Prázdninová láska-Příjezd a seznámení

Prázdninová láska-Příjezd a seznámení

Anotace: Každý nějak prožíváme své prazdniny a někdy díky donucení rodičů a někdy dobrovolně...:o))Tento příběh je 15 leté Nikol, ktérá jede se svými nejlepšími kamaradkami na tábor, kde si hodlají užít společné prazdniny..

Konečně poslední zvonění! Už jsem se nemohla dočkat prázdnin, ráda se vyhrabu ze školy a těším se domů, dneškem končí nudné školní dny a konečně budou dny volna a sluníčka. Hned jak příjdu domů vezmu telefon a volám svým nejlepším kámoškám Verče, Míše a Domče. Za chvíli jsou všechny u mě, sedneme si na zem a probíráme co vše si sbalíme na náš společný tábor. Ano pojedeme spolu na tábor,konečně budeme moci být spolu a užívat si prázdnin..

Druhý den ráno se sejdeme u autobusu, kde naložíme své věci a jdeme si zabrat ty nejlepší místa. Jak jsem se snažila vylést schody do autobusu smekla se mi noha a letěla jsem.. A jak jsem tak padala, spadla jsem na nějakeho kluka. Teda ten byl pěkně nakvašenej. ,, Co děláš ty nemehlo?! Neumíš chodit do schodů? To jsem ještě nezažil a laskavě uhni!" .. Teda to jsem se zapsala.. Co si o sobě ten machýrek jako myslí? Že má pěknou tvářičku neznamená že může tak buzerovat! Vztekám se snad půl hodiny zatímco Verča na něj hazí očko.. No to by mi scházelo, aby se ještě do takovýho tupce zamilovala! Doufám, že ho moc výdat nebudu, nebo mi stoupne tlak tak vyskoko, že asi prasknu. To mi ty prázdniny tedy hezky začínají... Naštěstí se holky začnou bavit o koních a jiných zvířatkách, takže na toho tupce nemyslím.. Teda proč bych taky měla na takovyho..no škoda slov..:o)

Do tábora dojedeme asi po dvouhodinovém kodrcaní, no stejně jsme s holkama kecaly, takže nám to celkem rychle uteklo.. Vyšli jsme z autobusu a šli si zabrat nějakou pěknou chatku. A tam jsem potkala krásnyho kluka, který bydlel hned v chatce vedle nás,ale.....sakra! Ten imbecil na kterého jsem NECHTĚNĚ spadla,tam je s těma klukama taky! Projdu kolem něho jako by byl vzduch a na toho krasného kluka,(časem zjístím, že se jmenuje Patrik) se jemně usměju:o) Holky se mezitím seznamili i s tím nadavájícím kokotem, který se prý jmenuje Tomáš a jak jsem čekala Verča o něm celou dobu basní, jako by něvěděla jak na mě vyjel! Jak má krásné blonďaté vlasy, modré očí a náááádherný úsměv. HAHAHA! Koukám, že půlka tábora se do něj zblazní a on bude pěkně machrovat!
Zaberem si postýlky a vybalíme pár věcí,za několik chvilek máme být v jídelně, kde se dozvíme co se bude dít dál.

Jakmile vejdeme do jídelny, tak hned uslyšíme hlasité štěbetání našich spolubydlících.
,,Teda tady je lidí" prohlásí Domča a rozhlédne se kam si sedneme. Usadíme se k nějakým holkám, které velice žhavě rozebírají kluky z vedlejšího stolu. Nemají ale už moc času, protože slova se ujme náš vedoucí. Začne nám vyprávět co a jak a pak se zeptá, kdo hezky maluje. Málem mi vypadli oči když kluci tam přitáhli Tomaše, toho namachrovanýho týpka, kterého tolik nesnáším. Tak ten bude jako malovat na naši nástěnku, jo? No to se máme na co tešit, řeknu ironicky a Míša mi kývne na souhlas. A teď bych potřeboval někoho, aby k tomu co nám bude Tom malovat jsme měli i někoho, kdo by nám tam mohl psát. Nevím co to Domču napadlo, ale najednou se zvedla a táhla mě dopředu přímo k našemu vedoucímu! Fajn, ten vedoucí si mě zapsal a já jsem pěkně namydlená! S tím tupcem strávím třeba hodinu každý den..Skvěle.. Jakmile si mě zapíše Tomáš se na mě dlouze podívá.
Autor Aninka7, 25.03.2007
Přečteno 824x
Tipy 2
Poslední tipující: kucky
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Vcelku zajímavý, ale tipuju, že vim co bude dál - dá se s ním dohromady =o) Jo a máš tady strašně moc chyb, nešlo by s tím něco udělat??

19.04.2007 15:01:00 | Villonka

Červená dívčí knihovna, ale nenudí to. Až jsem sám překvapen. Jde ti to. Hlavně dopiš do konce i když možná už jsi dopasala. Musím se mrknout na ty další. :-)

30.03.2007 14:54:00 | J.Švihovský

To je od tebe desne mily!!! Fakt dik:o)

25.03.2007 16:26:00 | Aninka7

pěkně to začíná tak držim palečky!

25.03.2007 15:42:00 | smutná zuzka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí