jsem v noci do tebe?" zeptala se s obavou.
 ,,Ne, jsem na okopávání zvyklý.Navíc jsi spala většinou stočená do klubíčka na jednom místě."
 ,,Ty jsi mě pozoroval? Ty jsi nespal?"
 ,,Spal bych moc rád, jenže tvůj telefon mě nenechal. Ten Ben, co ti pořád volal je z Afriky?"
 ,,Ben mi volal?"
 ,,Jo. Kdyby byl z Afriky, tak pochopím, že volá uprostřed noci, protože tam je jiné časové pásmo."
 ,,Ne, ten Ben je odtud. Je to můj bývalý spolužák. Dělá tady právníka."
 ,,Ben? Myslíš ten Ben, se kterým jsi se bavila na té Evině svatbě? Ben Mayer?"
 ,,Ehm, jo. Znáš ho?"
 ,,Bohužel," zamručel Joachim.
 ,,Dost už o Benovi. Je krásné ráno, máme za sebou náš první sex a já si to nechci kazit nějakým blbečkem, co nemůže v noci spát a tak mi volá."
 ,,A bombarduje smskama," dodal Joachim.
 ,,Pšt, už dost," řekla a přitiskla své rty na jeho.,,Můžu do tvé sprchy?"
 ,,Leo, to je úplně zbytečná otázka," řekl Joachim a také vstal z postele. Byl stále nahý, to Nora si vzala na spaní jeden z jeho tréninkových dresů. Nyní ale stála mezi dveřmi a sledovala ho. Když si toho všiml, tak se mírně začervenal a oblékl si trenýrky.
,,Kávu, nebo čaj?" zeptal se, když kolem ní procházel.
 ,,Čaj? Zelený?" zeptala a naklonila hlavu ke straně.
 ,,Kvůli tobě bych sehnal i modrý," řekl, políbil jí na čelo a odešel do kuchyně. Nora se od něj odpojila do koupelny.

 

     Teprve až po snídani si přečetla všechny smsky od Bena a hned je i mazala.
 ,,Leo?" oslovil ji Joachim, ale ona nereagovala. ,,Leo!" zvolal hlasitěji a hodil po ní bonbon.
 ,,Cože?"
 ,,Nevnímáš mě, nebo si nemůžeš zvyknout na oslovení Leo?
 ,,Teď zrovna obojí dohromady. Zapřemýšlela jsem se," řekla a bonbon, který po ní hodil rozbalila a strčila si ho do pusy.
 ,,O čem? O Benovi?"
 ,,Ne, to určitě ne. Máš teď něco v plánu?"
 ,,Mám."
 ,,A co?" zeptala se a jako odpověď si ji k sobě Joachim přitáhl a začal jí líbat a svlíkat.

 

          Nora dorazila domů až večer. Otevřela vchodové dveře a za nimi narazila na Bena.
 ,,Pane bože? Co tu děláš? Strašně jsem se lekla."
 ,,Čekám tu na tebe. Nebereš mi telefon."
 ,,Neberu, protože mi voláš v absolutně nesmyslnou hodinu! Řekla jsem ti, že s tebou nic mít nechci," řekla a proběhla po schodech kolem něj. On ji ale v rychlosti stihl chytit za zápěstí.
 ,,To mě ale ani trochu nezajímá, jestli chceš nebo ne," řekl a Nora se mu vyškubla a utíkala po dvou do schodů do svého bytu. Posadila se na zem za dveře a přemýšlela, co s tím.Říct to Joachimovi? Nebo raději někomu jinému? A nebo bude lepší, když se to nikdo nedozví?

 

               ,,Ahoj, tady Nora," řekla do telefonu.
 ,,Noro? Stalo se něco?" vyhrkla ze sebe Eva, které Nora volala.
 ,,Ne, ne nic. Já jen, přemýšlela jsem, jestli bys se nechtěla zastavit odpoledne třeba na kafe a o všem si v klidu promluvit," řekla a sledovala orangutany ve výběhu při krmení.
 ,,No, moc ráda. Kdy se ti to hodí?"
 ,,Klidně dnes. Jsem v práci do čtyř."
 ,,Takže počkám ve čtvrt na pět u Zoo?"
 ,,U hlavní brány. Tak zatím," řekla a hovor rychle ukončila. Pak se podívala na hodinky a zjistila, že má ještě tři hodiny času a tak se vrhla na práci.
               ,,Ahoj," pozdravila Eva jako první, když viděla Noru vycházet z brány ZOO.
 ,,Ahoj, jak se máš?" přišla k ní Nora.
 ,,Dobře. Co ty?"
 ,,Taky. Jsi tu autem?"
 ,,Ne, rozbilo se. Přijela jsem tramvají."
 ,,Aha, tak zajdeme ke mě?" navrhla Nora a Eva přikývla.
     ,,Máš to tu hezké. Malé, ale hezké," říkala Eva, když si prohlížela Nořin byt.
 ,,Děkuju. Bydlím tu sama, takže mi to stačí. Stejně jsem většinou v práci. Posaď se kam chceš. Udělám třeba kafe?"
 ,,Jo, kafe si dám ráda, ale jestli nemáš, dám si s tebou klidně i zelený čaj."
 ,,Ne, v pohodě, mám tu kafe kvůli bráchovi i Joachimovi."
 ,,Jochi už tu byl?"
 ,,Jo."
 ,,Jak jste se vůbec dali do řeči? Na té svatbě?"
 ,,Viděli jsme se už večer před tím a pak na svatbě za mnou prostě přišel a chtěl se seznámit a pak jsi tam přiběhla ty."
 ,,Ale ty jsi odešla a pak najednou vaše fotky v novinách."
 ,,Joachim šel za mnou do hotelu a čekal na mě na chodbě. Vyměnili jsme si čísla a už to bylo."
 ,,To je hezký."
 ,,Já vůbec nevěděla kdo to je a tak jsem pak na ty noviny zírala jako blázen."
 ,,To věřím," usmála se Eva a vzala si od Nory kávu.
 ,,Tak povídej. Jak jsi se dostala s Janem před oltář?" zeptala se Nora a založila ruce na prsou. Eva ji tedy vyprávěla celý příběh jak se Jan od smutnění po Noře dostal až do Eviny náruče a jak se do sebe zamilovávali víc a víc až už z toho nešlo ven.
 ,,To zní dost romanticky."
 ,,Je to možný, ale miluju ho. Mám ráda ale i tebe a nechci si mezi vámi vybírat."
 ,,No, nevím jak bys řekla svému novopečenému manželovi po měsíci společného života, že už s ním nechceš být kvůli mě."
 ,,Asi by nechápal."
 ,,Asi to nebude hned jako dřív, protože mě to ublížilo, ale na druhou stranu asi není důvod, proč bychom se nemohli občas sejít a jít na drink, nákupy a tak."
 ,,Nebo pokecat o chlapech?"
 ,,Nebo tak," přikývla Nora.
 ,,To jsem ráda, že to takhle bereš. Moc děkuju. A teď ty. Jak jsi na tom s Joachimem?"
 ,,Jochi je moc fajn, je sexy, když jsme spolu tak je velmi pozorný, nechová se jako nějaká celebrita, i když by klidně mohl. Má skvělý dům, skvělé tělo, úžasně líbá a vedle něho dokážu spát jako zabitá."
 ,,Chceš říct, že už mezi vámi proběhl sex?"
 ,,No jasně. Nejdřív jsem ho pozvala k sobě na večeři a to mi přivezl z Rakouska Mozartovy koule."
 ,,To jsou tvoje nejoblíbenější."
 ,,Jo, no když jsme byli tady tak kromě líbání a menšího osahávání nic víc nebylo, ale po nějaké době jsme byli v kině a pak jsme skončili u něj celou noc a pak celý den."
 ,,Víš, Joachim je zvláštní. Od doby co ho znám, to bude něco přes rok a půl, jsem ho neviděla s žádnou ženskou. Nepíše se o něm v novinách nic špatného. Je to slušný chlap, občas trošku plachý. Ale pak se tu objevíš a on je úplně jiný. Hned na prvním rande se líbáte a skončíte na titulní straně novin."
 ,,Já za to nemůžu. To samo," smála se Nora.
 ,,Já vám to přeju. Oběma. Doufám, že to vydrží co nejdéle."
 ,,Děkuji."
 ,,Ale Jan mi říkal, že tě potkal u nějakého baru a zachránil tě před dotěrných chlapem."
 ,,Jak se to vezme. Ten chlap byl Ben a já od něj odcházela a jemu se to nelíbilo. Jan ho ode mě odtrhl a pak mě nazval odpadem. Takže nevím, co bylo horší."
 ,,Jan to myslel asi jen obrazně, ne? Určitě tě tím nechtěl urazit."
 ,,Ale právě to se mu povedlo."
 ,,Každopádně na Bena si dej velký pozor. Jednak si určitě pamatuješ, jaký hajzl to byl na gymplu a jednak už jednou měl na krku nějaké obtěžování, ale protože je to právník, tak se z toho jednoduše dostal," řekla Eva a všimla si, že Nora sebou cukla.
 ,,Už tě neotravuje?"
 ,,Pokud se za otravování nepočítá neustálé volání v noci a třeba čtrnáct zpráv za noc, tak ne. Ale není nic, s čím bych si neporadila."
 ,,Noro! To musí přestat! Není vyloučeno, že může být i nebezpečný. Musíš s tím něco udělat!"
 ,,Co bys navrhovala?"
 ,,V první řadě? Asi říct to Jochimu. Zná ho."
 ,,To právě nechci. Neděje se nic, čím bych ho musela otravovat."
 ,,To přeci není otravování. Řekni to teda alespoň bráchovi."
 ,,To by možná šlo," usoudila Nora a debatu o Benovi rychle opustila.

     Nakonec jí dvě hodiny s Evou nepřišly tak hrozné, jak původně myslela. Dokonce se spolu i zasmály, ale nebylo to jako za starých dobrých časů.

Autor Lůca, 22.06.2014
Přečteno 527x
Tipy 8
Poslední tipující: misulevals, Draconian, drew, Sky, jitoush
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Četla jsem to už včera a takhle žhavé čtení před spaním, mno :)) Každopádně kapitolka dobrá, akorát Ben je dotěrnej až hrůza...

23.06.2014 19:25:52 | Elisa K.

Doufám, že jsi pak spala klidně a nebo naopak, že jsi neusnula už během čtení.. Ben je prostě debil no.. jinak děkuji :)

23.06.2014 19:39:36 | Lůca

Příjemná kapitola...až na toho Bena. Jeho dotěrnost si však popsala uvěřitelně a dost dobře..myslím, že vím proč. Zatím takový hezky vysněný příběh.

23.06.2014 01:05:58 | Draconian

Děkuju,spojila jsem vysněné s tím co se opravdu stalo. Osobní zkušenosti se vždy hodí.

23.06.2014 07:33:05 | Lůca

já jsem si to myslel. Mno povedlo se ti to přenést na "papír".

23.06.2014 11:41:46 | Draconian

....dobře odvedená práce.....Ji.

22.06.2014 21:10:15 | jitoush

Děkuji :-)

23.06.2014 07:30:26 | Lůca

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí