O tom, po čem ženy touží, o čem muži sní a možná o tom, o čem sní každý člověk

O tom, po čem ženy touží, o čem muži sní a možná o tom, o čem sní každý člověk

Anotace: ...pokračování červnem 2008 ...

Sbírka: My Immortale…

Sedím doma a přemýšlím. Přemýšlím nad tím, co vlastně může udělat ženu opravdu šťastnou, vlastně co může doopravdy udělat šťastnou Jí, protože o tohle jde především mně. Mnohé z Vás jistě napadá krásný muž, bohatství, život v blahobytu, být zdravý, být milován a cítit lásku a být milován, být slavný, známý, žít zdravě, mít krásnou a štíhlou postavu, mít krásné auto, přepychový dům a Bůh ví co ještě všechno další.

Věřte, že i mne tyto věci všechny snad rychlostí blesku proběhly mou zadýmenou hlavinkou, ale myslím si, že ze všeho největší štěstí je ta láska a být milován a ostatní věci bych zahrnul pouze do kategorie spokojenosti.

Jenomže Láska a být milován má taky svá úskalí. Kolikrát se stane v životě, že člověk najde v někom své štěstí, cítí lásku a cítí potřebu milovat a cítí se být milován a myslí si, že to co poznal je to pravé a skutečné a poslední v životě a stačí mu to ke štěstí.

Potom ale časem zjistí, že věci jsou jinak, jelikož všichni lidé se každým okamžikem neustále nějak a nějakým způsobem mění jelikož, buďto ustrnou v tom, v čem žijí anebo se chtějí vyvíjet dále.

Najednou se to kolem mění a ze štěstí se stává spokojenost.

Přicházejí hádky a výměny názorů a zjištění, že jeden tomu druhému nějak nestačí a snaží se to nahradit něčím jiným, ale nechce se vzdát toho pocitu, že není sám a přichází nevěra, samota, ticho a opuštění a najednou zničehonic se začínají objevovat první pocity samoty a smutku a když najednou ten druhý přijde s něčím tak už neslyší ty kdysi slastné řeči: Ano zlato moje. Ano Miláčku, Neboj se, Pusinko. a podobné, které jistě všichni moc dobře znáte, neboť věřím tomu, že jste si je také kdysi nespočetněkrát prožili.

Najednou sedíte zase někde v koutku místnosti sami anebo sledujete televizi či vyvíjíte jakoukoliv jinou činnost, kde alespoň na malou chvíli sami v sobě vyvoláte pocit radosti či spokojenosti, prostě zase na chvíli to mít opět dobrý pocit sám ze sebe.

I Já jsem to takhle kolikrát dělal, ale stejně i tohle je jako štěstí pomíjivé a opět přichází pocit samoty a vracíte se tak jako kdysi zpět do říše snů a představ a do říše dávno ukrytých vlastních tužeb a přání, které už navěky dávno zakryl prach minulosti a přikryl čas.

Najednou se v hlavách začínají objevovat myšlenky typu: Kdybych tenkrát... , Kdyby raději.....

Prostě jenom samé ty pitomé Kdyby.

Jenomže jak spousta lidí říká: Kdyby v řiti byly ryby, tak by nebylo třeba rybníků.

Halím se do oblaky vytvořených mnou z modrého dýmu a mezitím se snažím rovněž něco udělat pro své zdraví a tak svému tělu dopřávám transfůzi v podobě čerstvé rajčatové šťávy značky Relax, když tu mne napadá po čem tak asi v skrytu ženy touží.

Možná, že se mohu plést, jelikož člověk často bývá tvorem omylným navzdory tomu, že si připadá jako pán světa a snad ta nejinteligentnější bytost na planetě zemi, ale věřte mi, že zvířata jsou kolikrát daleko chytřejší a inteligentnější než my lidé a to tím, že jenom pouze jsou a žijí a nepotřebuji nikomu nic a ani sami sobě vůbec nic dokazovat,  narozdíl od nás lidí.

Žijí smíření se svým osudem a dávají kolikrát vlastnosti, které nám lidem schází, ať je to pes, kočka či jakékoliv jiné zvíře naši planety.

Některé dávají lásku, věrnost, zachraňují životy a jiné pro změnu životy berou a dávají smrt a pocit vysvobození z utrpení a strachu z tohoto světa, ale ať je to jak je to, je to tak správně a má to tak být.

Zvířata každému dávají to co nejlépe umí dát a dávají mu to v ten správný čas.

Vlastně svým způsobem každému na potkání dávají svou lásku, takovou tu přirozenou, čistou a nefalšovanou bez strachu, sobeckosti a lhostejnosti tak, jak to umí lidé a člověk se s nimi cítí opravdu šťastně, ale zase opět jenom na chvíli a čeká jenom na to, kdy opět může někomu dát svou lásku, tak jako Já jsem na tohle čekal několik dlouhých let.

Věřím tomu, že každá žena ať je zcela obyčejná, průměrná a normální anebo krásná, známá a populární, ať je to švadlena, prodavačka, realitní makléřka, herečka, zpěvačka či jakákoliv jiná celebrita touží být doopravdy milována a touží mít vedle sebe muže, který pro ni je ochoten udělat cokoliv, dokonce položit i život, touží mít vedle sebe muže, ve kterém může najít důvěru v tom, že jí nikdy nezklame a že se o něj může kdykoliv opřít, který ji vyplní všechny její představy a to jak co se týče romantiky a odvahy, tak i úspěchu a pohodlí a podobných věcí.

Prostě muže, kterého si bude opravdu vážit a respektovat a hlavně, kterého ona sama muže z celého svého srdce milovat a ctít a cítit se být s ním v bezpečí byť ona sama je tou, která dokáže si zařídit život podle svého a vypořádat se se spoustou překážkami a úskalími života.

Muže, ze kterého bude cítit lásku a bude vědět, že i ona se nemusí bát mu tu svoji lásku dát.

Muže, u kterého bude vědět, že ji bude doopravdy milovat takovou, jaká doopravdy je.

Muže, u kterého bude mít tu jistotu, že tohle to nikdy neskončí a že se vedle něj bude cítit šťastně dokonce svého či jeho života.

Prostě muže, který nikdy nezklame jejich naděje, které do něj vkládají.

Dle mého názoru si myslím, že přesně tady po tomhle ženy touží a proto kolikrát riskují a vkládají své životy v naději, že je to tak.

A tak se stává, že si ty naše holky dávají docela pěkně na čas a dusí nás kluky a zkouší a Bůh ví, jaké ještě naschvály nám můžou vyvádět a my jsme z toho zmatení a raději se vzdáme a ustoupíme anebo si najdeme někoho jiného, který nás nějakým způsobem uspokojuje a vlastně Jí dokážeme pouze to, že jsme srabi a že to cokoli, třeba přinést i to pověstné Modré z Nebe, které slibujeme někdy na počátku toho vztahu jenom proto, abychom tu ženu získali vlastně nedodržíme, protože to prostě jenom nechápeme.

Snažíme se mezitím dělat ze sebe machry a frajery a podobně jenom proto, abychom si je získali.

To Modré z Nebe, které ve skutečnosti vlastně zhůry snést nejde a dá se pouze přinést z obchodu v podobě čokolády, ale to Modré z Nebe, pod kterým se skrývá pouze to, že k jejím krásným nohám sneseme všechno.

Tak se stává, že vlastně planě pouštíme silná slova do větru jenom proto abychom získali to, co chceme abychom se měli s čím chlubit, ukazovat na veřejnosti, nadávat a podobně jenom proto, že se snažíme něco vlastnit a mít třeba pouze ze sobeckosti anebo strachu, že přijdeme o to, co máme a co jsme si přáli a mezitím plýtváme třeba i slovy, která krásně zněla na začátku, slovy MILUJI TĚ !!! , ale je to doopravdy pravdou?

Myslíme to vážně anebo jenom tak, abychom opět na nějaký čas uklidnili tu ženskou duši?

Říká se, že za muže mluví činy a ty kolikrát nejdou ruku v ruce se slovy, která jsou řečená a vyslovená z jakéhokoliv důvodu. Jenomže kolikrát je k činům opravdu daleko a nezůstane nic, jenom pouhá prázdná slova.

Potom se také stává, že se ztrácí to, o čem muži sní, že se ztrácí ty sny o krásných a chytrých inteligentních ženách a raději se spokojí s málem a namísto toho, aby byli šťastní tak své štěstí, svůj sen o kterém Ví, že je jejich štěstí vymění za spokojenost.

Přitom by každý tak rád žil ve štěstí a užíval si jej do nekonečna.

 

S doživotní garancí bezbolestně žít,

zametenou ulici bezpečně si jít.

Jeden zadek na víc míst, tak to nejlíp zní,

opatrnost rozhodne, ser na svědění.

 

Podivná jistota sny vyprodá,

cena je vysoká, mnohem vyšší než se zdá.

Otupené smysly, city nahraný,

fantazie mizí, svědomí uspaný.

 

Nemůžeš chtít víc než dáš,

je to jinak než to znáš.

Žádná noc a žádný den,

když se kolem podíváš.

Žádné mínus, žádné plus,

žádná hádka, žádný smír.

Žádné peklo, žádný ráj,

žádný pláč a žádny smích.....

ŽÁDNÝ SMÍCH !!!

Chci zde poděkovat a vyjádřit svůj dík brněnské kapele NARVAN za album BEST OFF a skladbu ULICE a dále za to, že jsou takoví jací jsou a dělali co dělali a dělají doposud.

Dále jim chci tímto říct, že smrt obou členů bývalých členů kapely nebyla zbytečná a že to co udělali a Vy s nimi, je velice důležité pro lidi do života.

Přeji si někdy se s Vámi setkat a říct Vám to do očí.

Chci Vám totiž říct to, že Vás za to opravdu ze srdce miluji a že je mi velice líto toho, co se kdysi stalo a rád bych jen, abyste věděli, že to nebylo zbytečné.

Chci zde dále poděkovat a vyjádřit svou vděčnost Vám milí lidičkové za to, že to tady se mnou trpíte a říct Vám, že Vás mám opravdu ze srdce rád a snad to se mnou vydržíte i nadále. Děkuji.

Píšu to hlavně pro Tebe, neboť vím, že se pod tím vším skrývá to štěstí, které ty chceš a po kterém toužíš.

Autor Mathiesz, 14.11.2013
Přečteno 652x
Tipy 1
Poslední tipující: Evionka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí