zhulené pomeranče

zhulené pomeranče

Anotace: přečtěte si jak Tomáš pozval k sobě krásnou Naděždu když jeho rodiče byli na dovolené a jak se jim to zvrtlo

Tomáš čekal u sebe doma na Naděždu. Byla to skvělá příležitost říct Naděždě co k ní cítí, protože jeho rodiče jsou na dominikánské republice.Po několika minutách čekání někdo zaklepal na dveře. Tomáš celej natěšenej šel otevřít, ale byla tam jejich sousedka která mu vracela mikrovlnou troubu kterou u sebe měla téměř měsíc. Tomáš vzal mikrovlnku do kuchyně a zapojil ji. Po půl hodině přišla Naděžda. Říkala že knim dojeli známí a že tam musela zůstat.“výmluvy“ řekl si v duchu Tomáš. Naděžda měla tryčko bez rukávů minisukni a kolem pasu pyramidový pásek. Díval se na její krásná ňadra připomínající pomeranče které by pasovali akorát do ruky. Postavu měla jako anděl. „dokonalá žena“ pomyslel si Tomáš. Pustili si televizi a Naděžda vytáhla z kabelky popcorn do mikrovlné trouby a poprosila Tomáše jestli by ho neudělal. Tomáš si vduchu řekl jaké má štěstí že sousedka vrátila mikrovlnku. Vzal popcorn a dal ho do mikrovlnky a nastavil čas na čtyři minuty. Vrátil se za Naděždou a začal s ní konverzovat o životě. Když jí chtěl říct co k ní cítí ucítil zápach jako by se pálil plast. Šel se podívat do kuchyně protože si myslel že se pálí popcorn. Jak došel do kuchyně málem dostal šok nepálil se popcorn ale mikrovlnka a kus kuchyňské linky oheň se rychle rozhořel a začala hořet celá kuchyň. Naděžda řve jako pavián. „Zavolej hasiče“ řekl Tomáš, ale Naděžda si doma zapoměla mobil. Tomáš se snažil zprovoznit hasící přístroj ale nešlo mu to. Byly tak vyděšení z ohně a kvůli kouři nevyděli na krok takže nedokázali vyjít ven. Byli schoulení k sobě v obývacím pokoji.oba se dusili kouřem. Po té co začala hořet část obývacího pokoje přijeli hasiči a vynesli Tomáše a Naděždu ven po hodině uhasili byt. Přišli k nim hasiči a ptali se co dělali když v tom přišla jejich sousedka a začala jim nadávat jestli nejsou blbí. Tomáš řekl že dal do mikrovlné trouby kterou mu donesla dneska sousedka ohřát popcorn a že po několika minutách ucítil jako by se pálil plast. Sousedka zbledla a nakonec se přiznala že mikrovlnou troubu vrátila rozbitou. Co si pomyslí rodiče až uvidí co se stalo u nich doma, ale byl rád že se mu a Naděždě nic nestalo.
Autor massmurder, 02.05.2007
Přečteno 491x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Více dbej na jazykovou stránku textu. Příběh je uspěchaný, spíše povídka než román.

03.05.2007 16:17:00 | Kristule

tajk co jak se vám to líbí

02.05.2007 21:40:00 | massmurder

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí