Prázdninová láska 2

Prázdninová láska 2

Anotace: Jak já toho Tomáše nesnáším a Patrik se mi tolik líbí. Mám tak zmatenou hlavu.. A nejhorší je, že moje nejlepší kamoška se zamiluje do nejhorsího kluka co na táboře je!

...Ten pohled byl strašnej..Tak děsivej, ale já se ho nebojím, jen kysele jsem se usmála a šla zpět k holkám si sednout. Dominiko já tě asi přetrhnu! Jak si mi to mohla udělat? Teď musím být s tím tupcem každý den nejméně hodinu! Verča se do toho vloží: ,, co blázníš Niki? Co bych za to dala být s takovým krásným klukem!Achjoo hoky, že je děsně hezkej?" Málem mě mohli omejvat. Naštěstí byl oběd a tak jsem se dala s chutí do jídla, měla jsem fakt děsnej hlad. Po obědě jsme s holkama zašli do naší chatky na odpolední pauzu. Za chvíli u nás někdo zaťukal, Míša se ochotně zvedla a šla otevřít. Venku stáli kluci z vedlejšího pokoje, tedy i Patrik:o) Ale bohužel i Tomáš.. Sakra to ho jako teď uvidím každý den? No to mě teda zabije, protože mi dva se moc dlouho nesnesem. Ještě se dívat na to, jak Verča kolem něj furt skáče, to mě přímo zaskočí. S klukama si zahrajeme karty, jenže to by se neobešlo bez sporu mezi mnou a samozřejmě Tomášem. Sakra a zrovna před Patrikem mě musí tak schazovat! Zavážu si své hnědé vlasy do gumičky a s nosem nahoru vyjdu z naší chatky ven, nebudu poslouchat jeho kecy, jak příšerně hraju atd. Hned jak výjdu tak za mnou vyběhne Patrik, který mě obejme (páni,asi jsem na něj zapůsila:o) a řekne mi ať si z něj nic nedělám, že takhle protivnej je na hodně lidí. No to mi teda zrovna moc nepomůže:o( Mimo Patrika a Tomáše je u nich na chatě jestě Lukáš, který nám začal nabalovat Míšu. No vzhledem k tomu, že Míša o něm stále basní tak si myslím, že je jen otázka času, kdy spolu začnou chodit. Když obejdu celý rybník je slyšet už zvonení na konec odpolední pauzi a tak se raději vracím k holkám do chatky. Holky se mě zeptají co Patrik, že jakmile jsem odešla strčil do Tomáše a hned šel za mnou. Říkala jsem jim jak přišel za mnou ale pak odešel, takže se vlastně nic nestalo. Míša celá zářila, vypadá to že je prostě zamilovaná..:o)

Vedoucí nám řekl, že dnes půjdeme do vedlejši vesnice, kde mají koupaliště se vykoupat. No konečně! Už se těším až se někde schladím je mi děsný vedro. Jakmile jsme došli k bazénu hned jsme se s holkama svlékli do plavek a skočili do vody. Začala nelítostná bitka. Holky proti klukům, Míša se hned začala prát s Lukášem, který ji ochotně potápěl. Když jsem se chtěla otočit najednou mi někdo skočil na hlavu, týjo taková rána, že se mi úplně zavřeli oči a.... pak jsem už jen slyšela..:,, Už otevírá oči... Niki si v pohodě?" Děsně mě bolí hlava. Pomohli mi vstát, z dálky jsem slyšela našeho vedoucího jak křičí na Tomáše. Tak to on mi skočil na hlavu!! V tu chvíli jsem ho začala opravdu nesnášet! Ucítila jsem přátelské obětí. To Patrik, je to skvělej kluk, asi se do mě doopravdy zamiloval. Ale nějak nevím co si mám myslet já. No jedno vím.. neskutečně mě bolí hlava. Když jsme došli do tábora tak jsem si velice ráda lehla, děsně mě bolela hlava. Holky šli zatím ke klukům, ale mě to vůbec nevadilo, naopak chtěla jsem být sama a spát.

Když se holky vrátily, tak už mě ani tolik hlava nebolela a stejně jsme šli na večeři. Ovšem po večeři mě čekalo neblahé překvapení! Náš vedoucí mi řekl, že jakmile se najíme máme s Tomášem jít k němu, že můžeme začít s prvními věcmi na nástěnku..no to teda bude... Co se dalo dělat, najedla jsme se a šla jsem za vedoucím k němu. Tam už byl Tomáš plně zabraný do práce(tedy malovaní). Když slyšel otevřít dveře, zvedl hlavu a kysele se zatvařil. No kdo by se taky usmíval, že? Sedla jsem si k němu a začala psát text, který mi náš vedoucí připravil. Po chvilce jsem si všimla jak se na mě Tomáš dívá. Podívala jsem se tedy na něj také.. Ale ihned uhnul očima. Když už to skoro bylo napsané, vtrhla k nám Verča a obejmula Tomaše a řekla mu jestli až to domaluje spolu půjdou na tu procházku, dělala jsem že neposlouchám, ale poslouchala jsme přímo jak se říká ze vztyčenýma ušima.:o) Tomáš jen kývl na souhlas a Verča odešla a my dál pracovali jako by tam ani jeden z nás nebyl, když zase někdo otevřel dveře...
Autor Aninka7, 25.03.2007
Přečteno 571x
Tipy 2
Poslední tipující: kucky
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Uznejme, že sloh není nijak vytříbeny a námět je ohraný, ale pěkně se to čte a navíc pro nás zamilovaný je to lahoda ^^

26.03.2007 19:08:00 | Venite se stále směje

Tak to se mooooc omlouvám to mám z toho icq:D

26.03.2007 11:18:00 | Aninka7

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí