Křimická krize

Křimická krize

Anotace: Příběh smyšlené události, která se stala v Křimicích. Celý je na "K" :o)

Krásnou křimickou kotlinou krouží katastrofa. Křimická kampelička krachuje. Kritický krach komentuje korporace klidně, když korumpovaný kontrolor klame Křimičany. Každé krachující konto kvapně kasíruje kriminálník Korda. Každý kritizuje krádež kapitálu.

Křimická kavárna Královská koruna kypí klábosením. Krajní kóje kavárny kvete karbanem. Karbaníkům komentuje každou kartu kibic Kopecký. Když Kopecký kiksem katapultuje karty ke kabátům, karbaníci kibice krutě křápnou kamsi.

Kolem křimické kašny kráčí korpulentní klepna Koldinská, komandující každého Křimičana. Klepna kvačí ke kovárně, kde kuje kovové kopí kovář Karel Kocman. Koldinská Karla krmí kecy, kam křápnout kladivem. Karel kvasí. Klepna klopýtá ke kováři. Krafá kraviny.
Karlův kamarád Kuba kráčí kolem kovárny. Kouká, když Koldinská kritizuje Karlovo kování kývajícím karabáčem. KŘÁP! Kuba kosí klepnu karatistickým kopem. Kubovo koleno křupe. Křehké kosti, kurňa. Koldinská kvičí. "Kuš, krávo!" křikne Karel. Kolemjdoucí kvapně kladou Kubu ke klinice.

Kubu kontaktuje komisař. Kárá Kubův kopanec. Kroužkuje Kubovi kalendář, kdy koná krajský kurátor Kraus.

Kuba kulhá ke kurátorově kanceláři. Kraus koukne ke kajícníkovi.
Když kurátor kluka konejší, Koldinské klesá klapačka.

Konečně končí křimická krize.

Autor Selidah, 09.07.2011
Přečteno 1067x
Tipy 19
Poslední tipující: Findë, Pelican, angellka, Gandalf, semeda, Lenís, Rezkaaa, zaba.zuzla, JAN DIE HoOU, Hazentla, ...
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:-D Hezké! Nějak jsem nedokázala vymyslet ani komentář na "K", obdivuju tvůj výkon, že jsi dokázal sestavit tak smysluplný a relativně dlouhý text, který navíc pobaví!!!

19.03.2012 16:07:21 | semeda

Díky, zkoušel jsem ještě "A", ale moc daleko jsem se nedostal... asi čtyři věty :D

20.03.2012 21:42:56 | Selidah

Zkusila jsem "V" a šlo to dobře. S "P" se taky dobře pracuje a "M" taky nebylo zas tak náročný, ovšem v básni. :-)

20.03.2012 21:47:19 | zaba.zuzla

Křimice katapultovaly kočkopsa ke kibicování K(ST) :-))

06.03.2012 23:07:33 | kočkopes

:oP Jsem rád, že se líbí :)

07.03.2012 08:10:34 | Selidah

kočkopes zas neví, kam všude by nas*al svoje jméno. Je to zábavné čtení, není-liž pravda? :D

18.03.2012 21:43:58 | Black Sardinian

ale ví, u tebe ještě nebyl:-D

18.03.2012 22:38:18 | kočkopes

prosím neobtěžuj se

19.03.2012 15:47:02 | Black Sardinian

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí