(mediowar)

(mediowar)

 

♪♪♪


Řekněme NE vašim dezinformacím, dezinformátorům a dezinformačním serverům!

Ne vašim propagandisticky špinavým pomluvám o našich selháních!

ANO, válka probíhá tak úspěšně jak napíší naše noviny!

 

 

 

 

 

Autor Lighter, 07.05.2021
Přečteno 345x
Tipy 3
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného, Amonasr, Iva Husárková
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Lži a nekonečné kecy již rok můj mozek nepobírá.Základ je vyhýbat se všemu negativnímu a snažit se do svého mozku vpustit jen pozitivitu.Kladné výsledky se dostaví již i za pouhý rok:-).Jsem dnes mnohem vyrovnanější, šťastnější a to navzdory covidu:-)

10.05.2021 20:22:59 | Jeněcovevzduchukrásného

Vždyť je doba neskutečně moderní, úžasně svobodná a všichni přece mají vždy pozitivní přístup! Všechno je pravda! A navíc krásná...:-))(píp, konec propagandy)

To věřím, že máš pozitivní výsledky na mentální příčetnost. Možná se ti i zdravý rozum vrací. Ideální je horská chata bez elektřiny, wifiny a mobilního signálu...

11.05.2021 11:14:53 | Lighter

:-)Nemám a nechci mít chytrý mobil, mám tak Božský klídek.Má žena ho má a tam vidím co je to za opluz:-).Co se týká chaty, tak to jsi se trefil.Měli jsme ji v Karlickém údolí, srub bez elektřiny, suchý wc a potůček hned za chatkou a v něm chladící se lahváče.Osadní chata, oheň, kytara a hlavně chlast a vždy dobrá nálada:-)Co se týká zdravého rozumu tak si myslím, že je to ok, i když stále věřím, vím, že Ježíš vzkřísil Lazara a to až po čtyřech dnech:-)

11.05.2021 15:34:06 | Jeněcovevzduchukrásného

Tak zdravý rozum se vytrácí a je třeba ho neničit aktualizací(vtip pro ajťáky!:-)

Teď napíši něco "nepopulárního", ale já se nebojím. Už je ve společnosti nálada "jako za komunistů", je těžké to srovnávat, ale už zase je lepší se o oficiální politiku-ekonomiku-propagandu raději nezajímat, starat se o své a žít si "undergroundově"(či trampsky)po svém. Mladí to sice nepochopí, že nám vysněná svoboda přinesla mnoho, ale nejen víc dobrého, ale stejně víc špatného. Věřit tomu, co říkají politici či jiné autority dneska tak může stejně jako za komunistů jen úplný blb nebo magor s diagnosou na hlavu či agent-trol nasazený k oblbování lidí. Jen ty možnosti k oblbování jsou větší a modernější...:-D

12.05.2021 11:41:04 | Lighter

Je to tak, lépe bych to nenapsal.Když mám více volna trávíme ho v oblasti křivoklátských lesů, v domku sice u hlavní silnice, nicméně v dosahu krásných hustých lesů a to bez počítače.Před rokem jsem se rozhodl, že se budu snažit vyhýbat se všem negacím a zatím se mi to díky Bohu daří.No, zaslechl jsem, že příští premiér by snad měl být Bertoš, nóóó. to se dočkáme ještě věcí:-))

12.05.2021 12:57:57 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí